ده نکته برای جلب بازدید بیشتر از سایت تناسب اندام و تهیه لیست ایمیل خود

[ad_1]

ایمیل

اگر اولین قدم در بازاریابی آنلاین هدایت ترافیک به سایت شماست ، مرحله دوم گرفتن آدرس های ایمیل به گونه ای است که شما فرصتی برای ایجاد رابطه با ایمیل ها دارید. شما می خواهید یک پیشنهاد بسیار جذاب ایجاد کنید تا بازدید کننده نتواند بدون میل خود ترک کند. آنها شما را از طریق تبلیغات در رسانه های اجتماعی یا جستجوی آنلاین پیدا کردند.

این ده گزینه می تواند به خوبی در خدمت شما باشد. ترفند شناخت مشتری شما ، دانستن سؤالاتی است که از آنها می پرسند و چه چیزهایی ارزشمند خواهند یافت. سپس بهترین روش برای ارائه اطلاعات را تعیین کنید. شما حتی می توانید دو یا چند مورد از این موارد را در بسته بندی ترکیب کنید که مشتری برای عبور از آن پیدا کند.

1. کتاب الکترونیکی. اطلاعات خود را در یک سند Word جمع آوری کنید ، آنرا با فرمت جاذبه ، جلد و پیوندهایی که به شما نشان می دهد ، آن را به pdf تبدیل کنید. در مدت زمان کوتاهی ، می توانید یک هدیه بارگیری خوب برای مشتری بالقوه جدید خود دریافت کنید.

2. گزارش یا کاغذ سفید. در گزارش ، شما یک سند کتبی کمی رسمی تر ایجاد می کنید که شامل آمار و اطلاعات اخیر در مورد موضوع شماست. منابع ، منابع ، نمودارها و جداول احتمالی را درج کنید.

3. ده لیست برتر. ایجاد لیست های ساده از اکثر سوالات پرسیده شده. می توانید مثلاً گروهی از ده تمرین برتر یا غذاها یا تمرینات قلبی ایجاد کنید. این کار برای شما سریع است و خواندن آن برای مشتریان بالقوه آسان است.

4. سری فیلمبرداری. یک سری ویدیو ایجاد کنید که برای مشتریان بالقوه شما مشکل ایجاد کند. به آنها کمی ورزش در خانه بدهید. به آنها یک سری تمرینات گرم کردن ، تعادل و تمرینات اصلی بدهید. برای تحریک خدمات می توانید روش هایی برای استفاده از تجهیزات موجود در مرکز خود بیابید.

5. نزدیک یک جلسه یا یک سری لنزهای متعدد ایجاد کنید که به مشتریان این امکان را می دهد تا ببینند شما می توانید برای آنها چه کاری انجام دهید.

6. وبینار. مانند تصویر تلویزیون ، اما گزینه ای برای استفاده از اسلایدها یا صفحه زنده با ارائه صوتی خود را اضافه کنید. سمینار می تواند به صورت آنلاین پخش یا ضبط شود.

7. پرونده تغذیه یا سلامتی. برای ارائه آن به بازدید کنندگان ، نظرسنجی را در یک صفحه وب بارگذاری کنید. برای دریافت یک تلفن شخصی یا جلسه توصیه با آنها تماس بگیرید.

8. لیست پخش. بارگیری رایگان موسیقی مناسب برای بیماری های قلبی یا آرامش مخاطبان خود را تنظیم کنید.

9. چالش ها. پیام های ایمیل خودکار را به مدت 21 یا 30 روز تنظیم کنید که به طور خاص روی هدف طاقچه شما متمرکز شوند.

10. ضبط صدا. مشابه با پادکست ، خود را با ارائهی ثبت کنید که می توانید بلافاصله بارگیری کنید.

آماده سازی آن به همان میزان کم و یا به همان اندازه زمان نیاز دارد. شما ممکن است بخواهید آن را تازه نگه دارید و محتوای فری بورد را هر سه ماه بچرخانید تا مشتریان جدید جذب کنید. هنگام انجام این کار ، حتما مطالب جدید را به عنوان هدیه اضافی برای افرادی که از قبل در لیست شما هستند ارسال کنید. برای آنها این یک ابراز قدردانی از مشتری است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا