چرا از تبلیغات Ezine برای تجارت آنلاین خود استفاده می کنید؟

[ad_1]

Ezine یک پست آنلاین است که از طریق ایمیل برای خوانندگان ارسال می شود.

Ezine تبلیغات بسیار هدفمند است به این معنی که شما می توانید فوراً با یک تبلیغات تبلیغاتی در مجله صحیح به مخاطبان خاص خود برسید. افرادی که عاشق پختن هستند نان ezines را می خوانند افرادی که به سلامتی و تناسب اندام Ezzin Ezion وابسته به سلامتی هستند و افرادی که می خواهند به صورت آنلاین درآمد کسب کنند مشاغل خواندن یا ezines بازاریابی آنلاین و غیره را می خوانند.

کلید موفقیت در تبلیغات ezine تطبیق محتوای ezine شما با پیشنهاد شما است. این بدان معناست که اگر ezine تعداد زیادی خواننده داشته باشد به طور خودکار به معنای جذب بازار هدف نیست. شاید به نظر خوب برسد که یک فروشگاه الکترونیکی خاص ده ها هزار مشترک داشته باشد اما اگر سعی می کنید محصولی را که مربوط به این مشترکین نیست بفروشید پول شما هدر می رود.

سرمایه گذاری در یک آگهی در تبلیغات کوچکتر و هدفمند بسیار بهتر است که موفقیت بهتری را برای شما به ارمغان می آورد و هزینه کمتری برای شما به همراه خواهد داشت.

افرادی که ezine را خوانده اند به سادگی این کار را انجام می دهند زیرا آنها آن را درخواست کرده اند و بنابراین علاقه زیادی به محتوای ezine دارند. به همین دلیل ezine یک منبع بازاریابی تخصصی عالی است که در آن می توانید به افرادی که از قبل علاقه مند به محصول یا خدمات شما هستند برسید.

یک عامل مؤثر دیگر در مورد ایمیل ها این است که از طریق پست الکترونیکی ارسال می شوند. ایمیل قدرتمندترین شکل بازاریابی اینترنتی است. همچنین تبلیغات ezine به صورت ناخواسته طبقه بندی نمی شوند زیرا افرادی که ezine می خوانند این پست ها را انتخاب کرده اند. تنها افرادی که یک نشریه خاص دریافت می کنند افرادی هستند که درخواست کرده اند.

3 نوع محبوب دکوراسیون تبلیغاتی.

تبلیغات واحد

یک تبلیغ واحد اساساً ایمیلی است که به لیست مشترکین ezine ارسال می شود. هنگام خرید یک تبلیغ واحد تبلیغ شما تنها پیامی است که خواننده می بیند بنابراین نام Single ایجاد می شود. در حالی که این تبلیغات گران تر هستند اگر متن تبلیغ را اثبات کرده اید یا اگر وب سایت یا صفحه فرود شما به خوبی کار کرده است بهترین تبلیغ برای تبلیغات اینترنتی است.

اطلاعیه های اسپانسر

حمایت مالی در وسط یا بالای ezine قرار دارد. معمولاً تنها تبلیغ بنر در یک صفحه نخواهد بود بنابراین مطمئن شوید که تبلیغ شما برای بیشترین تأثیر ممکن بی نظیر است. تبلیغات پشتیبان ارزان تر از تبلیغات شخصی هستند.

هنگام خرید یک تبلیغ حامی با دقت بررسی کنید که تبلیغ قبل از خرید در کجا قرار دارد.

تبلیغات طبقه بندی شده

یک آگهی ساختاری معمولی یک آگهی متنی است که معمولاً 3 تا 5 خط طول دارد و در بخش خاص با سایر تبلیغات مرتب می شود. طبقه بندی تبلیغات ezine به عنوان طبقه بندی شده در روزنامه های محلی.

اینترنت بزرگترین رسانه تبلیغاتی است که تاکنون تولید شده است اما از آنجا که افراد زیادی به صورت آنلاین محصولات و خدمات را می فروشند بازار بسیار شلوغ و رقابتی است.

بنابراین شما برای تجارت آنلاین خود به یک مزیت رقابتی و راهی نیاز دارید تا تقریباً هر محصولی را برای هر مخاطب به راحتی و با هزینه کم تبلیغ کنید. یک تبلیغ Ezine این کار را برای شما انجام می دهد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا