راهنمای بازاریابی Lazy Man – گرفتن میانبر منجر به اینترنت می شود

[ad_1]

بازاریابی با مشکل روبرو شد. خلاقیت و خلاقیت و کمی جنون لازم است تا مصرف کنندگان زیادی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول یا خدمات شما التماس کنند. من در مورد شما نمی دانم ، اما من خیلی تنبل هستم که همه اینها را دارم. خوشبختانه ، یک برش کوتاه پیدا کردم.

در اینجا حقایق اساسی است که مرا متقاعد کرده است. وب به ابزار اصلی تحقیقات مصرف کننده تبدیل شده است. دیگر از صفحات زرد یا تبلیغات طبقه بندی شده استفاده نکنید. اگر آنها چیزی بخواهند (یا حتی فکر می کنند چیزی می خواهند) ، مستقیماً به رایانه می روند.

منطق در اینجا بسیار ساده است. این بدان معناست که هزاران مشتری بالقوه بصورت آنلاین جستجو ، مرور ، خرید و مقایسه می کنند. هنگامی که با اطلاعات کافی گیج و ناامید می شوند ، دستان خود را پرتاب می کنند و درخواست کمک می کنند. این معمولاً منجر به تماس با 800 یا پر کردن فرم وب برای اطلاعات بیشتر می شود – و این منجر به اینترنت می شود.

آیا خط سوراخ اکنون برای شما روشن است؟ اگر کارگزار وام مسکن ، مشاور بدهی یا نماینده بیمه هستید ، به بازاریابی آنلاین نیاز دارید.

در این مرحله ، این واقعیت است که ممکن است تعداد کمی از شما با آن مخالفت کنید ، اما من قصد ندارم آنچه را که من پیشنهاد می کنم زیاده روی کنم – بازاریابی اینترنتی سخت است. از همه بدتر ، دنیای بازاریابی اینترنتی پر از معاملات بد است. شما ممکن است برخی از آنها را امتحان کنید ، یعنی لیست های صفحه زرد ، لیست فهرست ها ، کلاهبرداری های بازاریابی آنلاین و طرح های درآمدزایی چند میلیون دلاری.

خبر خوب این است که میانبر وجود دارد. رویکردی به بازاریابی اینترنتی که می تواند گردش پایدار از فروش بالقوه را از طریق اینترنت به شما القا کند. با یک ارائه دهنده خدمات معتبر اینترنتی ، شما با شرکت های بازاریابی حرفه ای شریک هستید و فقط به مشتریانی که با مشخصات فروش شما مطابقت دارند پرداخت می کنید.

متأسفانه همه ارائه دهندگان اصلی خدمات نیز ریسک پذیر نیستند. در اینجا چند سؤال سریع وجود دارد که از شرکتهای ارائه دهنده خدمات اصلی خود در نظر گرفته می شوید:

  • رشته های شما از کجا آمده اند؟
  • چه مدت است که در حال تجارت هستید؟
  • بهترین دفتر کار را بررسی کنید؟
  • سیاست بازگشت شما چیست؟

یک ارائه دهنده خدمات اینترنتی خوب می تواند ارزش طلا خود را داشته باشد. یافتن این شریک بازاریابی خوب نیاز به دقت کافی دارد و این سؤالات آغاز می شود. با این حال ، مهمترین چیز لزوماً سؤالاتی نیست که شما می کنید ، بلکه تمرکز روی یک رابطه قابل اعتماد است. مشارکت خود را بر روی بحثهای خوب و باز درباره شغل خود ایجاد کنید.

این ترکیب به شما امکان می دهد در جبهه بازاریابی کمی تنبل باشید ، بنابراین می توانید روی بستن معاملات بیشتر تمرکز کنید.

آیا شریک ارائه دهنده خدمات اصلی را انتخاب کردید؟ از چه سؤالاتی پرسیدید؟ چه باید در یک ارائه دهنده اصلی جستجو کرد؟

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا