نحوه فروش کتاب الکترونیکی در یک مجمع عمومی یا فروشگاه خرده فروشی

[ad_1]

بازی | شارژ

وقتی با چاپگر کوچک درجه یک قرارداد امضا کردم تا داستان مخفی خود را منتشر کنم ، می دانستم که بلیط بیشتر بر بازاریابی دیجیتال تمرکز دارد تا چاپ. این کتاب سالها قبل از انقلاب کیندل در کتابهای الکترونیکی و شومیز منتشر شده بود ، بنابراین فروش نسخه دیجیتالی این کتاب ، که نسخه سبک تری نیز هست ، برایم مشکل بود. با این حال ، امروزه بیشتر و بیشتر خوانندگان وجود کتاب الکترونیکی برای کتاب من را زیر سال می برند تا چاپی ، و اگر وقت خود را صرف تبلیغ آنچه در نمایشگاه کتاب و در جنبه های منفی آن می کنم ، کنم ، فروش کتاب الکترونیکی دشوار است. امروز ، من می توانم از ابزارهای مفید زیادی استفاده کنم ، و شما نیز می توانید.

این که آیا شما اولین نویسنده هستید یا لیست پشتیبان خود را به فرمت دیجیتالی منتقل کرده اید ، می توانید بصورت آنلاین فروش کنید. مطابق معمول میز نویسندگان را برپا کنید و به خوانندگان روی تابلو راهنما اطلاع دهید که می توانند بلافاصله کتابهای دیجیتالی بخرند و بلافاصله شروع به خواندن آنها کنند.

فروش کتاب الکترونیکی در یک رویداد

برای موفقیت در بازاریابی کتاب الکترونیکی به عناصر زیر نیاز دارید:

1) لپ تاپ ، رایانه لوحی / دستگاه تلفن همراه و اتصال اینترنت / WiFi فعال. اگر اشتراک تلفن همراه ندارید ، حتماً اتصال WiFi را در محل خود از قبل بررسی کنید. اگر دستگاه MiFi دارید که از طریق اینترنت از آن استفاده می کنید ، مطمئن شوید که در روز رویداد به طور کامل شارژ شده است و می توانید برای بازگرداندن بازیابی اضطراری به پریز برق دسترسی داشته باشید.

2) برنامه ذخیره سازی فایل ابری (تلفن همراه). اگر لپ تاپ دارید ، می توانید تمام فایل های دیجیتال خود را در یک پوشه ذخیره کرده و هنگام فروش ارسال کنید. کاربران تلفن همراه باید دارای نرم افزار مبتنی بر ابر باشند که امکان ارسال فوری ایمیل ها را فراهم می کند. من از Dropbox برای کتابهای الکترونیکی استفاده می کنم زیرا دارای پوشه خاصی است که می توانم کتاب هایم را در آن نگهداری کنم و استفاده از آن آسان است.

3) سیستم پرداخت آنلاین. در گذشته ، من فقط برای کتاب پول می گرفتم ، اما به لطف برنامه هایی مانند سیستم تلفن همراه جدید SquareUp و Paypal ، می توانم از طریق رایانه لوحی خود کارت اعتباری بگیرم. مشتریان می توانند از خرید فوری با استفاده از یک ابزار کشویی انفرادی استفاده کنند ، یا من می توانم مشخصات آنها را در یک برنامه مرتبط وارد کنم. حتی می توانید بلیط ها را بر اساس درخواست ارسال کنید.

البته ، حتی اگر فروش کتابهای الکترونیکی در رویدادهای زنده آسان تر است ، ممکن است بپرسید ، “چگونه کتاب الکترونیکی خود را می نویسید؟” من متوجه می شوم که نویسنده در ایجاد این موضوع خلاق بوده است. یک قفسه کتاب با یک امضا برای Kindle یا Nook خواننده ، یک فایل PDF از صفحه عنوان یا جلد امضا ، و یک کارت پستال از جلد خود نویس تنها چند ایده است که می توانید به دست آورید.

با توجه به علاقه بیشتر خوانندگان به کتاب های الکترونیکی ، می توانید زمان فروش در نمایشگاه ها ، کنفرانس ها و رویدادهای دیگر را افزایش دهید. از قرار دادن کتاب های الکترونیکی با عناوین خود خجالت نکشید. شاید شما جلد فروش جلد کاغذی را دیده باشید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا