Conklin Review – آیا کنکلین یک مشاغل خانگی مشروع است؟

[ad_1]

در بررسی کنکلین ، قصد دارم نگاهی دقیق تر به فرصت تجارت کنکلین بیندازم. کنکلین یک شرکت قانونی است ، اما این بدان معنا نیست که فرصت شغلی که در اختیارشان می گذارد ، تقریباً در مورد هر کس است. آیا فرصت شغلی کانکلین بهترین تصمیم برای شما و خانواده است؟ بیایید دریابیم!

کانکلین بیش از 40 سال است که محصولات مرتبط با مدیریت محصولات زراعی ، مکمل های حیوانات ، محصولات بهداشتی ، مواد تمیز کننده خانگی ، مراقبت از چمن ، سیستم های بام ، درزگیرها ، رنگ و محصولات خودرو را ارائه می دهد.

کنکلین به بسیاری از بازارهای طاقچه ها ، از جمله محصولات زراعی ، تولیدکنندگان دام ، دوستداران حیوانات ، متخصصان وسایل نقلیه ، زنان خانه دار ، مدافعان بهداشت و متخصصین ساختمان دسترسی پیدا می کند تا تعداد معدودی را نام ببرید.

کنکلین MLM یک فرصت تجاری چند سطحی را برای بازاریابی به کسانی که طرز فکر رهبری دارند ارائه می دهد و به دنبال راه حلی است که فقط یک تجارت خانگی می تواند ارائه دهد. برخلاف بسیاری از شرکتهای حق رای دیگر که صرفاً در ساختن مشاغل برای خانواده ، دوستان و مهمانی های خانگی متمرکز هستند ، Conklin این امکان را برای شما فراهم می کند که محصولات خود را از طریق حساب های تجاری مختلف مانند دام ، حیوانات و حیوانات خانگی و بسیاری دیگر از مشاغل تجاری و خرده فروشی بفروشید.

تنها اشکالی که در اینجا می بینم این است. کانکلین کالاهای زیادی را به بازار عرضه می کند که همه صنایع را به طور هم زمان پوشش می دهد و اجازه نمی دهد تا برای دستیابی به سهم گسترده بازار در هر منطقه ، روی تعداد معدودی از محصولات یا یک بازار طاقچه خاص متمرکز شود. این ممکن است برای صاحب مشاغل مستقل جدید کنکلین دشوار باشد که جهت کار در تجارت خود را پیدا کند ، یا یک بازار خاص را پیدا کند تا بتواند در ساخت شرکت خود در کانکلین متمرکز شود.

به نظر من ، کنکلین یک شرکت قانونی است که بیش از 130 محصول عالی را ارائه می دهد. این واقعیت که شما قادر به گسترش بیش از بازار گرم برای ایجاد مشاغل خود هستید ، یک نکته بزرگ است. با این حال ، اگر تصمیم گرفتید که کانکلین تجارت مورد علاقه شما باشد ، برای ساختن مشاغل با ارزش ، فقط باید روی محصولات خود تمرکز کنید. اگر سعی می کنید هر محصول را به بازار عرضه کنید و در هر موقعیتی که کنکلین محصولات خود را تولید می کند ، می خورید ، می فهمید که سر راه خود قرار دارید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا