[ad_1]
مطالعه موردی راه حل جدید خواب ساری پیش از میلاد ما می خواهیم تیم ما به صاحبان مشاغل کوچک کمک کند تا با افزایش تعامل خود در رسانه های اجتماعی معنای زندگی را بازآفرینی کنند. ما آن را دوست داریم اما فقط به این دلیل که می خواهیم موفقیت کارآفرینی را ببینیم. اکنون می دانم تقریباً احمقانه است که بگوییم سال 2020 برای مشاغل کوچک سخت خواهد بود. مطمئنم که بارها شنیده اید! اما چالش امسال برای مشاغل کوچک به معکوس شرکت های کوچک مانند Innovative Sleep Solutions تبدیل شده است که تأثیر بیشتری داشته اند. حمایت یا افزایش تجارت یا تجارت. آنها دارای یک سیستم بازاریابی شگفت انگیز هستند که استفاده از آن دشوار است. وب سایت دارای طراحی قدیمی بود و هیچ کپی از SEO جذاب نداشت. هیچ بحثی در مورد ارزشها یا رویکردهای متمرکز بر سلامت که آنها را از فروشگاههای اصلی متمایز می کند وجود نداشت. در گذشته دیو و تری همچنین از کمپین های تبلیغاتی سنتی مانند رادیو تلویزیون چاپ و بیلبورد در Rogers Arena استفاده می کردند. طرفداران از آن استفاده کردند. با بسیاری از مسائل فنی و تجاری / تجاری آنها به آنجا نرسیدند. خرید آنلاین. در حالی که آنها هنوز قبل از ورود COVID-19 در فروشگاه خرید می کردند همه گیری متوقف شد. شما برای راه اندازی سریع و ایجاد یک وب سایت قوی تجارت الکترونیکی و پیاده سازی یک استراتژی بازاریابی اینترنتی جدید به یک راه حل خواب جدید نیاز دارید. زمان نزدیک شدن به رویکرد جدید فرا رسیده است بنابراین ما نام تجاری راه حل های نوآورانه را ایجاد کردیم. ما برای ورود به سال 2021 با آنها رقابت خواهیم کرد. بازسازی طراحی و وب سایت کامل مارک تجاری. از لوگو گرفته تا صفحه محصول ما اطمینان حاصل می کنیم که آرم راه حل های نوآورانه یکپارچه شده و در هر صفحه از وب سایت گنجانده شده است. همانطور که با هر مشتری انجام می دهیم ما با تجزیه و تحلیل عمیق نام تجاری شروع کردیم تا پیشنهاد بازاریابی منحصر به فرد (USP) مخاطبان هدف چشم انداز شرکت موقعیت نام تجاری و بسیاری دیگر را تعریف کنیم. نه تنها قدیمی است بلکه نشان دهنده سلامت مورد نیاز برای قرار دادن آنها در روشی متفاوت از سایر فروشندگان تشک و تخت خواب است. هدف نهایی آنها می خواهند از آن مطمئن باشند و می دانند که این امر در موقعیت نام تجاری منعکس شده است. ایجاد کلمات کلیدی جدید برای متمایز کردن شرکت از رقبای اصلی آن. از آنجا که مالک به فروش محصولات طبیعی طبیعی و ساخت کانادا در هر کجا که ممکن است می بالد سالم بخوابید. بهتر زندگی کنید عبارت برنده است. . لوگو و فونت. هبه به عنوان مثال بخش بزرگی از فرایند تجربه کاربر را بررسی می کند.برای دستیابی به یک تجربه آسان محلی چه مراحلی را باید انجام دهید؟ هنگامی که ما یک وب سایت جدید طراحی و ایجاد می کنیم می خواهیم مطمئن شویم که بازدیدکنندگان وب سایت می دانند که آنها در مکان مناسب قرار دارند و می توانند نتایج مورد نیاز خود را بدست آورند. علاوه بر این بیمه وب در همه دستگاه ها از میزهای پشت بام گرفته تا تلفن های هوشمند خوب به نظر می رسد. اندازه تصویر و اندازه فونت ممکن است در رایانه شما خوب باشد اما روی صفحه تلفن شکسته یا شلوغ به نظر می رسد. در حالی که خلاقیت زیادی در اجرای ایده های بهینه سازی وب سایت وجود دارد بیشتر موفقیت شما به توسعه وب سایت بستگی دارد. از آنجا که ما از مدل های برش کوکی تم های خریداری شده یا سازندگان وب سایت DIY شخص ثالث استفاده نمی کنیم مشتریان ما می دانند که آنها دارای بالاترین کیفیت وب سایت های داخلی هستند که نشان دهنده نام تجاری کامل آنها است. ما همچنین مخاطبین منظم را به لیست خود اضافه می کنیم و توانایی خود را برای ارسال ایمیل های ارسال برای کسانی که بدون خرید ترک می کنند اضافه می کنیم. همانطور که می بینید اگر طراح / خالق نیستید کسب و کار خود را مرور کنید و نه یک پروژه DIY. عناصر زیادی برای نام تجاری برنامه نویسی و پیاده سازی مورد نیاز است. مهم نیست که در چه صنعتی هستید باید استخدام یک شرکت میزبانی و توسعه آنلاین را در نظر بگیرید: یا ممکن است ناگهان بدون دلیل کشته شده باشید. در عوض می توانید به سرعت کلیک کنید تا وب سایت رقیب خود را بررسی کنید بنابراین احساس راحتی و راحتی بیشتری خواهید کرد. همینطور به همین دلیل مهم است که بدانید چگونه قبل از طراحی مجدد وب سایت خود چگونه برندسازی کنید. در این مقاله من پنج س questionsال را به اشتراک می گذارم که باید برای شناسایی نام تجاری خود و ایجاد موثرترین وب سایت ممکن به آنها پاسخ دهید. بیشتر در اینترنت. انواع متمرکز بر تعریف محصول یا سابقه مشترکی ندارند مردم از مشاغل کوچک خرید نمی کنند. وقتی شروع به صحبت در مورد این می کنید که چرا کسی از آنچه شما می فروشید خوشش می آید می توانید به مخاطبان هدف خود برسید. چالش دیگر راه حل های جدید خواب: آنها محصولات با کیفیت بالا را با کمترین قیمت می فروشند اما خرید تشک یک سرمایه گذاری بزرگ است. بنابراین ما می دانیم که باید به جای برجسته کردن درجه سریعاً با ایجاد یک کپی دقیق توجه مردم را جلب کنیم. در استراتژی بازاریابی اینترنتی خود به بررسی مشکل هر محصول پرداختیم. به عنوان مثال تختخوابی که می تواند شیوه زندگی آنها را تغییر دهد ممکن است برای افرادی که شرایطی مانند ریفلاکس اسید ندارند مناسب نباشد اما برای افرادی که می خواهند در رختخواب بخوانند یا از لپ تاپ استفاده کنند.به طور مشابه ما به تشک های مغناطیسی درمانی مانند پمپ های الکتریکی کوچک برای تحریک جریان خون و تحویل مواد مغذی برای ترمیم و ترمیم سلول های آسیب دیده در خواب نگاه کردیم. شما بدون درد بیدار می شوید و سرحال می شوید. آیا این جالب تر از جزئیات محصول نیست؟ راه حل جدید بازاریابی آنلاین شامل صفحات خانگی و پست های وبلاگ با کلمات کلیدی انتخاب شده برای توضیح بیشتر مزایای محصولات آنها و افزایش SEO برای ترافیک است. ارگانیک. آلی. کمپین های استراتژیک SEO SEM و رسانه های اجتماعی ادامه دارد. وقتی سایت پر شود کار ما تمام نمی شود! برای کمک به دیو و تری در رقابت فروش افزایش مشتری و جذب مخاطب اکنون بر SEO SEM و بازاریابی رسانه های اجتماعی تمرکز می کنیم. این شامل کلمات و عباراتی است که مردم قصد جستجوی آنها را دارند. با انجام کلمات کلیدی و تحقیقات رقبا ما کلمات کلیدی هدفمندی را ایجاد کردیم که در کل سایت مورد استفاده و کپی قرار گیرد. این به معنی بازاریابی موتورهای جستجو است که به عنوان حقوق و دستمزد نیز شناخته می شود. پرکاربردترین موتور جستجوی پولی Google Ads است. با خرید ترافیکی که منجر به یک وب سایت می شود ما به سرعت مسیر وب سایت را در بالای نتایج جستجو می بینیم و امیدواریم فروش را افزایش دهیم. هدف قرار دادن یک منطقه جغرافیایی؟ ایجاد یک کمپین تبلیغاتی که در این مناطق با مخاطبان هدف صحبت کند؟ کپی آگهی مربوطه بنویسید که برای مخاطبان مورد نظر شما جذاب باشد و آنها را مجبور کند روی آگهی کلیک کنند؟ نظارت مداوم بر فشار SEM مدت زمان نمایش و تبدیل می تواند یک استراتژی بازاریابی اینترنتی عالی برای توسعه هنگام راه اندازی وب سایت باشد. با افزایش نتایج جستجوی ارگانیک با SEO می توانید بودجه خود را بر این اساس کاهش دهید. ما کمپین های رسانه های اجتماعی مبتنی بر اینستاگرام را تبلیغ می کنیم که به آنها راه حل هایی برای خواب سالم نشان می دهد. این امر مستلزم سازماندهی مناسب همکاری با یک تیم بازاریابی حرفه ای و آزمایش و نوآوری است! تکمیل نهایی وب سایت راه حل های نوآورانه خواب دوره ای از بحث و همکاری را به دنبال داشت. اما ما این روند را دوست داریم و در حال حاضر یک وب سایت دیگر و یک پروژه تجاری دیگر برای افتخار داریم! برای موفقیت در تجارت سوزان
[ad_2].
0 خواندن این مطلب 5 دقیقه زمان میبرد