تونی رابینز و بازاریابی شبکه ای

[ad_1]

اریک ووری ، معروف به رهبری خود در صنعت بازاریابی شبکه ای ، اخیراً با تونی رابینز صحبت کرده است. فقط اکنون اگر کسی نمی داند تونی رابینز کیست ، تونی شاید شناخته شده ترین سخنران جهان امروز باشد.

از وب سایت خود ، “در طی سه دهه گذشته ، آنتونی رابینز به عنوان مشاور رهبران در سراسر جهان فعالیت کرده است. او یک مرجع شناخته شده در روانشناسی رهبری ، مذاکره ، تحول سازمانی و بالاترین عملکرد است ، و او به خاطر استراتژی خود در زمینه هوش و تلاش های انسانی به طور مداوم مورد احترام قرار گرفته است.”

همیشه اینطور نبود. تونی از یک خانواده مطلقه و یک مادر مشروبات الکلی شروع به فروتنی کرد. تونی هیچ آموزش رسمی نداشت و بدون تجربه کاری شروع کرد اما او در صدر بازی خود قرار گرفت. وی در حال حاضر 21 شغل با درآمد نزدیک به 6 میلیارد دلار در سال اداره می کند.

تونی سمینارهای تبلیغاتی حرفه ای خود را برای جیم ره شروع کرد. به گفته روبنس ، روون به او آموخت كه “راز زندگی یافتن راهی برای افزودن ارزش بیشتر است – شما باید راهی برای انجام دیگران بیشتر از هر كسی دیگر پیدا كنید. خوشبختی و موفقیت در زندگی نتیجه آنچه ما داریم نیست ، بلكه چگونه زندگی می كنیم و آنچه را ارائه می دهیم”. (از wikipedia.org/wiki/Tony_Robbins)

تونی در مصاحبه خود با اریک ورور ، از صنعت بازاریابی شبکه ای به شدت حمایت می کند. وی خاطرنشان می کند که بیش از 100 میلیون نفر در سراسر جهان در بازاریابی شبکه ای ، یک صنعت 182 میلیارد دلاری (با B) درگیر هستند. وی می افزاید: هرکسی بدون خطر و هزینه تجارت سنتی می تواند تجارت خود را شروع کند.

بنابراین سؤال این است که “چرا بسیاری از افراد در بازاریابی شبکه ای شکست می خورند؟” واقعاً؟ آیا واقعاً میزان شکست در مقایسه با سایر مدلهای تجاری بسیار بالاست. در تجارت سنتی فقط 4٪ از شرکتهای جدید بعد از 10 سال باقی می مانند و لزوما سودآور نیستند. بازاریابی شبکه ای مطلوب مقایسه می کند. کاملاً مشخص است که کمتر از 100 نفری که در این فرآیند شرکت می کنند ، پول درمی آورد. چرا اینطوری است؟

اول ، بسیاری از افراد در بازاریابی شبکه ای “کار می کنند”. آنها “در حال آزمایش” هستند. آنها از خاله سالی و عمو هری می خواهند که درگیر شوند و وقتی خاله سالی و عمو هری می گویند “نه!” آنها کنار می روند. واقعاً؟ اگر یک فروشگاه پیتزا باز کنید و دو نفر اول که از آنجا عبور می کنند و سفارش می دهند پیتزا بیایند ، آیا “علامت خارج از کار” آویزان خواهد شد؟ نه! آیا می خواهید افراد بیشتری را پیدا کنید؟ چرا؟ زیرا شما خیلی سرمایه گذاری کرده اید که به راحتی تسلیم شوید.

این یکی از مشکلات بازاریابی شبکه ای است. بسیار ارزان ، شروع آسان و ترک آن بسیار آسان است. شما به سادگی چیز زیادی برای از دست دادن ندارید.

رابینز می گوید ، راز موفقیت این است که شما باید بچسبید. شما فقط نمی توانید “آن را امتحان کنید”.

شما باید حرفه ای باشید و رفتار کنید ، آن را به عنوان حرفه خود تقاضا کنید و آن را مانند تجارت دنبال کنید ، نه یک سرگرمی. اگر این کار را انجام دهید ، بازاریابی شبکه می تواند به شما مانند کسب و کار پاداش دهد. آیا تاکنون از “حرفه چهار ساله” شنیده اید؟ خوب ، این امکان پذیر است اما تنها در صورتی که به صورت حرفه ای عمل کنید و تجارت بازاریابی شبکه ای خود را جدی بگیرید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا