10 کاری که در بازاریابی دیجیتال نباید انجام دهید

[ad_1]

تبلت | گرافیک

بازاریابی دیجیتال یک روش بازاریابی است که در آن از دستگاه های الکترونیکی مختلف مانند رایانه ، تلفن های گران قیمت ، تبلت و غیره استفاده می کنیم. همچنین نیاز به استفاده از برنامه های نرم افزاری ، برنامه ها و بسترهای فناوری مانند ایمیل ، وب سایت ها ، رسانه های اجتماعی و غیره دارد. بازاریابی دیجیتال یک امر بزرگ است که می توانیم در آن گم شویم.

با همه پیشرفت ها و تغییرات فناوری ، همگام شدن با آخرین روندها و روندهای ثبت شده در بازاریابی دیجیتال دشوار است. استراتژی های بازاریابی دیجیتال شامل بازاریابی دیجیتال ، بازاریابی با موبایل و تکنیک های بازاریابی آنلاین از انواع مختلف است که همگی می توانند گیج کننده و خسته کننده باشند.

شما نه تنها باید بدانید در دنیای تجارت دیجیتال چه کار کنید ، بلکه باید بدانید که چه کارهایی را نباید انجام دهید. در زیر لیستی از ده موردی است که نباید برای حرکت در دنیای بازاریابی دیجیتال انجام دهید.

1. چشمان خود را بر روی بازاریابی تلفن همراه ببندید – تعداد افرادی که زمان زیادی را از طریق تلفن همراه در اینترنت صرف می کنند با سرعت هشداردهنده ای در حال افزایش است. اگر یک کسب و کار آنلاین دارید ، دیگر نمی توانید در زرادخانه های بازاریابی دیجیتال در برابر دستگاه های تلفن همراه مقاومت کنید. اولین قدم این است که وب سایت تلفن همراه خود را دوستانه کنید. بسیاری از برنامه های سازنده وب سایت مانند وردپرس دارای افزونه و عملکرد خودکار هستند که این کار را برای شما انجام می دهند. همچنین می توانید یک خط کد به وب سایت خود اضافه کنید که وب سایت شما را با ابزارهای مورد استفاده طراحی می کند. فراموش نکنید که وب سایت خود را بر روی تلفن همراه خود آزمایش کنید تا دقیقاً بدانید مردم چگونه آن را می بینند. تجربه خرید از طریق تلفن همراه را به تنهایی پشت سر بگذارید تا دقیقاً بدانید چه کار کنید.

2. رسانه های اجتماعی بیش از حد – رسانه های اجتماعی در حال حاضر بخشی از اینترنت هستند ، نمی توانید انتظار داشته باشید که در همه وب سایت های اجتماعی ساخته شده باشند. شما باید 2 یا 3 وب سایت برتر را انتخاب کنید و شروع به ساختن نام تجاری خود و ایجاد حضور اجتماعی خود کنید. از پرکاربردترین سایت های اجتماعی تا به امروز می توان به Facebook ، Twitter ، LinkedIn و Pinterest اشاره کرد. من بیشتر ترافیک اجتماعی خود را از طریق Facebook و Pinterest دریافت می کنم. پس از آن Google+ ، Tumblr و Instagram دنبال می شوند. اگر بازار هدف خود را می شناسید ، می توانید به سایت های اجتماعی دسترسی پیدا کنید که احتمال مشارکت آنها در آنها بیشتر است.

3. بارگذاری بیش از حد اطلاعات – دنیای بازاریابی دیجیتال آنقدر باز است که ما به راحتی در اطلاعات گم می شویم. من ، و بسیاری دیگر ، در دام زمان زیادی برای جمع آوری اطلاعات از منابع مختلف در زمینه های مختلف ایجاد یک تجارت آنلاین قرار گرفته ام. ما باید تمرکز خود را بیشتر کنیم و فقط باید آنچه را که برای موفقیت در ایجاد کسب و کار خود باید بیاموزیم ، بیاموزیم. چند منبع برای این اطلاعات پیدا کنید و برای یادگیری نکات و نکات زیر به آنها بپیوندید.

4. نداشتن یک وب سایت دوستانه-بسیاری از ما وسوسه می شویم بزرگترین ، درخشان ترین و محبوب ترین وب سایت را ایجاد کنیم ، اما این یک اشتباه بزرگ است. شما می خواهید طراحی وب سایت شما ساده ، جهت یابی آسان و کاربر پسند باشد. فقط موارد لازم را برای اطلاع مشتریان خود اضافه کنید. شما می خواهید محتوای اضافی برای ارائه اطلاعات به بازدیدکنندگان خود اضافه کنید ، اما مطمئن شوید که مستقیماً به وب سایت شما پیوند دارد. وب سایت خود را با تبلیغات بی شمار ، اطلاعات بی معنی یا مراحل اضافی برای نزدیک شدن به تماس خود شلوغ نکنید. ویژگی های سرگرم کننده و ویژگی های اضافی فقط مشتریان شما را گیج کرده و ممکن است آنها را به وب سایت های دیگر منتقل کند.

5. پیگیری نکردن تغییرات SEO – سئو برای وب سایت شما آنقدر مهم است که قوانین و مقررات دائما در حال تغییر است. یک منبع SEO خوب پیدا کنید و به طور مرتب آن را دنبال کنید تا از تغییرات مطلع شوید تا بتوانید تنظیمات لازم را در وب سایت خود انجام دهید.

6. عدم استفاده از بازاریابی چشمی – با استفاده از بازاریابی چشمی ، می توانید نرخ تبدیل خود را تا 86 درصد افزایش دهید. این یک آمار شگفت انگیز است. یک ویدیو در محل نشیمن و / یا صفحه اصلی خود قرار دهید. به صورت استراتژیک تصاویر با کیفیت را در وبلاگ و محتوای خود قرار دهید. تا حد امکان در بازاریابی رسانه های اجتماعی از تصاویر بصری استفاده کنید. اینفوگرافیک خود را برای وبلاگ و رسانه های اجتماعی خود ایجاد کرده و استفاده کنید. ابزارهای رایگان برای ایجاد اینفوگرافیک وجود دارد. در پست های خود از تصاویر یا تصاویر جذاب استفاده کنید. این ممکن است به معنی تفاوت در خواندن یا رد مقاله شما باشد. مقالات همراه با تصاویر را مشاهده کنید. آیا تصویر شما را به داخل متن می کشاند و باعث می شود که بخواهید آن را بخوانید یا به شما اجازه می دهد تا ورق بزنید. به نوع تصویر مورد استفاده و احساس یا اقدامی که برای شما ایجاد می کند توجه کنید. قرار دادن یک ویدئوی خوب در صفحه اصلی یا صفحه فرود شما نیز تفاوت زیادی ایجاد می کند. مردم سریعتر از خواندن پیامها به آنها پاسخ می دهند و ممکن است عامل تصمیم گیری در مورد ماندن یا ترک آنها باشد. با فیلم لذت ببرید اما ارسال پیام خود را فراموش نکنید. تصویر و صدای شما نیز به شما کمک می کند با خود ارتباط برقرار کنید. شما همچنین می خواهید با یک روش بازاریابی نسبتاً جدید به نام بازاریابی میم شروع کنید. این موقعیت ها و زندگی طنز آمیز را با تصاویر طنز و / یا احساسی ترکیب می کند.

7. عدم آزمایش و نظارت – از ابزارهای رایگان Google برای تجزیه و تحلیل آمار و بازدیدکنندگان خود استفاده کنید. Google Analytics می تواند به شما کمک کند وب سایت خود را در بالاترین سطح عملکرد خود قرار دهید. تبلیغات ، صفحات وب ، جعبه های متنی و غیره را آزمایش کنید.

8- برقراری ارتباط – انجام تجارت با افراد دیجیتالی بسیار متفاوت از توانایی صحبت حضوری با آنها است. برای مردم سخت تر است که به یک صفحه اعتماد کنند تا یک شخص واقعی ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که همه تلاش خود را برای ایجاد این رابطه اعتماد و احترام انجام می دهید. به همه درخواست های ایمیل سریع و دقیق پاسخ دهید. به من اعتماد کنید – اگر می گویید کاری را انجام می دهید ، مطمئن شوید که آن را انجام می دهید. تغییر نکنید – اگر هر هفته ایمیل ارسال می کنید ، کار را به تعویق نیندازید و یک هفته را شروع کنید. به روز رسانی منظم وبلاگ و اطلاعات مربوط به محصولات شما. اجازه ندهید وب سایت شما خشک شود. در مورد رسانه های اجتماعی خود صبور باشید. به همه سوالات و نظرات به موقع پاسخ دهید. به مردم اطلاع دهید که شما در کنار آنها هستید و می توانید به آنها اعتماد کنید.

9. تمرکز بیش از حد بر روی ترافیک و عدم تبدیل کافی به عنوان ترافیک ، منبع حیات یک تجارت آنلاین است ، اما شما همچنین باید بر ترافیک با کیفیت و هدفمند تمرکز کنید. ورود 1000 بازدید کننده به وب سایت شما سود چندانی نخواهد داشت مگر اینکه آنها به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند باشند. در گروه ها و انجمن هایی شرکت کنید که افراد به خدمات شما علاقه مند هستند. اگر محصولات و خدمات B2B را ارائه می دهید ، به گروه ها و بحث با صاحبان مشاغل خانگی بپیوندید. همه ما به ترافیک بیشتری نیاز داریم اما باید ترافیکی را که می توانیم بفروشیم هدف قرار دهیم.

10. مطالعه کورکورانه در دام ها-راه اندازی یک کسب و کار آنلاین و تبدیل آن به اولویت در دنیای بازاریابی دیجیتال ایده خوبی نیست. شما باید از قبل برنامه ریزی کنید و در مورد محل مورد نظر خود تحقیق کنید. بدانید مشتریان شما چه کسانی هستند و کجا آنها را پیدا کنید. اطمینان حاصل کنید که محصول یا خدماتی را ارائه می دهید که قابل فروش است. کمی خود را برای غرق شدن در دنیای بازاریابی دیجیتال آماده کنید.

این کاستی ها رایج است اما باید برطرف شود. اگر در تلاش برای ایجاد یک کسب و کار آنلاین هستید ، باید در مورد آن مطلع باشید و باید مدام تمرین کنید و یاد بگیرید. بازاریابی دیجیتال از دهه 90 راه زیادی را طی کرده است و ما باید با آن رشد و تکامل پیدا کنیم. گاهی اوقات بسیار زیاد خواهد بود ، اما می توانید برای برنده شدن و ایجاد یک تجارت آنلاین موفق تلاش کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا