مزایای بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

[ad_1]

بازاریابی در دنیای تجارت ضروری است. با این حال ، در عصر جدید دیجیتال ما ، بازاریابی سنتی به طور فزاینده ای ناکارآمد شده است و شکل جدیدی از بازاریابی رو به افزایش است. به دلیل مزایای بسیاری که دارد ، بازاریابی رسانه های اجتماعی تقریباً به بخش اساسی هر شرکتی در تلاش برای ایجاد یک پایگاه محکم در بازار رقابتی فعلی تبدیل شده است. وقتی به جوانب مثبت و منفی روشهای مختلف بازاریابی نگاه می کنید ، به تمام وقت و پولی که به طور سنتی صرف بازاریابی محصولات یا خدمات خود می شود ، بیاندیشید و آنها را با آنچه اکنون هزینه می شود برای بازاریابی مشاغل خود در رسانه های اجتماعی مقایسه کنید.

نوشته اصلی، کسب و کار پرداخت از جیب خود را برای تبلیغات در تلویزیون، تابلوهای تبلیغاتی و یا در روزنامه ها. سرانجام ، این استراتژی ها به حدی رسیدند که کمترین هزینه را نداشته باشند. از بین کلیه بینندگان تبلیغ ، تنها یک یا دو درصد با نمایندگی فروش تماس گرفته و به محصول آنها علاقه مند شده اند. چرا اینطوری است؟ یکی از مهمترین مزایای بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی این است که وقتی تلویزیون تماشا می کنید ، اغلب بینندگان را اذیت می کنید و تبلیغات تکتاتم را انجام می دهید ، و این باعث می شود اکثراً علاقه ای به این محصول برای تبلیغ آن نداشته باشید. با استفاده از رسانه های اجتماعی ، مخاطب هدف تبلیغ را نمی بیند ، بلکه شرکت می کند.

مزیت اصلی بازاریابی را از طریق ارتباطات اجتماعی ارسال کنید. به صورت آنلاین ، مردم مایل به شرکت در فعالیتها و وبلاگهای خرید شرکت شما برای شما هستند. هنگامی که مشتریان درگیر مشاغل یا شرکت شما هستند ، آنها نه تنها به محصولات شما اهمیت می دهند بلکه به مشاغل شما نیز اهمیت می دهند. تعامل اجتماعی با مشتری معمولاً منجر به افزایش رضایت و رضایت مشتری می شود.

یکی دیگر از ویژگی های بازاریابی رسانه های اجتماعی این است که تبلیغات آنلاین با سایت هایی مانند فیس بوک 100 درصد رایگان است. دیگر نیازی به اجاره بیلبورد یا پخش زمان از طریق تلویزیون یا رادیو نیست. نیازی نیست هزینه جوهر و کاغذ بپردازید و پروانه های مربوط به تجارت خود را توزیع کنید. شما می توانید همه این موارد را بصورت الکترونیکی انجام دهید و پربارتر باشید. تقریباً همه ، حداقل در ایالات متحده آمریکا ، از فیس بوک ، مای اسپیس و توییتر شنیده اند. بیشتر آنها دارای پروفایل هستند. با بازاریابی تجارت خود به صورت آنلاین ، دنیای کاملاً جدیدی از تبلیغات را باز می کند.

با تمام این مزایا ، تجارت ها بدون بازاریابی اینترنتی نمی توانند در جهان ما زنده بمانند. بهترین چیز این است که مقرون به صرفه ، موثر است و می تواند برای همه کار کند. هر مشاغلی ، هر چقدر هم که بتواند کوچک باشد ، می تواند خود را بطور آنلاین و بصورت آنلاین به بازار عرضه کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا