آیا تجارت شما به یک برنامه نگهداری وب سایت نیاز دارد؟

[ad_1]

برنامه

بنابراین ، وب سایت جدید شما کامل است – تبریک می گویم! قطعات متحرک زیادی برای ساخت وجود دارد ، از کد نویسی گرفته تا طراحی گرفته تا محتوا.

با این حال ، اگر می خواهید مشتری را به خود جلب کنید و آنها را حفظ کنید ، نمی توانید پس از اتمام کار اولیه ، ذهنیت “مجموعه ای و فراموش کردن” داشته باشید – و بازاریابی تجارت شما فقط به معنای ایجاد یک حضور وب نیست.

بسیار مهم است که برنامه نگهداری وب سایت خود را در اولویت فعالیت های تجاری کوچک خود قرار دهید. در اینجا 4 دلیل وجود دارد:

1. شما می خواهید یک تجربه کاربری خوب ارائه دهید.

پیوندهای شکسته ، 404 صفحه ، صفحات فرود نیمه پخته ، زمان بارگذاری آهسته … بازدید کنندگان شما اگر به سرعت مورد نظرشان را پیدا نکنند به جای دیگری خواهند رفت. آخرین کاری که می خواهید تجارت خود انجام دهید این است که مشتریان احساس کمبود کنند.

همچنین ، اگر تجربه کاربری خوبی را ارائه ندهید – بین خریداران اعتماد ایجاد نمی کنید – چه کسی می خواهد هنگامی که حضور آنلاین شما بی توجهی می شود ، کارت اعتباری یا اطلاعات تماس خود را وارد کنید؟

وب سایت شما چهره تجارت شما است ، بنابراین زمان و تلاش خود را برای به روز کردن آن سرمایه گذاری کنید. برچسب ها نظارت داشته باشید و بر افزودن مطالب جدید مانند بلاگ ها ، مقالات ، رویدادها و شهادت تا حد ممکن تمرکز کنید تا یک تجربه کاربری خوب داشته باشید و از مزایای SEO استفاده کنید.

2. این کلید ایمنی و امنیتی است.

شما نه تنها وظیفه محافظت از داده های شخصی خود را بر عهده ندارید ، بلکه همچنین مسئول اطلاعات بازدید کننده خود نیز هستید. الزامات امنیتی همیشه در حال تغییر است و هیچ کس بی خطر نیست – حتی مارک های بزرگ هدف حملات سایبری و نقض داده ها هستند.

در اواخر سال 2016 ، Uber اطلاعات شخصی 57 میلیون کاربر Uber و 600000 راننده را که در معرض سارقان اینترنتی قرار دارد ، اعلام کرد. برای بدتر شدن امور ، این شرکت سعی کرد تا نقض این نقض را پنهان کند نه گزارش آن.

در نوامبر سال 2018 ، Marriott International اطلاعاتی مبنی بر سرقت جنایتکاران اینترنتی داده های نزدیک به 500 میلیون مشتری را ارائه داد.

از آنجایی که هکرها همیشه باهوش تر می شوند ، به برنامه ای نیاز دارید که بتوانید به آنها اطمینان داشته باشید تا دارایی های آنلاین خود را ایمن نگه دارید.

طرفدار و محافظت از وب سایت شما اکنون بسیار آسان تر از برخورد با ویرانی ها ، نقص ها ، هزینه های کلان یک سایت هک شده ، از بین رفتن داده ها و از بین رفتن رتبه های گوگل است.

طرح امنیت و نگهداری شامل موارد زیر است:

• نظارت و محافظت مداوم و مدرن از Firewall Application Next Generation در برابر هرزنامه ، بدافزار و سایر اقدامات مخرب

• در صورت نیاز به بازیابی مجدد از پشتیبان گیری خودکار سایت خود

• سایت تصاویر و پیوندهای شکسته را بررسی می کند تا هموار و سریع کار کند

• به روز رسانی های منظم در سایت وردپرس و افزونه ها برای عملکرد و امنیت بهینه

• و خیلی بیشتر …

3. پشتیبان گیری امن ناجی است.

نسخه پشتیبان یک نسخه ذخیره شده از سایت شما است ، چه یک روز یا یک ماه پیش. پشتیبان گیری در پرونده ها یا در ابر ذخیره می شود و در صورت لزوم می توان آنها را بازیابی کرد.

اگر نسخه پشتیبان ندارید و وب سایت شما به خطر بیافتد و پاک شود ، باید از ابتدا شروع کنید. آیا شما نمی خواهید همه سخت کوشی های شما ناپدید شود ،؟

بخش بزرگی از برنامه نگهداری وب سایت شما استفاده از ابزارهای قابل اعتماد برای ایمن نگه داشتن اطلاعات شما است.

4- بروزرسانی های نرم افزار منتظر نخواهند ماند.

این نرم افزار دائماً در حال تغییر است ، چه افزونه‌ای باشد و مضامین که نیاز به بروزرسانی دارند یا نرم افزار امنیتی.

اگر شما از به روزرسانی های نرم افزار آگاه نباشید ، سایت شما به راحتی اجرا نخواهد شد و در برابر هک شدن نیز آسیب پذیر خواهد بود. هرچه بیشتر به روزرسانی کنید ، احتمال مواجه شدن با مشکلات کمتر است.

به روزرسانی نرم افزار شما همچنین اطمینان می دهد که سایت شما هنگام ورود بازدید کنندگان به سرعت بارگیری می شود. سرعت در سئو تأثیر دارد.

با نادیده گرفتن محتوا ، امنیت ، تهیه نسخه پشتیبان ، و به روز رسانی های نرم افزاری معمولی ، از فروش مهم یا فروش آن دست نکشید.

به یاد داشته باشید: هزینه رفع مشکلات آنلاین از هزینه های معقول نگهداری که اکنون پرداخت می کنید ، بیشتر خواهد بود!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا