6 مزیت برنامه باشگاه شبانه

[ad_1]

اپل

اگر صاحب یک باشگاه یا کار هستید، از قبل ارزش یک برنامه سفارشی شده برای کسب و کار خود را می دانید. اما، بیایید بگوییم که شما به توسعه اپلیکیشنی برای پیست رقص خود فکر می کردید، اما واقعاً بر اساس این ایده فروخته نشده اید. در این مورد، در اینجا سه ​​عنصر مفید کلیدی وجود دارد که باید در توسعه برنامه خود در نظر بگیرید.

1. راهنمایی. اگر کسب و کار شما در یک منطقه بسیار محبوب قرار دارد، این عنصر از هر برنامه کاربردی بسیار مهم است. مکان های رقص گاهی اوقات می تواند به سختی پیدا شود. ویژگی راهنمای برنامه تمام کلوپ شبانه به افراد کمک می‌کند تا نقشه‌ای را از موقعیت مکانی خود مستقیماً به زمین رقص شما بیابند و به آن‌ها کمک می‌کند تا در هفته‌ای که ارسال می‌کنید، به هر پیشنهاد تبلیغاتی «بله» بگویند.

2. قیمت گذاری. کلوپ های شبانه معمولاً از طریق وب سایت خود تبلیغ نمی کنند. با این حال، باشگاه های بیشتری شروع به اضافه کردن گزینه “خدمات بطری” می کنند، که در آن مشتریان می توانند بطری، میکسر و تایمر (گاهی اوقات مکان غرفه خود) را مستقیماً از تلفن همراه خود در یک دقیقه انتخاب کنند. سپرده های خدمات بطری با استفاده از یک برنامه مدیریت می شود.

3. رقابت در شبکه های اجتماعی. با گنجاندن ویژگی های رسانه های اجتماعی در برنامه خود، می تواند برای مشتریان آسان تر شود که عکس های مهمانی خود (و نام تجاری شما) را در لیست های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. این تلاش عنکبوتی در شبکه های اجتماعی و بازاریابی تلفن همراه می تواند کسب و کار شما را تا 175 درصد در سه ماه اول توسعه برنامه رشد دهد.

4. پاداش برای وفاداری. این برنامه می‌تواند برنامه‌ای وفادار ارائه دهد که مشتریان را جذب می‌کند تا دوباره و دوباره از آن بازدید کنند تا از پاداش‌های ارائه شده از طریق برنامه شما استفاده کنند.

5. موسیقی. به دی جی خود این فرصت را بدهید تا موسیقی خود را از طریق برنامه خود به نمایش بگذارد. حتی می توانید پیشنهاد فروش موسیقی در iTunes را بدهید.

6. Push Notifications. این بزرگترین مزیت ارائه یک اپلیکیشن به مشتریان شماست. با قابلیت ارتباط تلفنی با مشتریان خود می توانید پیام های رایگان ارسال کنید.

طراحی یک برنامه کلوپ شبانه برای موفقیت لازم نیست خیلی پیچیده یا گران باشد. بسیاری از شرکت‌ها پشتیبانی فنی و/یا مشتری نامحدودی را ارائه می‌کنند تا به مالکان باشگاه کمک کنند هنگام استخدام یک شرکت برای طراحی برنامه خود، احساس آرامش بیشتری داشته باشند.

در هر صورت، صاحبان هتل ها و اپراتورها باید همیشه با تجربه خدمات مشتری که هنگام استخدام یک شرکت برای طراحی برنامه های خود دارند، راحت باشند. اگر اصول اولیه فرآیند را نمی‌دانید، به شرکت دیگری بروید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا