[ad_1]
همه ما می دانیم که فیس بوک یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در استرالیا است. با این حال اخیراً برخی از مشتریان ما از صفحه تجاری فیس بوک خود ابراز ناامیدی کرده اند. ناامیدی واقعی این است که به نظر نمی رسد صفحات شرکت آنها باعث افزایش ترافیک شود و فقط منجر به تولید می شود و تعامل بسیار کمی وجود دارد. زمان و انرژی زیادی درگیر است اما نتیجه زیادی ندارد.
چرا صاحبان مشاغل کوچک این محصولات را دریافت می کنند؟
بیایید نگاهی دقیق تر به این موضوع بیندازیم که چرا ممکن است در یک صفحه تجاری فیس بوک مشارکتی وجود نداشته باشد. همچنین بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید هوشمندانه تر کار کنید و از فیس بوک به طور مؤثرتر استفاده کنید و در مورد برخی از دام های رایجی که باید هنگام استفاده از فیس بوک برای بازاریابی کسب وکارهای کوچک اجتناب کنید صحبت کنیم.
درک نحوه عملکرد فیس بوک
فیس بوک بر اساس یک الگوریتم تعیین می کند که مردم چه چیزی را در «نسخه خبری» ببینند. این یک فرمول ریاضی است که توسط فیس بوک برای تعیین اینکه چه چیزی را به افرادی که کاربر فیس بوک هستند نشان دهد استفاده می کند. فیس بوک بر روی پست هایی تمرکز می کند که مردم بیشتر «لایک و لایک» می کنند. بنابراین اگر مردم پستی را از صفحه فیس بوک خود دوست داشته باشند به اشتراک بگذارند یا روی آن نظر بدهند فیس بوک معتقد است که این اطلاعات برای فرد مهمتر است زیرا آنها زمان بیشتری را صرف «تمرکز» روی آن کبد می کنند. در نتیجه محتوای بیشتری از آن صفحه در فید جدید شخص قرار می گیرد.
بازاریابی کسب و کارهای کوچک فیس بوک
فیس بوک یک ابزار رسانه ای اجتماعی است و به همین دلیل به تبلیغ محتوای ارسال شده توسط دوستان خانواده و ارتباطات اجتماعی برای محتوای شرکتی ادامه خواهد داد. محتوای تجاری اغلب با محتوای شخصی متفاوت است و اغلب برای اینکه محتوا در معرض دید عموم قرار گیرد به «تشویق» نیاز دارد. به طور کلی محتوای تجاری توسط تعداد کمی از افرادی که صفحه کسب و کار شما را دوست دارند مشاهده می شود در حال حاضر شما باید از تبلیغات پولی فیس بوک برای دستیابی به مخاطبان خود استفاده کنید.
محتوای تجاری در فیس بوک
در پایان مانند هر شرکت دیگری فیس بوک یک سرمایه گذاری تجاری است و برای جلب رضایت شرکت کنندگان و سرمایه گذاران خود نیاز به کسب درآمد و سود دارد. همانطور که بسیاری از شما متوجه شده اید فیس بوک می داند که ارزشش را دارد و می داند که می تواند یک ابزار بازاریابی دیجیتال موثر باشد که به صاحبان مشاغل امکان دسترسی به مخاطبان جهانی و مشتری بالقوه را می دهد! فیس بوک همچنین می داند که صاحبان کسب و کار برای دستیابی به مشتریان جدید و دستیابی به مخاطبان جدید حاضر به پرداخت پول هستند و به همین دلیل وارد این بازار شده اند.
اطلاعیه های پیام و ارتقای حقوق
یک راه برای اینکه افراد بیشتری پیام یا اخبار شما را ببینند پرداخت هزینه است تا بتوانید پیام خود را رشد کنید. به یاد داشته باشید که دسترسی ارگانیک که رایگان است در حال حاضر در فیس بوک به خصوص برای صفحات تجاری بسیار محدود است. بنابراین برای اینکه در مقابل مخاطبان هدف خود قرار بگیرید واقعاً باید به بهبود پست های خود یا انجام کمپین ها یا تبلیغات پولی برای افزایش تعامل و تعامل فکر کنید.
چگونه می توانم بدون پرداخت هزینه کشش داشته باشم؟
در زمان نوشتن این مقاله چند راه وجود دارد اما نیاز به تلاش بیشتری دارند.
فیس بوک زنده
فیس بوک Live که یک ویژگی جدیدتر است که توسط فیس بوک معرفی شده است به کاربران اجازه می دهد تا رویدادهای زنده را انجام دهند. این یک راه سرگرم کننده و جذاب برای مخاطبان شما است اما شما باید در مقابل دوربین احساس راحتی کنید و آماده پاسخگویی به سوالات و نظرات باشید زیرا تعامل مستقیمی نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد بدانید که در ذهن مشتریانتان چه می گذرد. این برای افراد خسته نیست اما بهتر است کاهش دهید و بیشتر به دست آورید.
گروه فیس بوک
یک گروه فیس بوک با یک صفحه تجاری متفاوت است و به نظر می رسد می تواند به اهداف ارگانیک بیشتری دست یابد. گروه های فیس بوک پلتفرم های گفتگوی آنلاینی هستند که در آن گروه های کوچک به طور کلی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند بر موضوعات مورد علاقه تمرکز می کنند و افراد دارای علایق مشابه می توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند و دانش ایده ها و نظرات را به اشتراک بگذارند. افراد می توانند به گروه هایی بپیوندند که اغلب توسط یکی از کاربران فیس بوک مدیریت می شوند. این می تواند گروهی باشد که بر یک هدف یا فعالیت مشترک مانند دوچرخه سواری در کوهستان یا عکس برداری تمرکز می کند یا می تواند بر حمایت از دیگرانی باشد که زندگی های مشابهی دارند یا شرایط مشابهی مانند یک گروه تک والدین یا تک والد. شبکه والدین اوتیسم یا گروه ویژه برای صاحبان مشاغل کوچک.
با گزینه های بسیار مختلف در فیس بوک گاهی اوقات تشخیص اینکه بهترین گزینه برای رفتن یا حتی از کجا شروع شود دشوار است.
یاد آوردن …
برای کسب و کار کوچک خود پروفایل شخصی ایجاد نکنید.
برخی از صاحبان مشاغل و کارآفرینان جدید به جای ایجاد صفحات تجاری فیس بوک یا گروه های مرتبط پروفایل های شخصی برای شرکت ها و برندهای خود ایجاد می کنند. این اشتباه است زیرا برای کسب و کار شما خطرناک است. این به این دلیل است که یک صفحه کسب و کار فیس بوک ابزارهای ایجاد محتوا فرصت های ارتقای حقوق و تجزیه و تحلیل مربوط به صفحه کسب و کار فیس بوک را به شما ارائه می دهد و اگر یک صفحه سفارشی راه اندازی کنید آن را دریافت نخواهید کرد.
از Call to Action استفاده کنید
هنگامی که صفحه شرکت خود را راه اندازی کردید از Call to action استفاده کنید تا بازدیدکنندگان با شرکت یا برند شما تعامل بیشتری داشته باشند. آیا فیس بوک منبع ارجاع است اما می خواهید بازدیدکنندگان را به فروشگاه یا وب سایت تجارت الکترونیک خود بیاورید؟ وقتی به صفحه فیس بوک شما می آیند می خواهید چه کار کنند؟ Call to action دکمه ای است که روی آن نوشته هایی مانند «تماشا ویدیو» «ثبت نام» یا «اکنون رزرو کنید» این دکمه ها را می توان سفارشی کرد یا می توانید پیوند وب (URL) را به صفحه فروش بلیط یا تجارت الکترونیکی وارد کنید. سایت اینترنتی.
از منابع خود استفاده کنید
کمک بخواهید یا از منابع آنلاین استفاده کنید اگر مطمئن نیستید از کجا در فیس بوک شروع کنید آنلاین شوید و مرکز راهنمایی فیس بوک را بررسی کنید. اطلاعات زیادی برای تبلیغ کنندگان و همچنین نکات و ویدیوهای مفیدی وجود دارد که می توانید تماشا کنید. اگر یک کسب و کار کوچک دارید زمان ضعیفی است و فقط می خواهید بدانید که چگونه اهداف بازاریابی خود را بهبود ببخشید یا چگونه از فیس بوک به طور مؤثرتر استفاده کنید با آژانسی که پیشنهاد می دهد تماس بگیرید. خدمات کسب و کار کوچک. بهترین آرزوها برای کسب و کار شما
[ad_2]