بازاریابی اینترنتی – 8 نوع بازاریابی اینترنتی

[ad_1]

اینترنت یکی از بزرگترین اختراعات همه زمان ها است. از طریق وب سایت ها و ایمیل ها ما قادر به فعالیت مشاغل شبکه ها تبلیغات و ارتباط با مشتریان هستیم. اگر برای یک کمپین بازاریابی عالی پول ندارید ممکن است بخواهید بازاریابی آنلاین را امتحان کنید. این ارزان تر از تبلیغات تلویزیونی رادیویی یا چاپی است اما بسیاری از محصولات از طریق بازاریابی آنلاین می فروشند.

بازاریابی اینترنتی با چاپ و بازاریابی شخصی متفاوت است اما استراتژی های کاملاً معدودی برای دستیابی به مشتریان و وادار کردن آنها به خرید آنلاین وجود دارد. در اینجا برخی از محبوب ترین و موثرترین فن آوری های بازاریابی اینترنتی آورده شده است:

1. هرچه میزان ترافیک وب سایت شما بیشتر شود احتمال بسته شدن فروش بیشتر است. یکی از راه های افزایش ترافیک به سایت شما از طریق سئو است. این بدان معناست که وب سایت شما از هرگونه موانعی که باعث ترافیک شود منحرف می شود و کلمات کلیدی و برچسب های فراوانی برای جذب موتورهای جستجو دارد. پیشنهاد می کنم به جای راه اندازی وب سایت خود با یکی از فرم های ارائه شده توسط ارائه دهندگان ایمیل شخصی را استخدام کنید که می داند چگونه به زبان کد بنویسد و شیوه نامه ایجاد کند.

2. راه دیگر برای هدایت ترافیک بیشتر به سایت شما استفاده از نرم افزار pay-per-click در جایی است که تبلیغات می کنید و آنها را به کلمات کلیدی پیوند می دهید. یاهو و گوگل در این برنامه ها موجود هستند. شما فقط وقتی شخصی روی تبلیغ شما کلیک می کند پرداخت می کنید. قیمت می تواند از دو سال تا صدها دلار برای هر کلیک متغیر باشد. هرچه هزینه کلیک بیشتری بپردازید تبلیغ شما در موتورهای جستجو بیشتر ظاهر می شود.

3. Google AdSense برنامه ای است که به شما امکان می دهد با قرار دادن تبلیغات متنی یا تصاویر تصویری از افراد دیگر در وب سایت خود و در نتیجه نمایش تبلیغ خود در صفحات وب سایت های مربوط به محصول یا خدمات خود سود کسب کنید. شما می توانید آگهی رقیب خود را فیلتر کنید تا در وب سایت شما ظاهر نشود. AdSense تبلیغات شما را در وب و پیوندهایی به سایت شما قرار می دهد و رتبه موتور موتور جستجو را افزایش می دهد. اینها تبلیغات جدیدی نیستند که سعی می کنید متن وب سایت را بخوانید. در صفحه وب این تبلیغ بیش از حد باقی مانده است و بسته شدن آن ممکن است مشکل باشد. تبلیغات پاپ آپ آزار دهنده است و به همراه اسپم بدترین طرح های بازاریابی موجود هستند.

4- بنرها معمولاً انیمیشن ها و گرافیک های رنگی هستند که به صورت افقی در بالای یک صفحه وب قرار می گیرند. تبلیغات اسکرابر اسکای مشابه هستند اما به صورت عمودی در سمت چپ یا راست صفحه ظاهر می شوند. هر دو تبلیغات به یک سایت دیگر (شما) پیوند می دهند و از بازدید کننده می خواهد که صفحه ای را که در آن قرار دارد رها کند تا دریابد که سایت دیگر چه پیشنهادی دارد. این محبوبیت خود را از دست می دهد زیرا مردم از اینکه حواسشان به جنبش منحرف نشود لذت نمی برند. تبلیغاتی که حرکت نمی کنند یا به طور مؤثر صحبت می کنند.

5- خبرنامه های تجارت الکترونیکی به ما امکان می دهند روابط خود را با مشتریان خود توسعه دهیم و به آنها بگوییم وقتی ما چیزی را ایجاد می کنیم که ممکن است علاقه مند به آنها باشیم. می توانید با برخی از نام ها و آدرس های ایمیل که از این افراد خواسته می شود خبرنامه شما (باید پیوندی برای فرم ثبت نام مبتنی بر مجوز باشد) را برای دوستان خود ارسال کرده و آنها را به اشتراک بگذارید. مدتها قبل از آنکه مشتری جدیدی در اختیار داشته باشید تا محصول خود را به بازار عرضه کنید. شما هرزنامه ارسال نخواهید کرد زیرا همه افراد موجود در لیست شما اجازه ارسال ایمیل به آنها را داده اند.

6. مجلات آنلاین فضای تبلیغاتی را با هزینه (بسته به میزان محبوبیت و ترافیک مجله) ارائه می دهند و ممکن است برای مدت شماره فعلی مجله ظاهر شود. با انتخاب یک مجله مربوط به محصول خود می توانید تبلیغ خود را به سمت بازار هدف هدایت کنید تا به عموم مردم.

7. راهنمایان آنلاین شهرها یا دایرکتوریهای صنعت مانند Hellometro.com و CitySearch.com به جای چاپ صفحات زرد آنلاین هستند. با آثار در یک منطقه خاص مشخص می شود. به عنوان مثال اگر شخصی در آتلانتا به جستجوی یک فروشگاه بازی بپردازد می تواند از موتور جستجوی خود برای مرور فهرست آنلاین استفاده کند و تمام فروشگاه های بازی را در شعاع 10 مایلی کد پستی خود پیدا کند. علاوه بر لیست کلی که چندین بار رایگان است می توانید یک تبلیغ را برای یک صفحه مرتبط خریداری کنید.

8. وب سایت Lead منجر به شما را با قیمت مشخص برای هر سرب فراهم می کند. اینها توسط شرکتهای telemarketing ایجاد می شوند که برای یافتن مشتریان بالقوه برای شما تماسهای جالبی برقرار می کنند. خدمات رهبری میزان معینی از بازده سرمایه گذاری (بازده سرمایه گذاری) را تضمین می کنند و کارمندان خود را از تلاش های بازاریابی آزاد می کنند.

انواع دیگری از بازاریابی اینترنتی وجود دارد اما یک مورد که آنها فاقد آن هستند تعامل شخصی با سرب است. برای فروش محصول خود باید پیام خود را با کلمات و تصاویر منتقل کنید. بنابراین وب سایت شما نیاز به یک تماس برای اقدام دارد. از مشتری بخواهید محصول یا شغل شما را بخرد. حداقل از بازدید کننده بخواهید که روی پیوند کلیک کند و اطلاعات بیشتری کسب کند. اطمینان حاصل کنید که برای پرداخت کارت اعتباری از سیستم پرداخت آسان برخوردار هستید. مشتری ناامید کننده تجارت خود را بصورت آنلاین به مکان دیگری منتقل می کند.

مهم نیست که از کدام استراتژی بازاریابی اینترنتی استفاده می کنید اطمینان حاصل کنید که این محصول به اندازه کافی برای تأمین هزینه های تبلیغاتی شما و ایجاد سود سودآور تولید می کند. برای شما آرزوی موفقیت میکنم.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا