بزرگترین ابزار بازاریابی و فروش برای مراقبت از خانه – آخرین سوال

[ad_1]
ایجاد و پرسیدن سوالات خوب این است: * اجازه دهید خدمات یا بخش متفاوت باشند
* مقاومت یا مقاومت کم
ایجاد بستری برای بازاریابی و استراتژی های بازاریابی خاص برای این منبع بر اساس مهارت های خوب پرسش ، سوالات پرسیده شده و خوب تحقیق شده می تواند رابطه بازاریابی یا بازاریابی ایجاد کند. به هر حال ، صحبت کردن اولین قدم برای ایجاد رابطه با کسی است و ارتباط کلید برای انجام تکالیف است! بهترین فروش خانه و بازاریابی آنهایی هستند که زیاد در مورد فروش صحبت نمی کنند. آنها مهارت پرسیدن س questionsالات باز را به عنوان راهی برای ادامه مکالمه فرا گرفتند. این بدان معنا نیست که جایی برای سوالات نزدیک وجود ندارد. یا سوالات در مورد وضعیت. به عنوان یک مشاور املاک ، شما باید اطلاعات اولیه ای از وضعیت منبع داشته باشید. با این حال ، پرسیدن سوالات زیاد در مورد وضعیت به شما زمان بیشتری برای تحقیق در مورد منابع ارائه شده می دهد. منابع اطلاعات باید با یک یا دو کلمه یا فقط با یک بله یا خیر پاسخ داده شوند. آنها برای شخصی که قصد فروش یا فروش آن را دارید یک سال پیش پا افتاده است ، به ویژه اینکه شما بر کسب اطلاعات از آنها تمرکز کرده اید. این س questionsالات اغلب با کلمات یا عباراتی مانند شما شروع می شود ، کسانی که ، وقتی ، وقتی دوست دارید ، شما ، هر چند وقت یکبار و تعداد آنها را دارید.
* چند مرجع در هفته آورده اید؟
* منظورتان کیست؟ این سالی نزدیک و طبیعی است. همه آنها را می توان در دو کلمه پاسخ داد و ممکن است منجر به بحث یا درک عمیق تری نشود که باعث شود منبع ارجاع اولین مرجع را انجام دهد. شما یک سوال کاملاً توسعه یافته می پرسید. این سوالات اغلب با کلمات ، چه ، چرا و چگونه شروع می شود. کلمات احساس و تفکر نیز نقش مهمی در پرسش های باز خواهند داشت. نمونه هایی از س questionsالات باز در این زمینه عبارتند از: * به من بگویید چه بیماری را می بینید؟
* به نظر شما چرا این مهم است؟
به نظر شما خانه های سالمندان برای بهبود مراقبت از بیمار چه کاری می توانند انجام دهند؟ آنها به نمایش اشاره کردند. چند دقیقه وقت بگذارید و سوالات خود را بنویسید و بنویسید. دفعه بعد که منبعی درباره انتخاب خود می نویسید ، آن را امتحان کنید.
[ad_2].

فروش

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا