تبلیغات ، بازاریابی و اسپم

[ad_1]

در این مقاله ، ما نگاهی دقیق تر به چند استراتژی اساسی بازاریابی آنلاین مانند تبلیغات بنر ، ارسال تابلوی پیام / فروم و بازاریابی ایمیل خواهیم داشت تا شرح دهیم که چگونه هر یک از آنها می توانند به سرعت خط را از تبلیغات هوشمند به هرزنامه عبور دهند.

این مهم است زیرا در حالی که یک کمپین بازاریابی آنلاین هوشمند و به خوبی طراحی شده می تواند به جذب مشتریان جدید و حفظ وفاداری موجود شما کمک کند ، اسپم ها برعکس آن را انجام می دهند. نه تنها هرزنامه هر دو مشتری جدید و موجود را اخراج می کند بلکه می تواند شما را با این قانون درگیر کند. به عنوان یک کارفرما ، این می تواند برای حاشیه سود بسیار مضر باشد.

تبلیغات بنر یک استراتژی بسیار متداول در بازاریابی اینترنتی است. این تبلیغات معمولاً در بالای وب سایتها ظاهر می شوند و معمولاً در صفحات وب سایت قرار دارند. از این نگاه ، آنها تبلیغات بنری را دریافت می کنند و بنرها می توانند در اندازه های مختلف عرضه شوند.

صاحبان مشاغل غالباً فضای بازاریابی را در این وب سایتها خریداری می کنند. این تبلیغات بنرها همچنین ممکن است به عنوان بخشی از تبلیغات یا تبلیغات و بازاریابی در وب سایت های دیگر قرار داده شود. مبادلات تبلیغاتی بانر مواردی بی نظیر است که یک صاحب مشاغل بنر را در وب سایت خود در مقابل دیگری در سایت خود منتشر می کند. این توافق نامه ها به طور مستقل بین بازرگانان با شرکت هایی که با آنها مشارکت کرده اند یا به عنوان بخشی از مبادلات تبلیغ شده توسط شخص ثالث منعقد شده اند.

به عنوان مثال ، در بازاریابی کمیسیون ، شریک شرکت شما را در پست های وبلاگ و یا فضای تبلیغاتی برای جبران خسارت اعلام می کند. بنر سپس اثر مطلوب مانند ترافیک وب سایت را به آگهی ایجاد می کند و یا اقدام به فروش می کند. شرایط توافق نامه معمولاً از پیش تعیین شده است و عموماً بر اساس دامنه پرداخت برای هر برداشت ، پرداخت هر کلیک (پرداخت هر کلیک) یا پرداخت به ازای هر فروش یا سرب انجام می شود.

تبلیغات بنر روشی عالی برای بازاریابی مشاغل شما است ، با این حال ، شما باید بدانید که چگونه از آنها به عنوان اسپم سوء استفاده کرده و سوء تفاهم شوید. قرار دادن تبلیغات بنر در چند وب سایت برای مخاطب هدف شما بازاریابی هوشمندانه است. تبلیغات بنر شما می تواند بدون توجه به اینکه مخاطبان می توانند هرزنامه را مشاهده کنند ، در هر وب سایت نمایش داده شود. هنگامی که مردم شروع به دیدن همان بنر در همه جا در اینترنت می کنند که مربوط به آنچه به دنبال آن نیستند ، به احتمال زیاد شما را به عنوان یک مزاحم مزاحمت می بینند تا اینکه تجارت خود را جدی بگیرید.

تابلوهای پیام گزینه ای برای قرار دادن تبلیغات شما هستند و می توانند به صاحبان مشاغل این فرصت را دهند که تبلیغات رایگان را نیز دریافت کنند. اگر خدمات و محصولاتی که ارائه می دهید موقعیت خاصی را جذب می کنند ، ممکن است پیوستن به برخی از تابلوهای پیام آنلاین و انجمن های مرتبط با صنعت شما مفید باشد.

بسیاری از تابلوها و تالارهای پیام به شما این امکان را می دهند که هنگام پیوستن به بحث و گفتگوهای خود ، پیوندی را به شرکت یا تجارت خود تحت عنوان خود درج کنید. باید اطمینان حاصل شود که از پاسخ های متفکرانه اطمینان حاصل شود و نه تنها به هر پیامی که حاوی پیوندی به وب سایت شما باشد در هنگام مناسب بودن برای مکالمه پاسخ نمی دهد. این نیز نوعی اسپم است و هنگامی که شرکت کنندگان شروع به مشاهده پست های شما به عنوان هرزنامه می کنند ، به احتمال زیاد به جای بازدید از آن ، از وب سایت شما کاملاً اجتناب می کنند.

سرانجام ، بازاریابی از طریق ایمیل یکی از بهترین راهها برای بازده باورنکردنی بازده برای دلارهای تبلیغاتی شما است. کمپین های ایمیل شما می تواند شامل ارسال خبرنامه ای دوره ای باشد که محتوای خوبی را همراه با تبلیغات ایمیل ، تخفیف یا کوپن در مورد محصولات یا خدمات شما ارائه می دهد. افرادی که در لیست ایمیل شما یا مشترکین وفادار مشترک شده اند ، اغلب به دنبال این ایمیل ها هستند و آنها را به عنوان اسپم نمی بینند. آنها به احتمال زیاد در نتیجه این استراتژی بازاریابی اقدام به خرید می کنند.

علاوه بر این ، مشتری های آینده نگر که به طور خاص جزئیات بیشتری درباره خدمات و محصولات شما درخواست کرده اند ، این نوع از تبلیغات را بسیار مفید می دانند. از طرف دیگر ، جمع آوری فریبنده آدرس های ایمیل و استفاده از آنها برای ارسال پیام های ایمیل فله قطعاً چنین نیست و به عنوان اسپم در نظر گرفته می شود. افرادی که نامه های الکترونیکی شما را که سؤال نکرده اند یا به لیست نامه های الکترونیکی شما پیوسته اند ، دریافت می کنند ، به اسپم گفته می شوند و می توانند از نظر قانونی با مشکل روبرو شوند. به افرادی که آنها را نمی خواهند ایمیل بفرستید. امیدواریم این مقاله در روشن کردن برخی از موضوعات تبلیغاتی ، بازاریابی و اسپم مفید باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا