رسانه های اجتماعی چقدر برای صنعت هتلداری اهمیت دارند؟

[ad_1]
رسانه های اجتماعی یکی از نیرومندترین نیروها در صنعت هتلداری امروزی است که نقش مهمی در تجربه مشتری از برنامه ریزی سفر تا انتشار تصاویر بازسازی و بررسی تعطیلات ایفا می کند. صنعت هتلداری بسیار متکی به دهان به دهان و نظر است و شبکه های اجتماعی بهترین بستر را برای آن فراهم می کنند. 81٪ از مسافران می گویند هنگام انتخاب هتل باید به آن توجه کرد.
70 درصد از مشتریان می گویند این سفر تأثیر قابل توجهی بر رفتار خرید آنها دارد.
43 درصد از هتل ها معتقدند که رسانه های اجتماعی بیشترین نرخ بازگشت را ارائه می دهند.
40 درصد از مسافران نظرات خود را اعلام کردند.
38 درصد از مسافران آمریکایی از شبکه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن تجربیات سفر خود استفاده می کنند. برای کسانی که از سایت هایی مانند فیس بوک توییتر TripAdvisor Google+ و LinkedIn برای جستجوی برنامه های سفر استفاده می کردند: 52٪ برنامه های اصلی خود را تغییر دادند.
33 درصد هتل خود را تغییر دادند.
10 درصد مکان تعطیلات خود را تغییر دادند.
7٪ مقصد TripAdvisor خود را برای مشاغل تغییر می دهند 83٪ از پاسخ دهندگان معمولاً قبل از رزرو هتل نظر TripAdvisor را بررسی می کنند.
70 درصد از کارشناسان مهمان نوازی می گویند TripAdvisor اولین وب سایتی است که بر مشتریان تأثیر گذاشته است. به طور معمول 51 درصد از طرفداران فیس بوک مارکی را که دنبال می کنند یا دوست دارند خریداری می کنند.
52 درصد از کاربران فیس بوک گفتند عکس های دوستانشان الهام بخش انتخاب ها و مسیرهای آنها است.
67 درصد از دنبال کنندگان توییتر معمولاً مارک هایی را خریداری می کنند که آنها را دنبال می کنند یا دوست دارند. Pinterest 81٪ از مصرف کنندگان آنلاین در ایالات متحده می گویند به اطلاعات و توصیه های Pinterest اعتماد دارند.
20 درصد از مراجعات اجتماعی از سایت های Pinterest است. با تمام اطلاعات موجود س realال واقعی این است: آیا هتل نمی تواند حضور خود در رسانه های اجتماعی را بهبود بخشد؟ در اینجا 7 نکته برای شروع کمپین رسانه های اجتماعی وجود دارد. هتل ها وجود دارند: 1. صفحات رسانه های اجتماعی را در فیس بوک توییتر LinkedIn Instagram و Google+ ایجاد کنید. فراموش نکنید که عشق شما به Google+ اولین راه برای افزایش بهینه سازی موتور جستجو است.
2. از لوگوی املاک خود بر روی عکس های خود استفاده کنید.
3. مطمئن شوید که یک عنوان خوب و جالب دارید که ثروت شما را به نمایش می گذارد.
4. مطمئن شوید که اطلاعات تماس و آدرس وب سایت در صفحه ذکر شده است.
5. در فیس بوک استفاده از دکمه اکنون رزرو را فراموش نکنید.
6. ارسال در شبکه های اجتماعی به طور روزانه.
7. فقط 1 مورد از 5 مقاله باید تبلیغ کند.
[ad_2].

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا