تمرکز زیاد بر بهبود تبلیغات رسانه های اجتماعی و ROI برای مشاغل کوچک

[ad_1]
احتمالاً می توانید اهمیت روزافزون رسانه های اجتماعی در جذب مشتری و مشتریان بالقوه در وب سایت خود و همچنین اعلام رویدادهای خاص یا تبلیغ محصولات خود را درک کنید. و در حالی که انواع مختلفی از رسانه های اجتماعی وجود دارد (توییتر در مقابل اینستاگرام در مقابل فیس بوک و غیره) ، اکثر کاربران نمی دانند چگونه از آنها به طور م toثر برای بهبود ROI در روابطی که در تجارت هستند استفاده کنند. امروزه تنها داشتن یک حساب کاربری در شبکه های اجتماعی کافی نیست. شما باید بدانید که چگونه از هر کدام بهتر استفاده کنید و حساب خود را به طور منظم نگهداری کنید.
به عنوان مثال ، اگر حساب رسانه اجتماعی شما ظرف 30 روز به روز نشده باشد ، مشتریان بالقوه و مشتریان بالقوه شما از قابلیت اطمینان ، اندازه ، کیفیت و حرفه ای بودن شما شگفت زده می شوند. رسانه های اجتماعی بازتابی از نام تجاری شما هستند و در اینجا چند نکته برای بهبود آن آورده شده است.
بهبود محتوای رسانه های اجتماعی نسبت به ROI
محتوایی که به مشتریان و مشتریان بالقوه شما مربوط می شود برای ایجاد اعتماد معنادار به برند شما در کوتاه مدت و میان مدت بسیار مهم است. در دنیای امروز ، تنها اعتماد مهم است و راهی روشن و مختصر برای بهبود خرید مشتریان است. برعکس ، فقط ارسال چیزی می تواند مضرتر از ارسال نکردن آن باشد. آنچه امروز عاقلانه به نظر می رسد ممکن است فردا مضر باشد. محتوا ، اعم از تصاویر یا متن ، باید به دقت مورد توجه قرار گیرد تا نیازها و انتظارات مشتریان شما را برآورده کرده و ROI را بهبود بخشد. و باید در خلقت تجلی یابد تا اغلب توسط م believersمنان بی ایمان دریافت شود.
با جدیدترین اخبار در مورد پیام ها و حساب های جعلی ، فیس بوک و اینستاگرام در تلاش هستند تا الگوریتم های خود را برای جلوگیری از ارسال پیام های غیرمستقیم به حساب ها یا استفاده از هشتگ های محبوب فقط برای دریافت بینش بهبود بخشند. این طرح ها در لیست سیاه قرار دارند. این بدان معناست که افراد فقط حساب شما را مستقیماً پیدا می کنند ، اما محتویات به مرور به هیچ کس نشان داده نمی شود.
چگونه می توان تعاملی ترین هشتگ را ساخت
هشتگ ها و رسانه های اجتماعی به عنوان سوخت موتور شما مهم هستند. اگر می خواهید چیزی بهتر از عشق ورزیدن اینجا و آنجا پیدا کنید ، باید هشتگ های مربوطه را جستجو کنید. از هشتگ های عمومی می توان تا زمانی استفاده کرد که مرتبط باشند و سوء استفاده نکنند.
به عنوان مثال ، وقتی پستی در اینستاگرام ایجاد می کنم (این پست در فیس بوک نیز به اشتراک گذاشته می شود) ، بسته به زمان ، همیشه با #صبح بخیر #شب بخیر شروع می کنم. بیش از 91.500.000 پیام در اینستاگرام با استفاده از همین هشتگ وجود دارد. و باید بینندگان بیشتری وجود داشته باشند که هشتگ های بالا را مشاهده ، جستجو و فیلتر کنند. هشتگ ها مانند کلمات کلیدی متا در وب سایت شما هستند – آنها باید به جای استفاده از پیام های شما مرتبط باشند.
بهبود ارتباط ROI را بهبود می بخشد
رشد قوی ادامه نمی یابد و تازه آغاز شده است و ناتوانی در گسترش آن مهم است. با تیم خود کار کنید و بسته به میزان شناخت مخاطبان خود ، کوچکترین و شاید زمان مناسب را پیدا کنید.
و در دنیای غیرقابل اعتماد امروز ، “نوشتن مقالات طولانی تر ، صرف زمان بیشتر برای طراحی آنها و انتشار کمتر می تواند در ایجاد اعتبار نام تجاری شما مثر باشد.”پست ها در سال 2014 با 808 کلمه شروع شد و در سال 2017 به 1114 کلمه رسید. برای مشتریان و مشتریان بالقوه مهم است که مقاله را منتشر نکنند تا بتوانید سود بیشتری کسب کنید.
فراموش نکنید ، همه چیز مربوط به نام تجاری است
رسانه های سنتی ، رسانه های دیجیتال و رسانه های اجتماعی ، به ویژه ، باید برای بهبود نام تجاری و بازگشت سرمایه ، با هم همکاری کنند. وقتی مخاطبان پیام شما را به اشتراک می گذارند ، شما نام تجاری خود را گسترش می دهید تا مخاطبان جدیدی پیدا کنید و مخاطبان شما وفاداری خود را به مارک شما نشان می دهند.
و وب سایت خود را فراموش نکنید این نقطه کانونی نام تجاری شما است و حتی اگر فاصله زیادی بدون به روز رسانی وجود داشته باشد ، موتورهای جستجو به طور خاص به دنبال جدیدترین محتوا هستند و محتوای جدیدی که به صورت حرفه ای طراحی شده است می تواند نام تجاری شما را حفظ کند.
روابط بازاریابی می تواند به مشاور کمک کند
در مطالعه اخیر CMO Digital Benchmark ، 97٪ از رهبران بازاریابی گفتند که هزینه در رسانه های اجتماعی برای مشتریان فقط “متوسط” یا “زیر متوسط” است. موفقیت کسب و کار آنها. اگر در مورد کاری که انجام می دهید شک دارید ، تنها نیستید.
رسانه های اجتماعی به سرعت در حال رشد هستند و مانند هر فرآیند جدید ، به کمک متخصصان نیاز دارند. اگر از بهترین شیوه ها استفاده نمی کنید و / یا زمان ، انرژی یا مهارت لازم برای بهبود تلاش های خود در رسانه های اجتماعی را ندارید ، مانند این است که سر خود را در ماسه بگذارید. همانطور که ویل راجرز می گوید: “حتی اگر در مسیر درست هستید ، اگر فقط آنجا بنشینید به شما حمله می کند.”

اینستاگرام | توییتر

[ad_2].

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا