SEO SEO بازاریابی اینترنتی – چگونه نمایندگان معاملات ملکی می توانند مخاطبان خود را بدست آورند

[ad_1]

در مطالعه ملی انجمن ملکی سال 2007 مشخص شد که 84٪ از کل صاحبان خانه از اینترنت به عنوان منبع اصلی اطلاعات استفاده می کنند. با این زمان و منابع محدود این روزها مصرف کنندگان می خواهند کارهای جسورانه تری را برای پیدا کردن خانه هایی که ارزش دیدن آنها را دارند انجام دهند. اینجاست که اهمیت عکسها نسخه های SEO نوشته شده حرفه ای و سئو اهمیت پیدا می کند.

پروفسور استیو ساوایر از وزارت علوم و فناوری اطلاعات ایالت پنسیلوانیا گفت: آنچه ما می یابیم این است که فروش املاک و مستغلات بسیار رقابتی است. مصرف کنندگان اطلاعات بیشتری دارند خواهان خدمات بیشتر هستند و تعداد بیشتری از نمایندگان و مدلهای تجاری را برای انتخاب خود در اختیار دارند.

چگونه نمایندگان محلی و املاک و مستغلات محلی می توانند در این فضای رقابتی فزاینده حرکت کنند؟ کارشناسان می گویند سئو بسیار مهم است. اول از همه اهداف و اهداف کلی خود را در خاطر داشته باشید. رسیدن به مخاطبان بزرگتر یکی از اهداف یک نماینده حرفه ای در املاک و مستغلات است. در گذشته کارگزاران مجبور بودند که برای ایجاد بروشورهای دقیق بروشورها و مواد پستی مستقیم به هنرمندان چاپگرها و کپی نویسندگان فراموشی کنند که غالباً به زباله ختم می شوند.

با استراتژی های مقرون به صرفه SEO برای بازاریابی آنلاین (مانند بازاریابی ایمیل / خبرنامه و سئو) متخصصان تجارت می توانند موفقیت بیشتری کسب کنند. به عنوان مثال برای چیزی مانند 250 دلار در ماه کارگزاران املاک و مستغلات می توانند خبرنامه نامه الکترونیکی را به بیش از 5000 مشترک ارسال کنند. بسیاری از دارندگان خانه وقت خود را می گذرانند و منتظرند تا اکنون از بازار خارج شوند بنابراین زمان مناسب برای شروع جمع آوری افراد با پیشنهادی برای ارسال آخرین خانه ها برای تصرف در بازارشان است همچنین رویدادهای منطقه اطلاعات محلات و اعضای خصوصی – فقط پیشنهاداتی را ارائه می دهد (که باعث صرفه جویی در آنها می شود – نه تنها زمان – بلکه پول) همچنین).

SEO یکی دیگر از تاکتیک های SEO برای بازاریابی اینترنتی است که می تواند به نتایج شگرفی منجر شود و مدیران در همه صنایع متوجه می شوند که بازنویسی برخی از محتوای فعلی سایت خود می تواند هنگام مشاهده تفاوت بزرگی را در جهان ایجاد کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا