بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی وابسته

[ad_1]

برخی تصور می کنند که SEO بخشی از بازاریابی وابسته نیست. این تا حدودی غیرمعمول است.

من رو بزن. دلیل اصلی اینکه بسیاری از آژانس های تبلیغاتی و بازاریابی اینترنتی نمی خواهند به سئو توجه کنند این است که آنها SEO را کاملاً درک نمی کنند و درک نمی کنند که چگونه می توانند یک کمپین SEO بسیار مؤثر را پیاده سازی کنند. آنها به جای تصدیق عدم آگاهی خود ، دوست دارند که به روشهای بازاریابی اینترنتی توجه کنند که می گویند خوب درک می کنند.

مزایای سئو

مطالعه فعلی MarketSherpa نشان می دهد که مکانهای ارگانیک برتر 20٪ از زمان کلیک کرده اند و روی 10٪ زمان روی بالاترین رتبه های تبلیغی کلیک می کنند. با این حال ، اگر سایت شما علاوه بر قرار دادن آگهی پولی ، از قرارگیری ارگانیک بالاتری نیز برخوردار باشد ، در 60٪ زمان بر روی لینک های برگشتی به سایت کلیک می شود. این یک مورد منحصر به فرد است: 10 + 20 = 60.

درک موتور جستجوی کافی برای موتورهای جستجوگر بازاریاب های وابسته یک اشتباه بزرگ است. داشتن یک وب سایت وابسته مناسب که استفاده از آن آسان باشد می تواند هزینه های تبلیغاتی شما را کاهش دهد.

کارفرمای کارآفرین: دوست موتور جستجوگر اینترنت یا دشمن؟

کارآفرینان یا بازاریابان وابسته غالباً با موتورهای جستجو مانند Google قرارداد بسته می شوند. بعد از فکر کردن در مورد بازاریابی ایمیل ناخواسته به صورت آنلاین ، من به تمام صفحات ورود به سیستم آمازون فکر می کنم. افراد می توانند برخی از سایت های اینترنتی ناخوشایند داشته باشند.

با این حال ، بهترین وب سایت هایی که من دیده ام مربوط به وب سایت های وابسته است. به عنوان مثال ، هیچ مشتری واحدی مستقیماً به مشتری نمی فروشد. وب سایت سازمان اطلاعاتی در مورد سازمان ارائه می دهد و مقدماتی در مورد عناصر آن ارائه می دهد ، اما مشتریان نمی توانند چیزی را در وب سایت خریداری کنند. آنها برای خرید باید به یک شریک سرمایه گذاری مشترک بروند. در چنین مواردی ، پیوستن به یک شریک پروژه ممکن است برای این مصرف کننده بهتر باشد. این شرکت فرعی به طور کلی در نزدیکی مصرف کننده واقع شده است و این امکان را برای مصرف کننده فراهم می کند که بتواند محصول سفارشی شده را به سرعت دریافت و ارسال کند.

کار در برنامه سئو مشتری این است که بدون بهره گیری از آنها ، محتوای کاملاً منحصر به فردی را در اختیار موتورهای جستجو قرار دهد. علاوه بر این ، تقریباً همه مشتریان یک شرکت وابسته با انگیزه بالا نمی خواهند که وب سایت شرکت را بدست آورند و همچنین کل شبکه وابسته با مشکل روبرو است. همه باید از این مزایا بهره مند شوند: مشتریان ، وب سایت سازمان ، بازاریابان.

برنامه های بازاریابی موتور جستجوگر و موتور جستجو

مدیریت شرکت های وابسته در واقع یک مؤلفه اصلی یک برنامه بازاریابی موثر SEO / SEO است. بسیاری از شرکت ها ، مدیریت شرکت های وابسته را به یک ایده دیررس تبدیل می کنند ، اغلب به سمت مسدود کردن شرکت.

من به یک سازمان غیرانتفاعی کمک می کنم تا در موتورهای جستجو غیر منجمد شود. متأسفانه کمک به یخ زدن به سایتها امری عادی است و هر روز بخشی از کار SEO است. خود این شرکت اسپم را به Google ارسال نکرده است. استفاده از این سایت بسیار آسان است ، و این سازمان در حال حاضر یک برند کاملاً تثبیت شده است. هیچ دلیل فنی برای عدم نمایش وب سایت در فهرست Google پیدا نمی کنید. با این حال ، پس از بررسی دلایل مجازات گوگل ، ما این مشکل را کشف کردیم: Affiliate Marketers به ​​بیابان رفت.

به عنوان بخشی از برنامه سئو برای بازاریابی آنلاین ، شرکت ها باید اهمیت ارائه محتوای کاملاً بی نظیر علاوه بر محتوای شرکت را نشان دهند. به عنوان مثال ، یک معماری اطلاعاتی مؤثر قطعاً مؤلفه بسیار مهمی در بهینه سازی موتور است. روش هایی وجود دارد که بازاریابان وابسته آنها می توانند اطلاعاتی را جمع آوری و گردآوری کنند که از نحوه سازماندهی وب سایت شرکت بهتر است. برخی از کالاها در بازارهای منطقه نسبت به سایرین بهتر فروش می شوند. احتمالاً سایت وابسته به دلیل منطقه خود روی بهترین خرده فروشان تمرکز دارد.

من دیده ام که ارتباط بین سایتهای وابسته منطقه ای (داخلی ، از صفحه به صفحه) براساس منطقه متفاوت است. با نشان دادن معماری متمایز بین متقابل ، بازاریابان آنها اطلاعات منحصر به فردی را برای موتورهای جستجو تجاری با رایحه 100٪ کاربر پسند به مشتریان ارائه می دهند.

علاوه بر این ، سؤالات متداول ، پشتیبانی مشتری یا بخش Help ممکن است برای هر سایت وابسته بی نظیر باشد. بسیاری از بازاریابان وابسته مستقیماً با مشتری کار می کنند. مشتری های متفرقه از چه سؤالاتی می پرسند؟ جمع آوری این سؤالات با راه حل های آنها که می توانید در سؤالات متداول ، پشتیبانی مشتری یا بخش راهنما ، مطالب کاملاً بی نظیری را برای مشتریان و موتورهای جستجو مانند Google فراهم کنید.

سرانجام ، یكی از بزرگترین اشتباهاتی كه من در وب سایتها و شركتهای وابسته مشاهده می كنم ، بازاریابان را وادار كرده است كه از فرمول كاتالوگ چاپ دقیق استفاده كنند. نوشتن آگهی در رسانه چاپی به خوبی کار می کند. همیشه با یک وب سایت کار نمی کند. از آنجا که بازاریابان وابسته آنها اغلب مشتریان خود را به خوبی می شناسند ، باید بتوانند تعبیرات محصول را بدون اینکه پیام مارک شرکت ها را بکشند تنظیم کنند.

نتیجه نهایی؟ سایت های وابسته به دلیل تکراری بودن مطالب با نتایج موتور جستجو تنش ندارند و مشتریان آنچه را که می خواهند سریع و ساده پیدا کنند پیدا می کنند.

در خاتمه ، می توانم بگویم که با وجود این واقعیت است که بازاریابی ایمیل ناخواسته به صورت آنلاین یک مشکل بزرگ برای موتورهای جستجوگر وب است ، نمایندگان موتورهای جستجو آنلاین می خواهند نتایج جستجو را برای محتوای وابسته (اعم از پولی و رایگان) درج کنند ، به خصوص اگر اینگونه باشد. سازماندهی محتوا و محتوا بی نظیر است. مشتریان محتوای متناسب با نیازهای فردی خود را ارزشیابی می کنند.

درباره SEO و بازاریابی وابسته بیشتر بدانید برای ما بخوانید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا