چگونه می توان یک شرکت بازاریابی بین المللی جستجوگر بین المللی SEO صادق را پیدا کرد

[ad_1]

یکی از بزرگترین چالش های پیش روی هر تجارت بین المللی امروز در اینترنت یافت می شود. اینترنت ابزار اصلی چگونگی اداره تجارت بین المللی را تغییر داده است. پاسخهای فوری و فوری برای بسیاری از سوالات شغلی و شخصی روزانه ما ارائه می دهد. اما اکنون که وب سایت دارید ، می توانید وقتی شخصی در Google ، Yahoo ، Live.com یا AOL برای محصول یا خدمات شرکت خود جستجو می کند ، سایت خود را پیدا کنید؟

ممکن است وقتی یک شرکت محلی یا بین المللی به دنبال یافتن محصولات یا خدمات شما باشد ، آنها را پیدا نکنید. بیشتر وب مسترها فقط طراحی و چیدمان را کنترل می کنند. آنها نقاشانی هستند که کمی HTML یاد گرفته اند. آنها یک نسخه کتبی را در یک جدول کپی و جایگذاری می کنند و آن را بارگذاری می کنند. از آنها انتظار نمی رود که در هنر بازاریابی آنلاین بین المللی حرفه ای باشند و نباید باشند.

اینترنت مکان بسیار خوبی است. دنیای دیجیتالی بزرگ و خلاق که نیاز به گروه متنوعی از متخصصان در زمینه سخت افزار ، نرم افزار ، گرافیک ، نوشتن کپی ، بازاریابی بین المللی و خرده فروشان در حوزه ، عملیات ، امور مالی ، روزنامه نگاری ، تبلیغات و روابط عمومی دارد. اما از کجا می توانیم این جادوگر را با نام SEO یا SEO بین المللی بهینه سازی موتور جستجو پیدا کنیم؟

تعداد بسیار زیادی از شرکتهایی که خود را با استفاده از Google AdWords تبلیغ می کنند ، به عنوان بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی اینترنتی از طریق اینترنت می بینیم. اما غم انگیز است که بگوییم بیش از 80 درصد از این شرکت ها اطلاعات سئو در مورد بازاریابی اینترنتی و اطلاعات بسیار کمی در مورد چگونگی بدست آوردن درآمد سخت شما دارند.

در ماه مه 2006 ، دفتر تبلیغات تعاملی (IAB) و PricewaterhouseCoopers (PwC) اعلام کردند که درآمد تبلیغات اینترنتی به رکورد جدید 3.9 میلیارد دلار برای سه ماهه اول سال 2006 رسیده است. درآمد سه ماهه اول سال 2006 برای 38 درصد افزایش نسبت به سه ماهه داشته است. اولین سال 2005 با 2.8 دلار. یک میلیارد و 6 درصد افزایش در سه ماهه چهارم سال 2005 به 3.6 میلیارد دلار رسیده است.

سال گذشته ، AdWords به تنهایی 3.4 میلیارد دلار برای Google تولید کرد.

از آنجا که اینترنت مکانی برای تأمین سهم بازار است ، بسیاری از جاسوسی و متخصصان بین المللی بازاریابی اینترنتی در حال نمایش هستند – دزدانی که اطلاعات کمی در مورد نحوه واریز چک شما دارند و به سرعت ناپدید می شوند.

بنابراین چگونه می توان به یک شرکت صادق و موفق که در بازاریابی بین المللی و روابط عمومی آنلاین تخصص دارد ، اقدام به خرید کرد؟

شما باید چند سوال بپرسید. مشکل این است که بیشتر شرکت هایی که به دنبال SEO SEO بازاریابی اینترنتی در سطح بین المللی هستند ، سؤالاتی را که می پرسند نمی دانند. Leyden Communications (اسرائیل) در زیر لیستی از سوالات را برای هر شرکتی از تل آویو ، لندن ، واشنگتن و نیویورك گرفته تا پاریس ، ژاپن ، هند و چین برای سفارش از سئو یا یك شركت بین المللی بازاریابی اینترنتی قبل از امضای قرارداد ارائه می دهد.

اول ، اگر مخاطب مورد نظر شما نیویورک ، لندن ، منچستر یا لس آنجلس یا هر بازار انگلیسی زبان است ، حتماً یک شهروند از آن کشور را استخدام کنید. شخصی که زبان انگلیسی در سطح زبان مادری است و فرهنگ بازاریابی در بازار هدف را می فهمد. اگر یک اسرائیلی را استخدام کرده اید ، اطمینان حاصل کنید که آنها حداقل ده سال با زبان بازار هدف شما زندگی کرده و کار کرده اند.

دوم ، شما می خواهید بدانید که در بازاریابی بین المللی ، کانال های توزیع سنتی ، فروش ، مارکوم ، بازاریابی ویروسی ، تولید بروشور ، تبلیغات و روابط عمومی چه سالها در بازاریابی بین المللی ، کانال های توزیع سنتی کار کرده اند؟

سوم ، تجربه حرفه ای آنها در زمینه نوشتن ، روزنامه نگاری و تحقیق چیست؟

چهارم ، تجربه عملی آنها در برنامه نویسی چیست؟

آخر اینکه ، چه مدت کار آنلاین دارند؟

متخصص بین المللی بازاریابی آنلاین برای موفقیت باید کلاه های زیادی بپوشد. سئو اینترنتی باید در بازاریابی بین المللی یا روابط عمومی تجربه شود – کسی که می داند بدون اینترنت نفوذ و تحریک بازار خارج از اسرائیل را چگونه درک می کند. آنها باید مبانی بازاریابی بین المللی ، مارک ها ، کانال های توزیع و فروش را درک کنند تا بتوانند دنیای دیجیتال را با چاپ کلاسیک ، رسانه ها و بازارهای فروش ادغام کنند. SEO باید یک نویسنده برجسته ، خلاق و حرفه ای باشد که می تواند هم برای خواننده و هم برای موتور جستجو بنویسد.

این مقاله نمونه ای از نحوه نوشتن مقاله برای خواننده ، موتور جستجوی گوگل و یاهو است. انگلیسی کمی رنج می برد زیرا نویسنده بین جلب توجه شما و چشم موتورهای جستجو تعادل خوبی پیدا می کند. اما چه چیزی مهمتر است؟ موتور جستجو!

زیرا اگر مشتریان شما در انگلیس ، فرانسه ، آلمان ، برزیل ، ژاپن و کره جنوبی نتوانند وب سایت شما را پیدا کنند ، پس داشتن یک وب سایت با بهترین نسخه های سنتی خود را در فضای مجازی گم می کند.

آیا می توانید یک وب مستر ، طراحی گرافیک آنلاین ، برنامه نویسان اینترنتی ، بازاریابی آنلاین حرفه ای ، کارشناس بازاریابی بین المللی ، روزنامه نگار حرفه ای و / یا نویسنده نسخه برداری را در یک نفر پیدا کنید؟

بسیاری در اسرائیل خواهند گفت بله. من می گویم ، این خوشبختانه شما خواهد بود که یک تیم با هر یک از این متخصصان را در بیش از سه شرکت بازاریابی آنلاین SEO در اسرائیل پیدا کنید.

بنابراین ، آزمایش اسید واقعی برای تأمین امنیت یک شرکت SEO حرفه ای – یک شرکت جستجوگر اینترنتی اینترنتی در اسرائیل ، نیویورک ، لندن ، پاریس یا پکن چیست؟

به سادگی یک جستجوی در Google برای “بازاریابی اسرائیل به صورت آنلاین” یا “بازاریابی بین المللی اسرائیل” انجام دهید.

اگر شرکت SEO که در اسرائیل با آنها صحبت می کنید در رده دهم برتر قرار نگرفته است ، باید از خودتان یک سؤال بپرسید: “چگونه می توانند آنها را بدون استفاده مداوم از یک کمپین گران قیمت گوگل AdWords ، در رده های بالای ده قرار دهند؟”

Google AdWords ابزاری تبلیغاتی بسیار قدرتمند است که توسط شرکت های بین المللی سئو برای بازاریابی آنلاین در اسرائیل استفاده می شود ، اما جایگزینی برای قرار دادن وب سایت تجاری شما روی پاهای دیجیتالی خودش نیست. AdWords جایگزین داستانهای خبری بهبود یافته در Google News و انتشار اخبار عمومی در بسیاری از گوشه های شبکه نیست. AdWords جایگزین ایجاد وبلاگ های حرفه ای ، اتاق ها و تالارهای گفتگو در گوگل و یاهو و ایجاد فیلم های YouTube نمی شود.

آیا SEO می تواند آن را پیدا کند ، چه رسد به کپی و اخبار انگلیسی ، فرانسوی ، اسپانیایی یا چینی مورد نیاز وب سایت و وبلاگ ها و خبرنامه های بین المللی خود را بنویسید؟

آیا آنها در انواع بازارهای صادراتی و وارداتی اسرائیل مرتبط با فن آوری بالا ، مواد غذایی ، فن آوری دفاعی ، کشاورزی ، بیوتکنولوژی ، امنیت ، املاک و مستغلات ، مواد شیمیایی ، فلزات ، بازی ها ، سیاست ، ارتباطات بحرانی ، آموزش ، پلاستیک ، موسیقی ، خرید ، ارتباطات ، فروش ، سهام ، نیروی کار ، الماس ، یهودیت ، محصولات اداری ، مواد غذایی ، نوشیدنی ، گردشگری ، بازی ها ، منسوجات و قدمت بهداشت ، ورزش ، اخبار ، فیلم ، لباس ، هتل ، خطوط هوایی ، کرایه اتومبیل؟

به SEO SEO اسرائیل اجازه دهید محصولات و خدمات خود را به بازارهای محلی و فرهنگ فروش که آنها می دانند به بهترین وجه – Tel Aviv ، Ra’anana ، Ashodod، Herzliya، Afula، Heifa، Jerusalem، Kiryat Shomona و Eilat بازاریابی کند.

هرگز به اندازه اندازه موفقیت در دفتر نگاه نکنید. آنچه برای دانش و استعداد پرداخت می کنید. بسیاری از متخصصان سئو و کارمندان رایگان آنها ممکن است به عنوان کپی نویسان و برنامه نویسان از دفتر خانه در اسرائیل کار کنند. یک بار دیگر ، با رتبه بندی مشتریان و رتبه بندی بهینه سازی موتور جستجوی شخصی آنها در گوگل و یاهو ، درباره موفقیت بازاریابی آنلاین بین المللی آنها قضاوت کنید.

هرگز هزینه های تعمیر و نگهداری را پرداخت نکنید. متخصصان سئو اینترنتی برای بازاریابی بین المللی به ماشین و خانه تمیز نمی کنند. آنچه می خواهید در آن سرمایه گذاری کنید بیشتر صفحات وب ایجاد شده توسط مدیر وب است و اخبار جدید و / یا خبرنامه هایی که توسط شرکت روابط عمومی آنها ایجاد شده است تا در Google News قرار بگیرد.

هر آنچه را که از قبل می خواهند پرداخت نکنید. مگر اینکه بدانید شرکت دارای خط مشی مناسبی است که قبل از شروع کار نیمی از آن را پرداخت می کند و پس از اتمام کار ، تعادل را پرداخت می کند. حدود سه هفته طول می کشد تا شاهد نتایج جستجوگرها یا سئو باشید. اگرچه با برخی از جستجوگرها در اسرائیل ، می توانید در طی روزها با استفاده از Alexa.com رتبه بهبود پیدا کنید. هنگام استفاده از Alexa.com ، ابزاری است که می توانید از آن استفاده کنید ، ابزاری که توسط SEO یا SEM قابل اجرا نیست.

سرانجام ، اگر SEO بین المللی بازاریابی اینترنتی قول می دهد رتبه اول شما را کسب کند ، می دانید که این جعلی است. هیچ SEO یا SEM نمی تواند به شما قول دهد که فقط توسط Google ، Yahoo ، MSN و AOL اداره شود. آنها می توانند به شما رتبه بالاتری بدهند و بسته به چگالی پیوندها در صنعت شما شاید حتی در ده مورد برتر باشد.

به یاد داشته باشید که موقعیت ده موتور جستجوگر که در مورد آن صحبت می کنیم ، پیوندی پولی نیست که توسط Google AdWords حمایت مالی شود. این وب سایت شما است ، صفحات وب که روی پایش ایستاده اند. داشتن یک خبر خبری بهبود یافته در مورد محصولات و خدمات شرکت شما در ده کشور برتر ، وب سایت شما را با بهینه سازی موتور جستجوی رتبه بالا برابر می کند. در حقیقت ، مادامی که خبر خبری SEO / PR در موقعیت بالایی قرار داشته باشد ، اعتبار خود را افزایش می دهد زیرا این امر احراز هویت شخص ثالث است. بسیار قدرتمندتر از رتبه وب سایت شماست ، مادامی که داستان حاوی پیوندی به وب سایت شما باشد.

اولین توقف شما برای استخدام یک شرکت بین المللی بازاریابی اینترنتی در اسرائیل ، جستجوی Google است.

دومین توقف شما SEO و SEM است – تیم بازاریابی موتور جستجو. اگر یک بلندگو انگلیسی بومی را نمی بینید ، یک متخصص بازاریابی با تجربه بین المللی که اصطلاحاتی مانند POP ، بخش پیوست تجاری سفارت ، مؤسسه صادرات اسرائیل ، بسته بندی ، چهار رنگ خونریزی و چگونگی ظاهر اخبار SEO را درک می کند – ادامه دهید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا