Google Analytics: اهمیت ارجاع در SEO

[ad_1]
برای اکثر ما وب سایت ما با فروش برای مشتریان بالقوه و کسانی که به خدمات / محصولات ما علاقه مند هستند سروکار دارد. وب سایت ها همچنین می توانند برای افراد آشنا با مفهوم بازاریابی اجتماعی نقطه گفتگو باشند. این واقعا مهم است که بدانید وب سایت شما چه می گوید و کجا وب سایت شما در آن نمایش داده شده است-چه در رسانه های اجتماعی و چه در لیست های تجاری وبلاگ ها یا وب سایت های خبری. یک عنصر عالی برای اینکه بتوانید موقعیت اینترنتی خود و آنچه مردم در مورد شما و شرکت شما می گویند را بیابید. ترافیک خود را چگونه می بینید؟ اگر سایت پیوند نداشته باشد می توانید ترافیک خود را در Google Analytics مشاهده کنید. در Google Analytics – الزامی است. 1) به حساب Google Analytics خود وارد شوید و به چپ بپیچید در اینجا منابع ترافیک را مشاهده خواهید کرد – روی آن کلیک کنید. منابع را مشاهده خواهید کرد – روی آن کلیک کنید. 3) در زیر Referrals را مشاهده خواهید کرد – با کلیک بر روی آن به شما نشان داده می شود که افراد از کجا وارد سایت شما شده اند از این رو Referrals. با این اطلاعات باید چکار کنم؟ در اینجا یک داستان برای شما وجود دارد: سایت ما بلافاصله ترافیک مراجعه زیادی را دریافت کرد. سایت محبوب Reddit من در طول سالهای زندگی خود در رسانه های اجتماعی می دانستم که Reddit به معنی اخبار خوب یا بد است-به ندرت از وسط پایین می آید و به طور کامل به reddit فرعی ما بستگی دارد. توجه داشته باشید که یکی از پست های من در Automotive Sub – reddit – منتشر شده است زیرا این شرکت ما است ممکن است فکر کنید من بسیار شگفت زده شدم. شخصی برای خواندن پست من وقت گذاشت و آنقدر از آن لذت برد که فکر کرد باید آن را به اشتراک بگذارد – برنده همیشه یک قلب منحصر به فرد دارد. من برای Reddit ثبت نام کردم و در مورد پست خود صحبت کردم به این س answeredال پاسخ دادم که منبع از کجا آمده و به نظر من معنای آن به چه شکل معنادارتر و عمیق تر است – صرف نظر از حقایق. در افراد عاشق. این سازمان گروهی از فروشندگان که واقعاً به احساسات خود اهمیت می دادند. قبل از اینکه با کاربران Reddit تماس بگیرم 46 نفر به این پست ترافیک داشتند. یک آهنگ بی نظیر پس از شرکت در بحث به 600 نفر رسیدیم – بسیاری از آنها به صفحات دیگر رفتند و برخی حتی از ما نقل قول خواستند. چه کسی از به اشتراک گذاشتن مقالاتی که من نوشتم خوشحال بود – این وضعیت برای همه برنده بود. ببینید چه چیزی در مورد تجارت شما گفته می شود. برای اولین مثال شخصی سایت ما را در یک انجمن غیرواقعی ارسال کرد – حتی اگر در مورد محصول ما بحثی بود نه سایتی که می خواستم با نام تجاری آن ارتباط برقرار کنم – من گمان می کنم از آن متنفر هستند و گوگل نیز از آن متنفر است.من با مدیر وب سایت انجمن تماس گرفتم و می خواستم آن را از سایتم حذف کنم. آنها از اجبار آن خوشحال بودند. خب دقیقا باید چکار کنم؟ نظارت بر ترافیک شما تضمین می کند که می توانید همین کار را با رسانه های اجتماعی و SEO انجام دهید. شما فقط افراد را برای فروش هدف قرار نداده اید. شما می توانید ترافیکی را ببینید که می تواند به شهرت شما آسیب برساند و آن را مختل کند – به خاطر سپردن آن مشکلی است. گاهی اوقات غیر ضروری مراجعه کنید – اما هر پلتفرم اجتماعی ویژگی های وب سایت شما فرصتی است برای ارتباط با افراد جامعه در حال رشد ما. شما به پیام خود اضافه می کنید و به خوانندگان نشان می دهید که شما یک کارآفرین هدفمند و علاقمند به فکر هستید و نه فقط حقوق خود. دیدن مزیت نهایی انجام این کار آسان است. شما بازدیدکنندگان بیشتری را دریافت می کنید و به شرکت خود صدایی منحصر به فرد در شبکه های مختلف می دهید مانند گذشته و می توانید مناطق خطرناکی را بیابید تا خطر ضربه زدن به نام وب سایت نامناسب را کاهش دهید. مدیران عالی تنها به یک شرط علاقه دارند: بازگشت سرمایه – اکنون وظیفه شماست که ارزش آنها را نشان دهید.
[ad_2].

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا