[ad_1]
به عنوان یک صاحب مشاغل کوچک ممکن است زمان زیادی را صرف تلاش برای یافتن راه های جدید برای جذب مشتری کنید. بازاریابی می تواند یک تجارت سرگرم کننده یا استرس زا باشد. مهمترین چیز این است که انواع بازاریابی را بشناسید. به جای ارسال بودجه خود به روش های مختلف می توانید نوع خاصی را انتخاب کرده و متناسب با آن باشید. به سرعت متوجه خواهید شد که بودجه بازاریابی شما به سرعت در حال پرداخت است. در اینجا اطلاعاتی در مورد چهار نوع اصلی بازاریابی خواهید یافت. این به شما امکان می دهد فعالیت های بازاریابی مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب کنید. شما می توانید بودجه خود را به روش صحیح تعریف کنید. تجارت پارچه نوعی است که توسط شرکت های بزرگتر استفاده می شود. بازاریابی تحت پوشش به این معنی است که شما برای تبلیغات برای همه هزینه می کنید. بسیاری از مردم با تبلیغات در روزنامه ها یا مجلات بازاریابی عمومی را انتخاب می کنند. شما واقعاً کنترل نمی کنید که آگهی شما را ببیند اما می توانید با افراد زیادی تماس بگیرید. جنبه منفی بازاریابی کامل این است که می تواند بسیار گران باشد و شما فقط می توانید از بازاریابی برای افرادی که هرگز خریدار نخواهند بود درآمد کسب کنید. انجام دهید. فروشگاه پارچه برای کسانی مناسب است که پول زیادی دارند و احساس می کنند با این برنامه می توانند مشتریان زیادی را جذب کنند. فروش هدفمند تنها راهی است که می توانید نمایه های جمعیتی را انتخاب کرده و آنها را بفروشید. این بدان معناست که شما برای همه افراد در یک منطقه تبلیغ می کنید. شما می توانید برای همه افراد در هر سنی تبلیغ کنید. نکته جالب در مورد بازاریابی هدفمند توانایی شما در جذب مشتری است زیرا شما برای افرادی تبلیغ می کنید که به احتمال زیاد مشتری خواهند شد. نکته منفی این است که گام به گام باید تعیین کنید که چه کسانی را هدف قرار می دهید و سپس چگونه آنها را ارتقا دهید. بازاریابی رسانه های اجتماعی را می توان یک بچه جدید در شهر نامید زیرا ایده ای جوان است. در این تجارت شما از یکی از سایت های رسانه های اجتماعی محبوب برای تبلیغ کسب و کار خود استفاده می کنید. همچنین می توانید از یک وبلاگ روزانه برای مشاغل استفاده کنید. جنبه منفی این نوع بازاریابی این است که شما مشخصات خود را برای بسیاری از افراد که ممکن است اصلاً علاقه ای نداشته باشند ارسال می کنید. اگر وبلاگ دارید باید وقت خود را به حفظ یک وبلاگ معمولی اختصاص دهید. در غیر این صورت ممکن است 4 نفر دیگر آن را نخوانند. آخرین نوع بازاریابی اصلاً بازاریابی نیست. در آنجا رشد وجود ندارد. این ممکن است راه خوبی برای پس انداز پول به نظر برسد اما وقتی تجارت شما شکست بخورد پول زیادی را از دست خواهید داد. کسب درآمد از بازاریابی در بودجه شما بسیار مهم است.
[ad_2]
0 خواندن این مطلب 2 دقیقه زمان میبرد