تاریخچه رسانه های اجتماعی از سال 1994

[ad_1]

تاریخچه و تاریخچه رسانه های اجتماعی

تاریخچه رسانه های اجتماعی یک نقطه عطف بزرگ برای مشاغل و وب سایت ها است. شبکه های اجتماعی ممکن است معجزه جدیدی در اینترنت به نظر برسد که توییتر و فیس بوک دو محبوب ترین آنها هستند اما در واقعیت این انجمن تنها بر روی این دو پلتفرم ایجاد نشده و ساخته شده است. در حقیقت فیس بوک و توییتر تقریباً سی سال است که وجود دارند چه زمانی اجتماعی با اینترنت شروع شد. درست است که تا سال 2004 و 2006 بود که فیس بوک و توییتر شروع به تغییر جهان و نحوه تعامل آنلاین مردم کردند اما حقیقت این است که این کار از طریق ایمیل یوزنت یک سایت رسانه اجتماعی جهانی آغاز شد. وبلاگ و پیام رسان فوری AOL. تاریخچه اینترنت تاریخچه شبکه های اجتماعی است.

تاریخچه رسانه های اجتماعی

پدیده شبکه های اجتماعی در سال 1994 با ایجاد Geocities ظاهر شد که به کاربران اجازه می داد تا وب سایت هایی با الگوبرداری از مناطق شهری خاص ایجاد کنند. در آن زمان بیش از 1500 سرور وب در سال 1994 در اینترنت وجود داشت و اینترنت اینترنت را بزرگراه اطلاعات نامید.

  • در سال 1971 یک سازمان دولتی به نام ARPA (آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته) اولین ایمیل خود را ارسال کرد.
  • در دهه 1980 سیستم گفتگوی اینترنتی یوزنت در سراسر جهان راه اندازی شد و با آن هزاران نفر به تابلوهای پیام هجوم آوردند تا در مورد موسیقی علم ادبیات و ورزش صحبت کنند.

این دو رویداد منادی آغاز شبکه های اجتماعی است.

مردم در شبکه های اجتماعی چه می کنند؟

  • حمل و نقل و توزیع
  • بخوانید و تماشا کنید
  • ارتباط و بازخورد
  • رابطه برند
  • پیوند به صفحه طرفداران
  • انجام یک بازی
  • صحبت کنید و پیام بفرستید

جامعه چیست؟

  • عالیه. فیسبوک به عنوان یک کشور پس از چین و هند سومین کشور پرجمعیت جهان است.
  • میزان ویدیوی آپلود شده در یوتیوب در هر دقیقه بیش از 24 ساعت است (دوبرابر تعداد سال های قبل).
  • تعداد ویدیوهای یوتیوب که در روز مشاهده می شود بیش از 2 میلیارد (دو برابر در مقایسه با سال قبل) است.
  • بیش از 4 میلیارد عکس در Flickr (که 13 برابر کتابخانه کنگره است) میزبانی شده است.
  • تعداد شرکت هایی که از LinkedIn برای یافتن و جذب کارمند استفاده می کنند 95 است.
  • تعداد ازدواج هایی که در سال گذشته بین افرادی که از طریق شبکه های اجتماعی ملاقات کرده اند 1 در 6 بوده است که دو برابر بیشتر از ازدواج هایی است که در کافه ها کلوپ ها و رویدادهای اجتماعی ملاقات کرده اند.
  • میانگین توییت روزانه در توییتر بیش از ۲۷ میلیون (یعنی ۸ برابر بیشتر از سال گذشته) است.

چه کسی اجتماعی است؟

بیش از نیمی از نسل بشر زیر 30 سال سن دارند. بنابراین اگر می خواهید بدانید روند رسانه های جهان به کجا می رود منطقی است که به کارهایی که بچه ها انجام می دهند نگاه کنید.

به مشتریان نزدیک شوید

رسانه های اجتماعی بهترین راه برای دسترسی به تاثیرگذارترین مشتریان شما و تنها راه برای دستیابی به کم ارزش ترین مشتریان است. رسانه های اجتماعی کرک کوکائین اینترنت هستند. ما آن را می خواهیم به آن نیاز داریم و زمانی که بازنشستگی نداریم دوران بازنشستگی را پشت سر می گذاریم.

آینده تجارت و جامعه

رسانه های اجتماعی یک روش تفکر است. این در مورد فروش یا تبلیغات یا درآمد نیست. این در مورد یافتن روابط و تبلیغ گروهی از مشتریان است. شرکت هایی که می خواهند رشد کنند باید به کل فرآیند بازاریابی کسب و کار فکر کنند. اجتماعی از شرکت ها می خواهد که برنامه ریزی کنند زیرا با شبکه های اجتماعی مشتری در وسط است و آنها کنترل دارند.

زمین بازی را تعمیر کنید

رسانه های اجتماعی زمین بازی را بالا می برند و ما را مانند قبل به هم متصل می کنند. بنابراین نام تجاری خود را فراموش کنید. مال تو نیست شما می توانید زمان و هزینه های مختلفی را صرف فرمول بندی افکار عمومی کنید اما پایان کار به مردم بستگی دارد.

رسانه های اجتماعی همه چیز را تعریف می کنند.

  • روشی که ما کار می کنیم
  • روشی که ما بازی می کنیم
  • روشی که ما یاد می گیریم
  • چگونه به اشتراک خواهیم گذاشت
  • چگونه بدانیم
  • چگونه ایجاد می کنیم
  • چقدر شکایت می کنیم
  • چگونه جشن می گیریم
  • چقدر عزادار هستیم
  • چگونه کف زدن
  • چگونه تاثیر می گذاریم
  • چگونه با هم کار کنیم
  • چگونه بررسی می کنیم
  • چگونه برآورد می کنیم

قوانین شبکه های اجتماعی مانند شبکه های اجتماعی است.

  1. هنو
  2. اشتراک گذاری
  3. آن رابه واقعیت تبدیل کن
  4. با احترام رفتارکن
  5. خوش بگذره

خانه در اینترنت

رسانه های اجتماعی گفتگوی مداوم در جهان است. این منبع اطلاعات است و بیشتر اوقات شبکه اجتماعی خانه اینترنت است. صفحه اصلی و مکانی که اکثر مردم وقت خود را در اینترنت می گذرانند. رسانه های اجتماعی یک هنجار است. دروازه رسانه را حرکت می دهد و به اشتراک گذاری در دست مردم ادامه می دهد.

این مقاله را به اشتراک بگذارید

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا