دنیای وب

وب سایتهای بدون پاسخ باعث می شوند گوگل رتبه بندی جستجوی خود را کاهش دهد

از آوریل 2015 ، به روزرسانی جدید الگوریتم گوگل تأثیر زیادی در وب سایت های غیرمسئول داشته است – و آنها با دستگاه های تلفن همراه سازگار نیستند. به دلایل واضح (مانند افزایش گسترده کاربران تلفن همراه) ، Google ابتدا کاربران موبایل را قرار می دهد. این بدان معنی است که وب سایت هایی که با دستگاه های تلفن همراه و اتصال برنامه های کاربردی تلفن همراه سازگار هستند ، در نتایج جستجو رتبه بالاتری نسبت به وب سایت هایی که حاوی آنها نیستند ، کسب می کنند.

نه تنها باید پاسخگو باشد ، با توجه به اعلامیه Matt Cutts از Google ، به نظر می رسد گوگل می خواهد ما سایتی پاسخگو داشته باشیم که سریع بارگیری شود.

این امر چطور روی تجارت آنلاین شما تأثیر می گذارد؟

بدیهی است ، با شرایط فعلی ، بدون وب سایت پاسخگو ، رتبه بندی موتورهای جستجوگر فعلی شما از روند دزدگیر گوگل رنج می برند.

برای منصفانه بودن ، به منظور کمک به صاحبان وب سایت و جلوگیری از “ضربه زدن به مجازاتهای ما” ، Google توصیه های خود را * بعلاوه برخی از رایج ترین اشتباهات هنگام ایجاد سایت تلفن همراه به اشتراک گذاشت. در اینجا نکات برجسته ای وجود دارد که به طور بالقوه بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد.

سرعت بارگیری صفحه

74٪ از مصرف کنندگان که در اینترنت جستجو می کنند ، حدود 5 ثانیه اجازه می دهند تا قبل از ترک سایت ، یک صفحه وب را روی دستگاه تلفن همراه خود بارگذاری کنند. ما همچنین می دانیم که 71٪ از مرورگرهای تلفن همراه انتظار دارند که صفحههای وب تقریباً سریع یا سریعتر مانند صفحات وب در رایانه های رومیزی بارگذاری شوند.

با داشتن این ویژگی های یک کاربر تلفن همراه و پتانسیل استفاده از شبکه 3G / 4G ، عملکرد سایت موبایل بسیار مهم است. به گفته گوگل ، موارد زیر باید رعایت شود:

  • صفحات تلفن همراه خود را در کمتر از یک ثانیه نمایان کنید: تأخیرهای رایج به دلیل جاوا اسکریپت و CSS خارجی.

  • با کاهش تعداد درخواست ها و میزان داده منتقل شده ، وب موبایل را سریعتر کنید.

  • بهینه سازی موبایل با تاخیر در بارگیری جاوا اسکریپت تا زمان لزوم.

  • برای بررسی مشکلات سایت بارگیری صفحه از Google PageSpeed ​​Insights استفاده کنید.

فیلم های غیر قابل پخش

اغلب اوقات فیلم ها را نمی توان در تلفن های هوشمند پخش کرد. Google برچسب های استاندارد HTML5 را برای جاسازی فیلم ها و جلوگیری از قالب های محتوا مانند Flash که توسط همه دستگاه های تلفن همراه پشتیبانی نمی شوند ، توصیه می کند. رندر متن نیز یک راه حل بسیار مؤثر برای ایمن بودن است.

تغییر مسیرهای اشتباه

مثالی مانند:

هنگامی که سرور سایت دسک تاپ تنظیم شده است تا همه بازدید کنندگان تلفن های هوشمند را به صفحه اصلی سایت تلفن همراه هدایت کند ،

این اتفاق حتی برای سایتهایی که معادل موبایل صفحه درخواست شده را دارند ، اما تغییر مسیر نادرست انجام شده است.

در حالت ایده آل ، اگر از طراحی پاسخگو استفاده نمی کنید ، مطمئن شوید که برای هر URL معادل موبایل وجود دارد.

بارگیری تبلیغات بینابینی

بسیاری از شرکتهایی که برنامه تلفن همراه خود را تبلیغ می کنند ، با هدایت آنها به یک صفحه بینابینی برای دریافت بارگیری ، به بازدید کنندگان وب موبایل خود توصیه نمی شوند. گوگل این را دوست ندارد. بهتر است برنامه خود را در بازدید کنندگان وب موبایل با یک بنر تبلیغ کنید. استفاده از بینابینی کند می شود و ناامید می شود.

برای بهتر شدن وب سایت خود و اطمینان از سازگاری تلفن همراه آن ، ما پیشنهاد می کنیم که یک ممیزی وب سایت انجام دهید که به شما نشان می دهد که در آن وب سایت خود را بهتر کنید.

اگر گیج و مطمئن نباشید چگونه این کار را انجام دهید ، تیم ما از انجام ممیزی وب سایت در مورد کار شما خوشحال خواهند شد. بررسیهای ما بررسی کاملی از مشاغل فعلی و رقبا ارائه می دهد و ما ایده ها و توصیه هایی را در مورد آنچه باید انجام دهیم به شما ارائه می دهیم.

* توصیه های Google – به جعبه منبع مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا