10 اشتباه مکرر در کار

[ad_1]
و آنچه برای حل آنها باید انجام دهید بستگی به تجربه و فلسفه شخصی شما دارد
اکثر متقاضیان کار بر تجربه و روش خود متکی هستند. انجام این کار به سادگی توانایی شما را در انجام کارها محدود می کند.
مثل یک فروشنده فکر کنید. متخصصان بازاریابی تبلیغات دلخواه خود را ایجاد نمی کنند. اما آنها سعی می کنند از روش هایی استفاده کنند که برای مخاطبان زیادی جذاب باشد. افراد جویای کار باید یاد بگیرند که همین کار را انجام دهند.
بسیار نزدیک ، در واقع ، ارتباط نزدیکی با شماره اول دارد. بسیاری از ما سعی می کنیم از منطقه راحتی خود خارج شده و از روش های جدید یا متفاوتی برای جایگزینی وسایل استفاده کنیم. این رفتار فقط توانایی عملکرد ما را محدود می کند. به تجربیات و فلسفه های خود تکیه نکنید ، بلکه مطالعه کنید و راههای دیگری را پیدا کنید تا فرصت های جدیدی برای شما باز شود.
فقط از یک یا دو نسخه استفاده کنید. یک یا دو نسخه کار نمی کند. به مثالهای مروری تکیه نکنید. من در مورد آن چیزهای زیادی نوشته ام و پیام بزرگی که باید انجام دهم این است که شما باید “توجه خوانندگان خود را جلب کنید”. بهترین سرنخ ها در مورد نحوه ایجاد رتبه بندی از کلمات خاص شغلی است که احتمالاً به آنها پاسخ خواهید داد.
اگر رزومه ای را در اختیار کارفرمای خود قرار می دهید – هنگامی که ممکن است شغل خاصی را ذکر نکرده باشند ، وب سایت وی را جستجو کنید تا ببینید آیا می توانید اطلاعات مربوط به منطقه خاص خود را پیدا کرده و از آن زبان استفاده کنید. اگر قبلاً چنین اطلاعاتی را در وب سایت کاربر پیدا نکرده اید ، از محتوای 10 تا 20 آگهی مشاغل رایج که ممکن است پیدا کنید استفاده کنید و از رایج ترین کلمات ، عبارات و مفاهیم استفاده کنید.
برای بهترین دفتر یا بهترین سایت جستجوی کار نیازی نیست که بیش از حد به یک دفتر بزرگ اعتماد کنید. فقط حدود 10 تا 15 مورد از همه مشاغل به طور همزمان در صفحه اصلی مشاغل آگهی می شود. اینجاست که رقابت شما تشدید می شود.
این اجازه می دهد 85 تا 90 all از کل مشاغل به ندرت یافت شوند. شما باید یاد بگیرید که چگونه آنها را پیدا کنید. اگرچه بین 85 تا 90 درصد از آثار موجود است ، تنها بخشی از آن را می توان در هر جایی به جز در وب سایت شرکت کاربر یافت. شما باید یاد بگیرید که از کدام موتور جستجوی آنلاین برای جستجوی بیشتر وب سایت های کاربر در یک مکان استفاده کنید.
عدم یافتن کاربر مناسب سوال این نیست که چرا به دنبال کاربر مناسب هستید ، بلکه نحوه یافتن کاربر مناسب است. شما باید کاربران مورد نظر خود را پیدا کنید. آنها انتظار آن را دارند و همیشه از شما در مورد آن س askال خواهند کرد.
یک راه خوب برای استفاده از آن یافتن چیزی است که کاربران به آن علاقه دارند و امیدوارم با علایق و مهارت های شما مرتبط باشد. وقتی از شما سال می شود ، حتماً این را با خود به مکالمه بیاورید ، و اگر از شما س askedالی نشد ، راهی برای وارد کردن آن در بحث پیدا کنید.
یکی از راه های ممکن برای رسیدن به این هدف این است که از سالی بپرسید. می توانید مطالبی را که خوانده اید خلاصه کرده و سپس درباره آن بیشتر بپرسید.حتی اگر زمان تغییر شما مناسب نباشد یا شغل مناسب نباشد ، باز هم می توانید به همکاران خود توصیه کنید که از گوش دادن به افتتاحیه بهره مند شوند.
اغلب بهترین زمان زمانی فرا می رسد که هیچ رقیبی دیگر در حال رقابت نیست.
عدم ایجاد شبکه حرفه ای 24 24 این بسیار مهم است. شبکه خود را به طور منظم و پیوسته سازماندهی کنید تا در صورت نیاز به اطلاعات شغلی یا راهنمایی های شغلی یا کمک در جستجوی کار ، از شبکه ای ارزشمند استفاده کنید. این فکر که قبل از تشنگی چاه خود را حفر کنید.
LinkedIn با ارزش ترین شبکه برای این کار است. به گروه های مربوطه بپیوندید و در بحث ها شرکت کنید. به این ترتیب شهرت خود را تقویت خواهید کرد. این مانند ایجاد یک حساب پس انداز با حسن نیت است تا بتوانید در صورت نیاز پرداخت کنید. اولین قانون این است که قبل از هر چیز تمرین کنید. به این ترتیب شما “پول در بانک” مورد نیاز خود را در کوتاه ترین زمان خواهید داشت.

[ad_2].

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا