[ad_1]
این اولین بخش از سه بخش درباره تأثیر تغییرات آب و هوایی و وابستگی به جامعه مدرن 2) خطر خرید خانه و 3) پتانسیل مدرن شدن است.
بخش اول: سیستم اعتیادآور
ما در جامعه ای زندگی می کنیم که داده دارد اما تشنه حکمت است. ما 24 ساعت شبانه روز ارتباط برقرار می کنیم اما اضطراب ترس ناامیدی و خودآگاهی در درجه اول اهمیت قرار دارد. ما به نوآوری نیاز داریم. ~ الیزابت کاپووالانی لیندسی
سیستم اعتیاد آور (1) فیل در اتاق نشیمن است. سردرگمی و اعتیاد مانند هر چیز دیگری در خلا رخ نمی دهد. با این حال ما تمایل نداریم فضای بزرگی در جامعه ببینیم مگر اینکه فقط روی موضوعات خاصی مانند افسردگی و اضطراب یا اعتیاد به مواد مخدر و رسانه های اجتماعی تمرکز کنیم.
این دقیقاً چه وضعیتی است؟
دنیای اخیر یک جهان روانی نامرئی است که در آن اعتیاد داوطلبانه یا آشفتگی احساسی رایج است. افزایش پاسخ های ضد افسردگی و تعداد خودکشی ها یک مکان تاریک در جامعه مدرن است.
این یک وب سایت شرکت دولتی (دولتی) و خصوصی متصل به اینترنت است که 24 ساعته به اطلاعات بازاریابی و تبلیغات با اطلاعات محصولات و خدمات اختصاص داده شده است. برای
برخی آن را تبلیغات می نامند.
ایده های ناملموس و فکری در تجارت و تجارت استفاده می شود که از نظر همه انسانها مقدس هستند: شرایط لازم برای: موقعیت اجتماعی امنیت پیروزی تصویر مناسب داشتن بهترین زیبا سودمند حفظ جامعه بهترین اول و غیره این تضمین می کند که به مشتریان در دستیابی به یکی از این اهداف نامشهود هنگام خرید اطلاعات محصولات و / یا خدمات آنها کمک می کند. پتانسیل این پیام ها در جامعه مدرن مشروع و حتی ستودنی شده است.
چگونه به اینجا رسیدیم؟
ادوارد برنیز در اوایل قرن بیستم احتمالاً مردی بود که دفتر عمومی و نوار تبلیغاتی را در ایالات متحده تأسیس کرد. او خواهرزاده زیگموند فروید روانپزشک شناخته شده بود و برنیس مانند عموی خود قبل از او به پیش آگاهی بشر از این که چرا انسان ها از خود دفاع می کنند محافظت می کنند خشونت آمیز و جنسیتی است اعتقاد داشت.
او آنچه را که برای شروع روابط عمومی با دایی آغاز کرده بود آغاز کرده بود و بسیار موفق بود. به لطف تلاش های او در صنعت گوشت خوک در سال 1915 بیکن به یک صبحانه اصلی تبدیل شد. در دهه 1920 او سیگار کشیدن را برای زنان به عنوان چراغ آزادی برای پیشرفت صنعت دخانیات توسعه داد و فلوراید را به عنوان عنصری اساسی در مراقبت از دندان ها در دهه 1930 معرفی کرد. (ضایعات آلومینیومی) برای مشتریان آن. به (2)
این ویدئو را ببینید که همه چیز را نشان می دهد: قوی باشید
قسمت 2 را دنبال کنید: یک سیستم وابسته به ریسک بخرید
آن ویلسون شف. هنگام تبدیل شدن به برده جامعه. Harper and Row Publishers Inc. 1987
mg.wikipedia.org/wiki/ کمپین_کمک_دورد_سوزش
[ad_2].