بازاریابی با CBD حیوانات: چگونه از دیگران متمایز شویم

[ad_1]
هزاران شرکت CBD را برای دام ارائه می دهند. با این حال ، اکثر تلاش های بازاریابی مردم بر اساس عبارت “اوه ، ما حیوانات خانگی هم داریم” است. آنها می بینند که بحران بدتر می شود. آنها این کار را با ترکیب یکی از قوی ترین اصول اقناع در تاریخ بشر انجام دادند. خبر خوب این است که این اصل به طور مستقیم اعمال می شود. این امر به مراحل مختلفی بستگی دارد ، زیرا برعکس ، این مراحل قوانین تبلیغاتی محدود کننده ای را که کل صنعت CBD را درگیر کرده است نادیده می گیرند. البته نه با کلمات. در عوض ، آنها با پیچاندن دم ، نگاه عمیقشان ، لبخندشان ، ورم تمام نام هایشان پیامی واضح برای ما ارسال می کنند – این همان چیزی است که شما آنها را صدا می کنید. اگر آنتونی رابینز در توصیف رابطه راست می گوید (و من فکر می کنم او نیز چنین است) ، پس جواب را می گیرید. سگ ها جواب می دهند. و آنها در مورد روغن های CBD بسیار صحبت می کنند. کارول جارویس این پیام را از کوکو 3 ساله ، سابق ماستیف انگلیسی دریافت کرد. او دیگر نمی تواند داروهای ضد التهاب مصرف کند و ترامادول را 150 میلی گرم دو بار در روز مصرف کرد. “او آنجاست و یک سگ بسیار متفاوت است. او رنج نمی برد و همیشه افسرده نیست. من دیگر نمی توانم از روغن CBD لذت ببرم.” ما آن را شلیک کردیم. ظرف 3 روز آن را از دست داد و خراب شد. ما توانستیم کنترل کنیم نیروی گرانشی. “فقط دو نمونه از هزاران نفر در مورد رابطه سگ با سلامت آنها CBD است. و بسیاری دیگر مطلع شده اند. و گربه؟ غذای ما تفاوتی ندارد. (گذشته از کنجکاوی و علاقه به غذا – گربه من می داند در مورد چه چیزی صحبت می کنم.) آلیشیا آنتونیو درب قدیمی چارلی را “بلند” و واضح “شنید”. همانطور که آلیشیا توضیح می دهد ، “چهارشنبه بعد از ظهر ، [چارلی] مفقود شده بود و نمی توانست بعد از ظهر راه برود ، بنابراین او کاملاً فلج شده بود و من او را سریعاً به دامپزشک رساندم.” پیش بینی؟ خوب نیست. “نئولوژی واقعی. علت ناشناخته.” آیا [CBD] برای گربه ها کار می کند؟ از چه چیزی نباید شکایت کنم؟ “من موافقت کردم که به او زمان استراحت و بهبودی در آخر هفته ها بدهم ، به شرطی که او خیلی مریض نباشد و به روغن های CBD به عنوان یک گزینه درمانی دیگر نگاه کند. مردمک چشم راست او چند روز دوام آورد (احتمالاً نشانه تومور مغزی است) و روز بعد از شروع روغن CBD به حالت عادی بازگشت. در عرض چهار ماه از شروع روغن CBD دو بار در روز ، چارلی دوباره شروع به خوردن و نوشیدن کرد.قبل از آن ، او از همه آب و غذا امتناع کرد و من مجبور شدم به او غذا دهم. او از سرنگ نوزاد (برای زنده ماندن) برای خروج آب از گلو استفاده کرد (و او زنده ماند). دیوارها و اثاثیه ثابت ایستاده بودند ، اگرچه پاهای عقبی او هنوز حرکت نکرده بودند. روز بعد پاهایش دوباره روی کمر شروع به کار کرد ، اما او ضعیف و ضعیف بود و یک هفته پس از شروع روغن گیری ، چند هفته در راه رفتن مشکل داشت. CBD ، گربه بلند شد و دوباره رفت. مواد مخدر زندگی را نجات داده است. “چه کسی از چه کسی استفاده می کند؟ هر روز صبح ما دو” سرزمین “کوچک را با هم مخلوط می کنیم ، بنابراین من می توانم قبل از ادعای سفر صبحانه خود قهوه بخورم. برای من بسیار واضح بود که آنها چه می خواهند. آنها به من خوب آموزش دادند. وقتی آنها رفتند ، زمان آنها آمد. آنها را صبح درمان کنید تا بتوانم به جام خود برگردم. به عبارت دیگر ، من کاملاً با نیازها و خواسته های موی خانواده ام مطابقت دارم زیرا آنها این را به من گفتند. تجربیات کارول ، لوری و آلیشیا – و بسیاری دیگر مانند آنها – مرا برای سلامت حیوانات به CBD برد. همان بازار. پشت گزارش حیوانات ، امیدها و تجربیات مشترک. فروشندگان “این شواهد اجتماعی است.” به عبارت ساده ، شواهد اجتماعی به این معنی است که مردم بر اساس اعتقادات دیگران او تصمیم می گیرد یا می گوید که چه چیزی را باور دارد یا چگونه عمل می کند. شواهد اجتماعی یک قانون قانع کننده مانند یک تپه است. قدرت آن در طول قرن ها کاهش نیافته است. ت این امر از زمان فرعون متوقف نشده است. عمده فروشان حیوانات خانگی این قانون را تضمین می کنند. استراتژی مانند یک سازنده اجتماعی در مورد حیوانات است. استراتژی ساده شرکت CBD در بالا نحوه استفاده از قدرت شواهد اجتماعی در بازاریابی حیوانات را نشان می دهد. 1) آنها ابتدا مشتریان راضی از حیوانات خانگی را جمع آوری کردند. در شبکه های اجتماعی به حیوان خانگی خود افتخار کنید. آنها هنوز هم این کار را خواهند کرد. همچنین می توانید آنها را از صفحات رسانه های اجتماعی شرکت خود وارد کنید. رسانه های اجتماعی در اینجا بسیار هیجان انگیز است. ویدئوها و عکسهای صاحبان حیوانات خانگی منبع اطلاعات جذابی هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که این کار را انجام دهید. سخت نگیر. خوشحال هستند مشتریانی که نمایش آنها به دوستانشان در اینترنت ، افراد مختلف را از هر قشری جذب می کند. 2) دوم ، آنها در زمینه تأمین اجتماعی با تأثیرگذاران بسیار کار می کنند. مانند تقویت کننده موشک برای اثبات اجتماعی. ما با یک تأثیرگذار ساده صحبت نمی کنیم. ما در مورد تاثیر واقعی حیوانات خانگی صحبت می کنیم.تصور کنید با Mannie the French Bulldog هستید. در آخرین شمارش ، 1.1 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام ، 7600 مشترک کانال YouTube و 1.7 میلیون دنبال کننده فیس بوک وجود داشت. وب سایت شخصی وی نوشیدنی ، لباس ، هنر و ماسک ارائه می دهد. او همچنین مکمل های غذایی ، محصولات CBD و کارواش آنلاین را به صورت آنلاین تبلیغ می کند. او تنها نیست. جستجوی سریع سایر محصولات حیوانی تجاری ، فهرست خوبی را در توییتر ارائه می دهد. این جمعه شامل remixthedog ، tinkandmeek ، milliegthegolden و نارگیل نارگیل است. برای ThatL LittlePuff ، Nala Cat ، Venus the Two Face Cat و Smoothie the Cat for the Strong Man را ببینید. 3) سوم ، از آنجا که رهبران کسب و کار صاحبان حیوانات خانگی هستند ، آنها به طور فعال در بحث با سایر صاحبان حیوانات خانگی شرکت می کنند. راه ساده و در عین حال ارزان برای ایجاد اعتماد و اطمینان آنلاین – طرفداران غذای حیوان خانگی – به سوالات با انجمن پاسخ دهید و در مورد پست های وبلاگ بازخورد دهید. هر جلسه دارای نظرات انجمن و وبلاگ است. هنگامی که صحیح انجام شد ، مبادلات ایجاد شده در آنجا توجه دیگران را به خود جلب کرد. هنوز بهتر است. وای! شواهد اجتماعی بیشتر اول ، “پیش راه حل” محققان Dr. روبرت سیالدینی نحوه و دلیل بازاریابی متقاعد کننده را به تفصیل توضیح می دهد. به دلیل موفقیت یک فروشنده متقاعد کننده توجه کنید. به طور خلاصه ، آنها از مخاطبان خود مراقبت می کنند تا پیام بازاریابی از پیش ارائه شده را دریافت کنند. بنابراین ، “از قبل برنامه ریزی شده بود.” وقتی صحبت از بازاریابی CBD می شود ، به معنی ایجاد ابزارهای بازاریابی برای ایجاد KLT است – دانش ، عشق و اعتماد. عملکرد چنین ابزاری این است که مشتریان بالقوه ای را که دارای شواهد اجتماعی CBD هستند آزاد کند. دامداری به عبارت دیگر ، شما پیام بازاریابی خود را درک می کنید. چه کارفرما و چه شخص مسئول ، شواهد اجتماعی ارائه دهند ، توسعه KLT متکی به دست خط ماهر است. این شامل سایر استراتژی های متمرکز بر پست های وبلاگ است. بارگیری ایمیل ها ، گزارش های رایگان ، ماگالوگ ها ، بروشورها ، خبرنامه ها ، وب سایت های SEO و غیره نوشتن برای ایجاد KLT افراد را در بالای لیست فروش شما قرار می دهد. این با یک جریان طبیعی به سمت اثبات اجتماعی و در نهایت فروش بیشتر شروع می شود. آنجاست که می توانم کمک کنم. من یک نویسنده متخصص در زمینه بازاریابی “قبل از محاکمه” (و متقاعدسازی) هستم.
[ad_2].

آموزش | اینستاگرام

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا