مراقب مشاوران بد باشید

[ad_1]

به نظر می رسد رکود اقتصادی همیشه تعداد افرادی را که شروع به یک تجارت می کنند افزایش می دهد. این چیز خوبیه. در همین حال ، به نظر می رسد که اینترنت با تعداد افرادی که ادعا می کنند مشاوره یا مشاوره تخصصی دارند ، ترکیده است. این مقاله به دلیل یک مشکل فزاینده تجار که توسط مشاوران و مشاوران غیرمجاز یا غیرمجاز مورد سوء استفاده قرار گرفته است ، نوشته شده است. این اولین بار در یک سری مقاله است که چگونه تجارت می تواند ضمن افزایش حداکثر منابع و اطلاعات رایگان مانند چگونگی دستیابی به SEO یا بازاریابی بدون پرداخت یک پنی واحد ، خطرات و هزینه های آنها را کاهش دهد.

  1. شرکت ها ، خدمات ، احتکارها یا مشاوران غیر معتبر
  2. اطلاعات رایگان چیست
  3. چه موقع برای یک مشاور واجد شرایط هزینه بپردازید و چگونه می توانید تفاوت بین کرک و تجربه واقعی را تشخیص دهید

شرکت ها ، خدمات ، فریبکاری یا مشاوران غیر معتبر

هنرمند Prankster ، مشاوران غیرمجاز و شکارچیان بازاریابی ، اغلب نکات سریع درآمد و وعده های مربوط به ترافیک اینترنت یا تضمین سرمایه گذاری یا برنامه های تجاری و بازاریابی را ارائه می دهند. دیگران سعی می کنند از طریق وبینارها ، کتابهای الکترونیکی ، سمینارها یا کلاسهایی که همه به صورت آنلاین می توانند به شما اطلاعات دهند را به شما بفروشند. در صورتی که با کسی صحبت می کنید که چندین بار کار را آغاز کرده است و فقط بخشی از آنها نیست ، مشاوره گرفتن بسیار مهم است. اگر از یک منشی فروشگاه نمی پرسید که چگونه با مشکلات مهندسی کنار بیاید ، پس چرا حتی به یک مقام بازاریابی اجتماعی گوش می دهید که به شما می گوید چگونه تجارت خود را ایجاد کنید؟ اطلاعات بیشتر در مورد شناسایی معترضین در مقاله بعدی مورد بحث قرار خواهد گرفت.

بودن “تاجر“این یک طرز فکر است. توانایی یک فرد در فروش یک کالا ، خوب یا خدمات باعث نمی شود که وی تاجر یا حتی یک مشاور واجد شرایط باشد و توانایی فروش وی را به یک فروشنده خوب تبدیل می کند. تاجر فرصت را درک می کند ، طرحی را برای استفاده از این فرصت ایجاد می کند و طرحی را که پرداخت می کند را اجرا می کند.”

هنگام شروع یا راه اندازی یک تجارت ، کارآفرینان با دو موانع اساسی روبرو هستند که باید برطرف شوند. شماره اول البته “چطور انجام دادن“یا مکانیسم های راه اندازی کسب و کار. اطلاعات ، مشاوره و منابع توصیف مکانیسم های شروع یا کار یک تجارت به صورت آنلاین در تعدادی از وب سایت های خصوصی و دولتی و یا بصورت حضوری در یک مرکز محلی مانند مرکز توسعه تجارت کوچک ، SCORE یا سایر مراکز توسعه کسب و کار کوچک بصورت رایگان موجود نیستم. برای این راهنمایی باید 1 پرونده پرداخت کنید برای استفاده از این منابع همیشه بهتر است قبل از برقراری تماس ابتدا به ایده خود فکر کنید.هیچ کس فکر نخواهد کرد یا باید به فکر ایده شما برای شما باشد!

چک لیست ای که از طریق ایده خود فکر کنید چه کسی ، چه ، چرا ، کجا ، چگونه و چه زمانی

  • تصمیم می گیرید چه کاری انجام دهید؟
  • چرا در این تجارت شرکت می کنید؟
  • بازار شما چیست؟
  • بازار چقدر بزرگ است؟
  • رقبای شما کی هستند؟
  • چرا مصرف کنندگان به جای شخص دیگری از شما خرید می کنند؟
  • چگونه مشتریان خود را تعقیب می کنید (تدوین یک برنامه بازار)؟
  • چه کسی این کار را خواهد کرد ، آیا شما یک تیم خواهید داشت و آیا از نظر عاطفی و مالی آماده هستید؟
  • مشاغل شما کجا خواهد بود (موقعیت فیزیکی ، اینترنت یا خانه)؟
  • چگونه پروژه خود را تأمین می کنید؟
  • تجارت شما از چه زمان آغاز می شود و آیا این کار نیمه وقت یا تمام وقت خواهد بود؟
  • به چه چیزی علاقه دارید؟
  • برای پیشرفت به چه منابعی نیاز دارید؟
  • کجا به دنبال منابع می گردید؟
  • سرت کجاست؟

پاسخ دادن به سؤالات قبلی به شما کمک می کند قبل از صحبت با شخصی ، زیرا شما اکنون مالک ساختمانهای یک برنامه تجاری هستید و می توانید ایده خود را با روشی سازمان یافته تر و مختصر تر برای دوستان و مشاوران نزدیک خود توضیح دهید.

اکنون در این مرحله اجتناب کنید:

  • داشتن شخص دیگری برای انجام برنامه کاری خود از طرف شما. برنامه های تجاری در هر شکل و اندازه ای ارائه می شود. برخی از آنها فقط به عنوان راهنما برای موارد اجرایی مورد استفاده قرار می گیرند ، در حالی که برخی دیگر برای جمع آوری سرمایه استفاده می شوند. برای راه اندازی یک شرکت نیازی به برنامه کاری ندارید. برای افزایش سرمایه ممکن است به یکی از پیشنهادات “نمای” و موارد دیگر نیاز داشته باشید.
  • پرداخت انواع خدمات زیر (بازاریابی ، سئو ، نرم افزار حسابداری ، موارد تبلیغاتی (غیر از کارت ویزیت) ، درس در مورد نحوه راه اندازی وب سایت یا وبلاگ ، جمع آوری سرمایه ، تولید سرب ، کتاب ، سمینار ، سایت های شبکه پرداخت شده و غیره) . تکرار – بازاریابی ، نکات و سایر ابزارهای جستجوگرها به صورت رایگان در دسترس است.

چرا؟

1) از آنجا که وجوه اولیه شما باید به توسعه قانونی و فیزیکی کالاها یا خدمات شما مانند ثبت نام مشاغل ، اخذ مجوزهای مناسب ، ثبت دامنه و مالکیت معنوی (IP) در صورت لزوم ، انتخاب و خرید قالب بندی وب بپردازید. قابل توجه بسیاری از طراحی صفحه وب رایگان است ، در حالی که سایرین کمترین هزینه را دارند. ابزارها و افزونه های بی شماری به صورت رایگان یا حداقل مقادیری وجود دارد که می تواند شما را در راه اندازی وب سایت راهنمایی کند.

2) “پول نقد پادشاه است” ، در صورت جمع آوری پول برای رشد یا توسعه ، توانایی مدیریت شما در مراحل اولیه به اعتبار شما می رسد.

آنچه ممکن است هزینه این مرحله را بپردازید این است:

  • تجربه حرفه ای در نوع کار مورد نیاز (موسسه ، طبقه زیر S ، مشارکت محدود ، مالک مجرد)
  • هزینه IP – اگر شغل شما IP دارد – از شرکتی که می تواند منابع ارجاعی ارائه دهد ، کمک حرفه ای بگیرید. بدون ارجاع = بدون تأیید. به بهانه عدم افشای اطلاعات مشتری قرار نگیرید.
  • تحقیقات بازار ، تحقیقات رقابتی. این مهم است که بدانید رقبای شما چه کسانی هستند و چرا ممکن است از شما خریداری کنند. تحقیقات بازار می تواند مدت زیادی طول بکشد ، اما مهم است که شما در خانه ، یک شرکت خدماتی کار می کنید ، یا یک محصول جدید داشته باشید
  • اگر از لحاظ تعداد بسیار خوبی نیستید ، به رشد وجه نقد ، الزامات سرمایه ، صفحه گسترده ، بودجه و غیره کمک کنید.
  • کمک مهندسی برای توسعه فنی
  • شخصی می تواند برنامه های شما را مرور کند. بررسی این طرح بسیار مهم است زیرا مطرح کردن ایده جدید اغلب به نظارت بر سوالات اصلی منجر می شود. اطمینان حاصل کنید که شخصی که با آنها صحبت می کنید نه تنها تجربه دارد بلکه آموزش نیز خواهد بود تا بتواند جدیدترین پایگاه دانش و ابزارهای توسعه تجارت را در اختیار شما قرار دهد.

از هرگونه ارتباطی که نوید موفقیت می دهد ، بسیار محتاط باشید. هیچ کس نمی تواند موفقیت جمع آوری سرمایه ، سهم بازار ، ترافیک اینترنت ، فروش ، ترافیک فروشگاه و غیره را تضمین کند. در طی مراحل برنامه ریزی ، ممکن است هزینه هایی را بپردازید اما نه برای وعده های آینده.

دومین مانع بزرگ که یک تاجر با آن روبرو است ، آمادگی عاطفی برای سفر است. “درک غلتکی هیجان انگیز دوچرخه سواری برای یک پروژه جدید” را بخوانید تا بتوانید غلتکی هیجان انگیز روبروی شما را بدانید. کاهش تأثیر فعالیت اقتصادی جدید بر سبک زندگی ، خانواده یا سلامت روانی شما می تواند به سرعت با خشک شدن جریان پول باعث خرابی تجارت شود. اگر مایل هستید هزینه این سرویس را بپردازید ، سؤالاتی وجود دارد که باید قبل از استخدام مشاور ، مربی مادام العمر یا مشاور ، از خود و خود بپرسید:

  1. آیا همه آنها شکست خوردند؟
  2. چرا آنها شکست خوردند؟
  3. آنها چه آموختند؟
  4. چگونه جریان پول در زندگی شما تأثیر گذاشت
  5. بالا و پایین غلتک را چگونه مدیریت می کنید؟
  6. آیا شما حاضر هستید آنچه را که باید بشنوم به من بگویید و نه آنچه را که می خواهم بشنوم؟
  7. آیا وقتی سقوط خواهم کرد آنجا خواهی بود؟

اغلب اوقات ، مربیان زندگی ، مشاوران کارآفرین و مشاوران هرگز مشکلات شروع و مدیریت یک تجارت را تجربه نکرده اند. خیلی زیاد “کارشناسان“1-3 پروژه موفق و كتاب را ادعا كنید اما شما هرگز گرسنگی لازم برای آموزش و توسعه كارآفرین را تجربه نکرده اید. اجازه ندهید شور و اشتیاق شما برای شروع یك پروژه كوچك یا پروژه جدید از حكم شما آویزان باشد.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا