3 مزایای یک کمپین بازاریابی ایمیل مبتنی بر محتوا برای بازاریابان اینترنتی

[ad_1]

یک کمپین بازاریابی ایمیل مبتنی بر محتوا به عنوان بازاریابی دقیق تجارت شما از طریق ایمیل های پرمحتوا تعریف می شود که در آن ایمیل حاوی محتوا و تبلیغات محصول در ترکیب است. معمولاً کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل یکی یا دیگری هستند … آنها یا فقط روی محتوا تمرکز می شوند یا فقط روی فروش یک محصول متمرکز هستند. در حالی که این مدل مدت زمان طولانی کار کرده است این یک مدل پایدار نیست که همه را راضی نگه دارد و بسیاری از افراد از لیست ها جدا می شوند. از آنجا که کمپین های بازاریابی ایمیل مبتنی بر محتوا هر دو عنصر را گرد هم می آورند نسبت به کمپین های سنتی ایمیل دارای مزایای فوق العاده ای هستند.

1. کمپین موضوعات یا مباحث را ترویج می کند نه افراد – تمرکز این مدل ارائه مطالب ارزشمند در مورد یک موضوع در هر پیام الکترونیکی است و در عین حال پاشیدن توصیه ها در محصولات یا خدماتی که از محتوا پشتیبانی می کنند. موضوع می تواند از مشاوره دوستانه کاهش وزن مراقبت از سگ کسب درآمد آنلاین یا هر موضوعی باشد که روی قایق شما شناور باشد. محصولات تا زمانی که محصولات از محتوا پشتیبانی کنند می توانند محصولات خود یا وابسته شما باشند.

همانطور که مشاهده می کنید اکثر کمپین های بازاریابی ایمیل از طریق بازاریابان اینترنتی حول فرد می چرخند. نامه های الکترونیکی با اطلاعاتی در مورد چگونگی انجام کاری یا چگونگی به دست آوردن تن پول پر شده است. یک کمپین ایمیل معمولاً با ایجاد مطالب عالی (همانطور که باید) برای ایجاد روابط آغاز می شود اما در بعضی از زمان ها این محتوا متوقف می شود تا زمانی که بازاریاب بتواند برخی از موارد را بفروشد و درآمد کسب کند. هیچ مشکلی در این مدل وجود ندارد اما برخی افراد این موضوع را نادیده می گیرند و لیست را ترک می کنند.

2. برای نشان دادن مشاغل خود نیازی به متخصص بودن ندارید یکی از نگرانی های خریداران آنلاین این است که احساس می کنند قبل از اینکه بتوانند چیزی را به مردم یاد دهند یا قبل از اینکه بتوانند چیزی را به آنها بفروشند باید متخصص باشند. این اصلا درست نیست. بیایید بگوییم که شما یک تجارت دارید که به مردم می آموزد که چگونه املاک را خریداری و بفروشند. اکنون فرض می کنم شما از نحوه انجام این کار آگاهی دارید و در خرید و فروش املاک و مستغلات موفقیتهایی داشته اید. به یاد داشته باشید که افرادی هستند که هر روز وارد این کار می شوند و از روز اول شروع می کنند.

در ایمیل های مبتنی بر محتوا به آنها نکات و تکنیکی گفته می شود که من در مورد نحوه خرید و فروش املاک و مستغلات به درستی یاد گرفتم تا بتوانند درآمد کسب کنند. در حالی که شما به آنها این درسهای ارزشمند را آموزش می دهید اگر کالاهایی وجود دارد که می توانید بفروشید تا در یادگیری آنها به آنها کمک کنید این یک امر عالی است و شما نباید متخصص باشید که محصولی یا خدمتی را که احتمالاً قبلاً از آنها استفاده می کنید توصیه کند.

3. شما واقعاً به وب سایت یا محصولات خود احتیاج ندارید و می توانید سریع درآمد کسب کنید در واقع می توانید 100٪ از محصولات وابسته استفاده کنید و هرگز خود را ایجاد نکنید. شما می توانید 25 بار در طول کمپین ایمیل 25 محصول را برای تجارت خود چندین بار پیدا و تبلیغ کنید. فایده این امر این است که می توانید بلافاصله شروع کنید. بازاریابان اینترنتی مدل وقتی می آیند تولید محصولات یا ساختن وب سایت ها گیر می کنند گیر می آورند. این فرم به شما امکان می دهد بلافاصله شروع به فروش کنید و سریع درآمد کسب کنید

شما همچنین به وب سایت احتیاج ندارید زیرا کلیه خدمات بازاریابی ایمیل به صورت عمده با فرم وب در اینترنت ارائه می شوند و می توانید به این فرم وب ترافیک را هدایت کنید. مردم به سادگی لیست شما را انتخاب می کنند و این همان است. برای میزبانی فرم وب نیازی به صفحه فشرده سازی یا وب سایت ندارید. با رشد کسب و کار شما به مرور زمان شما ممکن است وب سایت خود را بخواهید اما این برای این مدل بازاریابی ضروری نیست.

مزایای بیشتری در این مدل وجود دارد اما احتمالاً این 3 مورد بزرگترین هستند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا