سیر تکاملی اینفلوئنسر مارکتینگ

[ad_1]

تقریباً هر یک از ما قبلاً با اینفلوئنسر مارکتینگ آشنا هستیم امروزه تأثیر زیادی بر بازاریابی داشته است. مشتریان اکنون بیش از هر روش بازاریابی دیگری به اینفلوئنسر مارکتینگ اعتماد دارند چرا؟ به دلیل پیام واقعی برای همه. بازاریابی قدیمی یا سنتی هنوز کار می کند اما نمی توانیم انکار کنیم که اکثر مشتریان در حال حاضر مجذوب اینفلوئنسر مارکتینگ شده اند اینفلوئنسر مارکتینگ تحت سلطه «اینفلوئنسرهایی» است که ما در سراسر رسانه های اجتماعی می بینیم که در همه پلتفرم ها منحصر به فرد هستند. متخصص است. اکنون در این مقاله بیایید در مورد سیر تکاملی اینفلوئنسر مارکتینگ صحبت کنیم.

در سال 2007 فیس بوک و توییتر بهترین مکان ها برای نمایش محصولات شما بودند اگرچه امروزه هنوز هم موفق هستند. قبلاً اگر افراد برتر داشتید و فالوورهای زیادی از آن پلتفرم ها داشتید اکثر شرکت ها با نمایه های خود در اینترنت درگیر می شدند بیشتر محصولاتی که می دیدید ارگانیک و بدون دستمزد بود.

سپس اینستاگرام در سال 2010 تاج را ربود مرور و ارسال عکس های شما محبوب شد می توانید به راحتی عکس بگیرید ویرایش های کوچکی انجام دهید و آن را در اینستاگرام خود پست کنید و ببینید چقدر تعامل دارید. تا کنون هر روز تبلیغات زیادی در اینستاگرام در حال انجام است. اگر می خواهید بدانید؟ نکات و آموزش های زیادی برای کمک به شما در تبلیغات رسانه های اجتماعی وجود دارد.

در سال 2013 که فیسبوک بار دیگر بر دنیای بازاریابی تسلط یافت این پلتفرم یکی از بهترین ابزارها برای بازاریابان برای دستیابی به اهداف و مقاصد تجاری خود بود. فروش شرکت شما با این حال اینستاگرام در نمایش محصولات شما مزایای بیشتری برای شما دارد فیس بوک بیشتر برای تبلیغات متنی است در حالی که اینستاگرام بیشتر برای عکس ها و ویدیوها است می توانید از طریق عکس هایی که می توانید به اشتراک بگذارید عشق و علاقه خود را نشان دهید.

و در سال 2016 محتوای ویروسی آن در پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک اینستاگرام توییتر و یوتیوب پخش شد. افرادی که چندان مشهور نیستند اما بر خلاف افراد مشهور می توانند هزاران فالوور و حتی میلیون ها فالوور را با تولید محتوای جذاب به دست آورند این افراد به این افراد اینفلوئنسر می گویند آنها به دلیل توانایی خود می توانند در سراسر شبکه های اجتماعی مشهور شوند. محتوای گسترده توزیع شده اما این فقط محتوا نیست ویژگی های واقعی دارد به همین دلیل است که مردم درگیر آن می شوند. در آن سال اینفلوئنسر مارکتینگ تکامل یافته و از آن زمان تاکنون موفق تر شده است.

سرانجام سال 2017 امسال. اینفلوئنسر مارکتینگ در هر جنبه ای از فرآیند از درون گرفته تا اینفلوئنسرها برند و مخاطبان دقیق تر است حتی روابط بین برندها اینفلوئنسرها و مخاطبان واقعی نیستند و باید واقعی باشند. مردم اکنون به پیشنهادات تکیه می کنند و به همین دلیل است که اینفلوئنسر مارکتینگ به طور مداوم در حال تکامل است. جای تعجب نیست که اینفلوئنسرهای کوچک و معتبر به دلیل محتوا و اعتبار معتبر به تدریج در حال محبوب شدن هستند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا