شبکه بازاریابی اینترنتی و تبلیغات

[ad_1]

بسیاری از شرکت های بازاریابی شبکه ای یا شرکت MLM تلاش های تبلیغاتی شما را برای محصول یا خدمات خود انکار یا محدود می کنند.

برخی از شرکت های بازاریابی شبکه ای به شما اجازه می دهند تا تبلیغ کنید ، اما فقط با رضایت آنها. این کار اغلب مانع تلاشهای شما می شود و اثربخشی تلاشهای شما را کاهش می دهد.

با این حال ، من یک راه حل در اطراف آن پیدا کردم و آنچه را که اعلامیه نهایی می نامم ، شامل می شود. این امر می تواند با ذکر نکردن نام فعالیت بازاریابی شبکه شما انجام شود.

شما می توانید با تهیه یک منبع ارزشمند (مانند کتاب الکترونیکی رایگان ، گزارش رایگان و غیره) از قدرت اینترنت برای تولید سرب استفاده کنید تا به عنوان مثال امکان عضویت در لیست ایمیل خود را بدست آورید. یا آن را مستقیماً بر روی محصول ، خدمات یا عضویت خود بفروشید.

از آنجا می توانید با سرکوب فروش خود ، آن را به آرامی رشد دهید تا آنها را به مشتری تبدیل کنید. یا حتی بهتر است که به خط پایین خود بپیوندید.

این امر می تواند با قرار دادن تبلیغات آنلاین که توجه را به خود جلب می کند ، انجام شود. سپس ، آن را به صفحات فرود خود ارسال کنید

با استفاده از نامهای دامنه ای که ثبت نام کرده اید.

به عنوان مثال ، اگر محصولات غذایی می فروشید ، نام دامنه ای مانند GreatNutritionalProducts.club را خریداری کنید. سپس تبلیغات شما در بینگ ، یاهو یا گوگل به جای شرکت بازاریابی شبکه ، حاوی آدرس اینترنتی دامنه هستند. خیلی زیبا ، ها؟

با این وجود بهتر است ، شما می توانید برای هر یک از محبوب ترین محصولات یا خدماتی که شرکت دریایی شما به فروش می رساند ، نام دامنه ایجاد کنید. این نوع منجر به استراتژی 80/20 می شود. منظورم این است که اگر من ابتدا روی پرفروش ها تمرکز کنم که 80٪ کار را تشکیل می دهند.

با فروش محصولات ، خدمات یا عضویت های بیشتر ، می توانید بقیه گروه ها و کمپین های تبلیغاتی خود را بسازید تا از آنچه می توانید ارائه دهید بیشتر استفاده کنید.

به نظر می رسد اکنون Google AdWords بسیار گران است ، بنابراین من تلاش خود را بر روی BingAds متمرکز می کردم که در واقع تبلیغ در یاهو نیز هست. همچنین ، من مشتاقانه منتظر ورود به تبلیغات فیس بوک هستم اما هنوز هیچ جاذبه ای در آنجا پیدا نکرده ام.

من استفاده می کنم شامپانزه پست الکترونیکی برای کمپین های ایمیل و پس زدن برای صفحات فرود من هنگامی که آن را در مسیر فروش خود قرار دادید ، این وظیفه شماست که برای بازاریابی از طریق ایمیل بپیچید ، قطره ای بکشید ، بکشید و آن را به سمت فروش ، فروش زیاد یا خط پایین خود سوق دهید.

نکته اصلی این امر درک نوشتن تبلیغات و نحوه نوشتن عناوین چشم نواز و همچنین نسخه ای از فروش صفحه فرود است.

امیدوارم این مقاله مفید باشد و غذایی را برای فکر کردن در اختیار شما قرار دهد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا