چگونه وبلاگ خود را بدون نقض قانون انجام دهیم

[ad_1]

6 مسئله حقوقی مهم که وبلاگ نویسان باید از آنها آگاه باشند

چه در مورد خدمات مالی و چه در مقصد سفر خود می نویسید ، می خواهید مشتری یا دنبال کننده های فعلی و بالقوه وب سایت خود را پیدا کنند ، تمام اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورند و شما را نسبت به رقبای خود انتخاب کنند.

صرف نظر از اندازه مخاطبان خود یا نوع اطلاعاتی که وب سایت شما ارائه می دهد ، اگر می خواهید از مشکلات حقوقی وبلاگ نویسان جلوگیری کنید ، باید آگاه باشید.

آنچه شما می گویید آنلاین می تواند علیه شما استفاده شود!

در اینجا 6 روش وجود دارد که وبلاگ نویسان می توانند در سمت راست قانون بمانند:

1. افشای هر گونه رابطه مادی با یک علامت تجاری یا تبلیغ کننده.

ادعا نکنید که برای نوشتن یک بروشور مارک یا صحبت در مورد یک محصول جدید به شما پرداخت نمی کند.

برخی از نمونه محصولات یا خدمات که باید در مقاله مرتبط فاش شود شامل موارد زیر است:

• بلیط رایگان بازی یا کنسرت

• محصولات یا خدماتی که از شما خواسته می شود بررسی کنید

هدایای شرکت

علاوه بر کمک به شما در وبلاگ بدون شکستن قانون ، افشاگری به شما کمک می کند اعتماد مخاطبان خود را تقویت و حفظ کنید – این امر در همه جا منطقی است.

2. از انجام وعده ها خودداری کنید.

شما طبق قانون موظفید درمورد آنچه مردم به طور کلی می توانند انتظار داشته باشند صحبت کنید نه اینکه ادعاهای وحشتناک ایجاد کنند. شما نمی توانید به مردم بگویید که با نوشیدن چای مارک یا ظاهر شدن 15 سال جوان تر با کرم مخصوص ، 10 پوند از دست می دهند.

همچنین “عدم موفقیت” نتایج غیر معمولی را نیز در چاپ خوب قرار نمی دهد. در بیشتر موارد ، شرکت متهم در اقدامی طبقاتی قرار می گیرد که توسط مصرف کننده هدایت می شود ، اما هنوز هم می توانید مشتری های ناراضی را تشخیص داده و یا حتی آنها را در یک دادخواست نامگذاری کنید.

3. قوانین حق چاپ را درک کنید.

این از خالق اصلی اثر – از متن و تصاویر گرفته تا آهنگ محافظت می کند. بسیاری از وبلاگ نویسان با استفاده از محتوا در وبلاگ هایی که ایجاد نکرده اند و مجوز استفاده از آنها را درخواست نکرده اند ، با مشکل عظیمی روبرو شده اند.

بهترین شرط شما هنگام یافتن تصاویر و محتوای صوتی و تصویری این است که به جستجوی منابعی بپردازید که دارای مجوزهای دارای حق چاپ یا مجوزهای Creative Commons هستند.

4- قوانین خاص در مورد شغل خود را بدانید.

به عنوان مثال ، اگر وکیل هستید ، ضروری است که بدانید از دیدگاه حقوقی ، مشاوره آنلاین یک عمل قانونی است.

فقط یک وکیل دارای مجوز می تواند مشاوره حقوقی ارائه دهد و باید بین وکالت و موکل وی با کسانی که به او می دهند رابطه برقرار کرده باشد. شما باید به بازدید کنندگان وب سایت خود اطلاعاتی ارائه دهید که مشکلات آنها را بدون ارائه مشاوره حقوقی حل کند.

5- احترام به حریم خصوصی.

شما مجاز به گرفتن اطلاعات خصوصی درباره بازدید کنندگان و به اشتراک گذاری این اطلاعات یا فروش آن به شخص ثالث نیستید ، مگر اینکه مجوز داشته باشید. اگر به هر طریقی داده های مربوط به مخاطبان خود را جمع آوری می کنید ، باید در سیاست حفظ حریم خصوصی خود به آنها اطلاع دهید.

اگر می خواهید یک خبرنامه ایمیل ارسال کنید ، حتما قبل از ارسال هر چیزی برای آنها از افراد بخواهید. همچنین راهی برای لغو اشتراک هر ایمیل به آنها بدهید. قانون ضد هرزنامه کانادا (CASL) و مقررات عمومی حمایت از داده های انگلیس انجام این کار یا مواجه شدن با عواقب مالی احتمالی را حلال می کند.

6. تماشای آنچه می گویند.

بسیاری از دارندگان وب سایت در مورد تجربیات و نظرات شخصی خود مطالب می نویسند. با این حال ، اگر اطلاعات نادرستی در مورد هر کسی یا هر چیزی که می تواند بر یک شهرت منفی تأثیر منفی بگذارد ، ارسال می کنید ، ممکن است به دلیل افترا محاکمه شوید.

اگر شواهد مشخصی ندارید که اطلاعات منفی ارسال شده 100٪ صحیح است ، آن را ارسال نکنید.

جهل یک دفاع معتبر در هنگام بحث و بررسی برای مشکلات وبلاگ نویسان نیست. صرف نظر از رشته تخصصی شما ، وظیفه شما یادگیری و پیروی از قوانین برای بلاگ نویسی بدون نقض قانون است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا