[ad_1]
یادگیری تغییر است و تغییر باید توضیح داده شود – دونالد کلارک.
مطمئناً این اطلاعات برای همه ما قبل از فصل اپیدمی و در همه زمان ها در دوره اضطراری فعلی به عنوان مثال در VUCA معتبر است.
با این حال تغییر در خود از طریق دائمی تشخیص و پشتکار دری وسیع برای همه ما است. این به ما بستگی دارد که تصمیم بگیریم بدتر شویم یا به یادگیری و پیشرفت خود ادامه دهیم. هزینه تحصیل همیشه بر عهده ماست.
با مهارت های رهبری دیجیتالی در بازاریابی دیجیتال مطمئن شوید که همه ما مسیر بازاریابی محصول مسیر مدیریت دیجیتال یا رهبری بازاریابی دیجیتال را داریم این امر به طور کلی با مطالعه غیرعلمی و یادگیری مجدد همان وضعیت را کاهش می دهد.
به این ترتیب وقتی یاد نمی گیریم و دوباره یاد می گیریم تمرکز ما نه تنها بر مهارت ها بلکه بر مدیریت اخلاقی نیز مدام در حال تغییر است. این به تنهایی در صدسالگی خود بسیار اساسی است. در اینجا من تصمیم می گیرم که بر حوزه CMS به عنوان بهترین تکنیک برای موفقیت بازاریابی دیجیتال تمرکز کرده و تمرین کنم.
حال CMS چیست؟
CMS نرم افزار وردپرس است که یک پلت فرم رایگان ایجاد وب سایت است. در وب سایت English English Press به آن CMS (به عنوان مثال سیستم مدیریت محتوا) می گویند. ورد پرس بهترین سیستم مدیریت محتوا برای موفقیت در بازاریابی دیجیتال است.
در این قسمتها من می خواهم 8 اصل بوشیدو یا اصل سامورایی را که باید از قبل به آنها فکر کنید منتقل کنم و سوار قطار قدرتمند سفر بازاریابی دیجیتال شوید که بدیهی است یک مسابقه ماراتن است و یک مسابقه 200 متری دو سرعت نیست.
در حال حاضر اجازه دهید بخشی از موضوع را بخوانم ساختار خود را در این زمینه بسازید و مدل تغییر شبکه ایجاد شده توسط دکتر را به شما معرفی کنم. سینتیا دی اسکات و دکتر دنیس تی جاف.
چهار مرحله / چرخه تغییر وجود دارد:
مرحله اول: امتناع کنید
این فرایندی است که طی آن ما نیاز به تغییر را رد می کنیم آنها را به طور کامل یا داوطلبانه نادیده می گیریم و تغییرات را محدود می کنیم. در اینجا ما سعی می کنیم داده ها را جمع آوری کنیم دائماً ببینیم که چگونه ممکن است بر ما تأثیر بگذارد در مورد دیگران صحبت کنیم و خود را به آنها معرفی کنیم.
مرحله دوم: مقاومت
این فرآیند یا چرخه ای است هنگامی که ما احساس اضطراب عصبانیت می کنیم و تحت فشار قرار می گیریم و افسرده می شویم. در آن زمان ما سعی می کنیم احساسات عواطف و ناراحتی های خود را شناسایی کرده و از هرگونه خیر یا کمکی که داریم کمک بگیریم. البته این علامت هشدار دهنده است: وارد باشگاه واینر نشوید.
فاز سوم: تحقیق
این چرخه و فرایندی است که ما به آن نیاز داریم و باید به بررسی گزینه ها دور شدن از خطر سوء استفاده احساس غرق شدن و اعتماد به نفس بپردازیم. در اینجا باید گزینه های موجود را در نظر بگیریم و بدانیم. در نتیجه ابتدا باید روی اهداف کوتاه مدت تمرکز کنیم و سپس به آنچه نیاز داریم سریع نیاز داریم.
مرحله چهارم: تعهد
این یک فرایند است که در آن ما بر آنچه انجام می دهیم تمرکز می کنیم تغییر را می بینیم آینده را با تفکر مثبت منحصر به فرد می بینیم. همچنین هر بار که به ما ارائه می شود اهداف گسترده ای را تعیین می کنیم و حقایق جدیدی را ستایش می کنیم.
برای درک بهتر این 4 مرحله پیشنهاد می کنم دو کتاب سر بازی سیمون سینک بازی بی نهایت اثر سیمون سینک را بخوانید. همچنین «رهبری که آخرین غذا می خورد» اثر سایمون سینک را بخوانید.
این 4 چرخه یا مرحله ممکن است در پیشرفت عقب رخ ندهد یا به ترتیب متوالی اتفاق نیفتد و هر دوره برای هر فرد جدید است و ممکن است با تغییرات مختل شود. شما 4 هستید.
توضیحی که در چهار مرحله توضیح دادم این است که اهمیت پیاده سازی عمیق وردپرس یا یک CMS کامل را به شما اطلاع دهم.
به زبان انگلیسی ساده یک وب سایت ورد پرس (که مدتی است خودم با خدمات میزبان آبی توصیه می کنم).
انگیزه برای به دست آوردن استعداد و استعداد در Word press بسیار مهم است زیرا CMS دارای یک نسخه پشتیبان (مدیر کاربر نهایی که صاحب سایت یا وب سایتی است که شما مالک آن هستید) و صفحه اول است که این کار را انجام می دهد. برای مهمانان بازدیدکنندگان یا مشتریان شما.
دسترسی و اهدای کلیه مواد و روش های استفاده از سیستم مدیریت محتوا (یعنی انتشار وب سایت) در پایان و در پایان به دو دلیل اجباری است:
(1) در پایان روز ما باید از ارائه عالی خود به مخاطبان / مشتریانی که هر بازدید کننده ای در سراسر جهان هستند و از وب سایت ما دیدن می کنند و ترافیک ارگانیک ایجاد می کنند اطمینان حاصل کنیم و وب سایت ما را برای جستجوی بیگانگان آسان کنید.
(2) در Back-end باید بدانیم چه خبر است به قلمرو مدیر توجه کنیم و تشخیص دهیم که آیا همه چیز درست است یا خیر.
اکنون با 8 Bushido Virtues استاندارد یک قهرمان سامورایی می توانم به شما اطمینان دهم و اطمینان دهم که شما آماده هستید و می توانم به شما یک فصل ماجراجویی را وعده دهم. چارچوب زمانی استراتژی بازاریابی دیجیتال موثر و درآمد و موفقیت بلند مدت:
(1) عدالت یا حقیقت:
وفاداری یا عدالت از همه مهمتر است و فقط حیثیت سرباز را بیان نمی کند و به تمامیت خانه یا خودمان نزدیک می شود که خدای خالق ما حافظ کتاب های ماست. این شبیه به جوانمردی اروپایی است مانند روایت افسانه شمشیر شاه آرتور.
(2) شجاعت:
شجاعت یکی از بهترین آرمان های جنگجوی سامورایی است که با صداقت و صداقت به کار گرفته شود. این نوع شجاعت مانند اخلاق نیکوماخوس ارسطو است
همانطور که کنفوسیوس افزود: دیدن حقیقت و انجام آن نشان دهنده شجاعت نیست.
(3) صدقه یا رحمت:
عشق نیکوکاری شفقت شفقت شفقت و شفقت از ویژگی های رحمت و والاترین انسانیت روح انسان است. بنابراین بالاترین شرط یک جنگجو یا فرمانروای سامورایی این است که از حسن نیت برخوردار باشد.
(4) ادب:
ادب مهربانی اخلاق عالی کیفیت عمیق احترام که کاملاً بر سخاوت استوار است از ویژگی های ژاپنی است.
(5) حقیقت و عدالت:
علیرغم این واقعیت که به دلایل مالی یا زندگی ساده نیست ؛ سامورایی های واقعی باید با پول عصبانی باشند. خانواده های سامورایی با رتبه بالا از دریافت پول منع شده و بد نامیده می شوند. بدرفتاری به عنوان یک معیار اخلاقی پایین و تهدیدی برای مردان و حیثیت جدی از طبقه قهرمان انتظار می رفت.
این بدان معنا نیست که پول ناچیز است این بدان معناست که پول یک برده شایسته است اما قوانین اخلاقی جایگزین قوانین مختلف شده است به عنوان مثال سرمایه گذاری آزاد.
(6) جلال:
احساس افتخار انگیزه ای متمایز برای غرور مزیت و ارزش آنهاست.
تحقق وجود با فکر و احترام بالا برای سامورایی ها افتخار عمیقی است.
(7) اعتماد به نفس:
آیا فقط در یک کد معتبر می توان وابستگی را ارزش گذاری کرد؟ در تضاد بین انعطاف ناپذیری و دوستی کد از تصمیم تعهد عقب نشینی نمی کند. سامورایی ها مجبورند با از بین بردن حقیقت سخنان خود وارد مهارت و روح حاکمیت ملی شوند.
(7) نظم و انضباط شخصی:
استانداردهای اخلاقی بالاتر از استانداردهای بزرگتر است. حقیقت درست است و آنچه اتفاق می افتد غلط است.
علاوه بر این مردان باید به جوانان خوش اخلاقی نشان دهند. یک دیوار سامورایی با کیفیت عالی و با وقار بالا.
توصیه می کنم بدون تردید هاگوکار سامورایی یا بوشیدو اثر نیتوبه را بخوانید.
روایت پیوند و پیوند عمیقی که بین جنگجویان ژاپنی و آمریکایی (در طول جنگ جهانی دوم) شکل گرفت جالب و جذاب است.
همچنین ارزیابی شخصیت و زبان او مانند شمشیر پادشاه آرتور را نشان می دهد که فقط آرتور قادر به برداشتن آن از روی سنگ ثابت بود. اگر مستند Bushido را در YouTube تماشا کنید عالی است.
به این ترتیب من از شما می خواهم که این اصول اخلاقی و روش شناسی را در استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی خود و همچنین در هر حرکتی که با سیستم دیجیتال مارکتینگ انجام می دهید به صورت بسیار کوچک اعمال کنید.
در سیستم مدیریت محتوا وردپرس بسیاری از اجزای رایگان موجود است و با این حال یادگیری کار دشواری است اما به شما کمک می کند تا سفری م effectiveثر و قدرتمند را برای دستیابی به سیستم بازاریابی دیجیتال خود انجام دهید.
می توانید کمی استراحت کنید اما اجازه دهید تلاش های شما قابل پیش بینی باشد زیرا ناهماهنگی پیشرفت روزانه باعث می شود که شما در دنیای بازاریابی دیجیتال تناسب بیشتری داشته باشید.
همه چیز در حال تکامل است همانطور که مشتریان تغییر در این خطوط را احساس می کنند نصب و توسعه سئو به آرامی در حال پیشرفت است.
من با یادداشتی برای ادامه یادگیری و تمرین Word Press به پایان می برم تا ترافیک بیشتری را از پایان به وب سایت شما بیاورید و از آخر نیز یک فضای ذخیره سازی خانگی مناسب داشته باشید.
من با بیانیه ای از مرلین فرگوسن به پایان می رسم:
هیچ کس دیگران را متقاعد نمی کند که تغییر کنند. هر یک از ما دروازه های تغییر را که باید از درون باز شوند کنترل می کنیم.
منبع:
(1) تسلط بر فرایند مدیریت تغییر – مدرس -Cclayton / bitdegree.org
[ad_2]