3 نکته نکاتی در مورد رسانه های اجتماعی

[ad_1]

نحوه ایجاد تعامل بهتر برای تجارت خود

داستانها قبل از تلویزیون ، اینترنت و رسانه های اجتماعی هستند اما بخش بزرگی از چشم انداز بازاریابی مدرن هستند. رسانه های اجتماعی بخش بزرگی از استراتژی بازاریابی شما است ، یا باید باشد ، بدون در نظر گرفتن نوع مشاغلی که انجام می دهید.

داستان گویی در رسانه های اجتماعی می تواند باعث افزایش سطح آگاهی و آگاهی از برند شود و به شما در جذب پیروان جدید کمک کند. با این حال ، سر و صدای زیادی در آنجا وجود دارد.

اگر توجه شما را جلب نکند ، پیام شما در دریایی از پیامهای رقیب دیگر از بین می رود.

وقتی سعی می کنیم با دنبال کنندگان ، مشتریان و مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنیم و با آنها تعامل داشته باشیم ، لازم است به یاد داشته باشیم که ما با مردم در حال گفتگو نیستیم و یا صرفاً ارسال محصولات یا خدمات نیستیم.

از این به عنوان فرصتی برای لیست برند خود ، شروع به گفتگو درباره اینکه چه کسی هستید و آنچه ارائه می دهید فکر کنید.

در اینجا 3 نکته برای کمک به تلفیق داستان گویی در استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی آورده شده است:

نکته شماره 1: انسانی باشید

مردم ابتدا با مردم ارتباط برقرار می کنند ، نه مارک ها. آنچه در دنیای شما اتفاق می افتد را با پیروان خود ، آنچه یاد می گیرید و چه چیزی شما را هیجان زده می کند به اشتراک بگذارید. رسالت ، رسالت و آنچه را که می خواهید به دست آورید.

مخاطب باهوش است و می تواند بگوید مارک در پست های خود اصلی نیست. ما به تازگی مخاطبان eVision خود را با سؤالاتی به اشتراک گذاشتیم و براساس پاسخی که دریافت می کنیم ، این یک روش جالب و صادقانه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیروان ما ضمن ارتقاء مشاغل ماست.

با این حال ، فقط چیزهایی را که می خواهید کل دنیا بدانید به اشتراک بگذارید! پس از قرار دادن چیزی ، همه می توانند عکس فوری را مشاهده کرده و به اشتراک بگذارند – بنابراین اطمینان حاصل کنید که این موضوع به خوبی فکر کرده و مناسب است.

نکته شماره 2: یک مقدار ایجاد کنید

خلاقیت شما باید هدف داشته باشد و لزوماً منجر به فروش یا فروش نمی شود. به روشهایی برای اطلاع رسانی ، سرگرمی یا تعجب مخاطبان خود بیاندیشید.

مطالب منحصر به فرد و جالب مانند پست های وبلاگ ، مقالات ، نمودارها ، فیلم ها یا کتاب های الکترونیکی را در سیستم عامل هایی مانند Facebook ، LinkedIn ، Twitter و Instagram به افراد ارائه دهید.

تهیه منابع یکی از بهترین راهها برای جلب توجه و پیروان است. دعوت از جامعه خود برای حضور در مارک تجاری شما راهی ایده آل برای درگیر کردن آنها در منابع شماست.

به عنوان مثال ، اگر شما یک حسابدار هستید که می خواهید حضور و مشارکت آنلاین خود را افزایش دهید ، می توانید از پیروانتان بخواهید که دلایل اصلی خود را برای استخدام شخص دیگری برای انجام مالیات در میان بگذارند.

از آنها بخواهید که پاسخ های خود را با استفاده از #taxhelp ، #relaxingnottaxing یا چیز دیگری هوشمندانه و کوتاه طبقه بندی کنند.

اگر طرفداران زیادی ندارید ، باید با به اشتراک گذاشتن مطالب مرتبط از حوزه خود ، تعامل با افراد و پیدا کردن کاربران مربوطه ، دنبال کننده های بیشتری را بدست آورید.

در اینجا نمونه ای از یک مارک خوب را مشاهده می کنید: Lululemon با #justmymat. همه این کارها با یک زن تمرین یوگا در تنظیمات مختلف در برند ویدیویی اینستاگرام آغاز شد. در نتیجه ، هزاران پیروان هنگام استفاده از هشتگ کمپین ، عکس ها و فیلم هایی از خودشان که یوگا را تمرین می کردند بارگذاری کردند.

نکته شماره 3: نمایش دهید ، نگویید

گفتن داستان نام تجاری شما لزوماً به معنای نوشتن مجموعه کامل نسخه ها نیست. عکس ها و فیلم ها می توانند یک روش عالی برای گرفتن جوهر برند شما باشند. بعضی از سیستم عامل ها در اطراف عکس ها متمرکز هستند (به عنوان مثال Pinterest و Instagram).

حتی مواردی که تغییراتی ایجاد نکرده اند تا بتوانند رمان رسانه های اجتماعی را آسان تر کنند و فرصت های بیشتری برای عکس ، فیلم و آلبوم دارند.

اگر مطمئن نیستید که در کجا می توانید عکس بگیرید ، در مورد برنامه های طراحی و وب سایت هایی تحقیقاتی انجام دهید که به شما امکان می دهد از تصاویر ، قالب ها و پس زمینه های خود استفاده کنید تا پستهای جذاب را برای سیستم عامل های مختلف اجتماعی ایجاد کنید.

روشهای زیادی وجود دارد که می توانید داستانی را برای شما بازگو کنند که بهتر نشان دهنده برند و تجارت شما باشد! نیازی نیست که به تنهایی به دنیای فیس بوک ، اینستاگرام ، لینکدین و توییتر بپردازید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا