بازاریابی سنتی – روش ها ، مزایا و معایب بازاریابی اینترنتی – قسمت 2

[ad_1]

روشهای بازاریابی رایگان / ارزان آفلاین

  • حرف مثبت مراجعه به دوستان ، اعضای خانواده ، همکاران و غیره
  • صدقه – بروشور ، خبرنامه ، بروشور ، کارت ویزیت و غیره.
  • علامت تجاری – نشانی اینترنتی سایت خود را روی لباس ، ملزومات خانگی ، ماشین خود و غیره قرار دهید.
  • مخابرات – از طریق تلفن با مشتری صحبت کنید
  • ایمیل مستقیم صدقه دادن ، پیام های تشکر شده ، اسناد مهم و غیره.

روشهای بازاریابی پرداخت شده در حال حاضر

  • تبلیغات تلویزیونی – تجارت ، اطلاعات تجاری و غیره
  • تبلیغات رادیویی عمدتا از طریق برنامه های گفتگو (مخصوص مناطق محلی مانند شهرها یا شهرها)
  • بیلبوردها تبلیغات خود را در بزرگراه ها و مناطق پر رفت و آمد تکمیل کنید
  • رسانه چاپی – روزنامه ها ، مجلات و مجلات.
  • به ماجراها بپیوندید مشارکت با شرکتهای دیگری که به اینترنت وصل نشده اند
  • بیانیه های مطبوعاتی – خبرهای ارزشمندی درباره ارسال شغل شما به رسانه ها

نگاه سریع

با قدرت اینترنت و این واقعیت که اکنون بسیاری از شرکت ها به صورت آنلاین حرکت می کنند ، ممکن است برخی از افراد بپرسند: “چرا شما دیگر به بازاریابی سنتی علاقه دارید؟” خوب این سؤالی است که می خواهم به آن پاسخ دهم زیرا من جوانب و جوانب بازاریابی سنتی و نکاتی درباره چگونگی غلبه بر منفی را به شما نشان می دهم.

مزایای بازاریابی سنتی

نتایج سریعتر

این امر می تواند چندین هفته قبل از شروع هر نتیجه واقعی ، بازاریابی اینترنتی از جمله بهینه سازی موتور جستجو و تبلیغات بنر انجام دهد. شما بهترین 5 وب سایت SEO را یک شبه یا حتی در اولین ماه دریافت نمی کنید. علاوه بر این ، گفته می شود که در حال حاضر تبلیغات بنر کمتر موثر است و همچنین می تواند مدتی طول بکشد تا به نتایج کافی برسد. با این وجود ، بازاریابی سنتی از طریق تبلیغات مناسب و مناسب برای مخاطب خاص می تواند به نتایج سریعتر و مؤثرتری منجر شود. شما می توانید در بازه زمانی کمتر با بازاریابی سنتی ، اثر قوی تری داشته باشید.

دوام

حقیقت این است که بسیاری از سایت ها حذف می شوند ، جابجا می شوند یا رها می شوند و نتایج موتور جستجو به صورت دوره ای تغییر می کند. تبلیغات آفلاین به هیچ وجه شکی در این طبیعت نیست. شما می توانید کارت ویزیت شخصی خود را به کسی بدهید و همین مرجع بعد از 10 یا 20 سال می تواند خوب باشد. همین امر در مورد بروشورها و پوسترها نیز صدق می کند ، اگرچه آگهی های تبلیغاتی امید به زندگی کمی پایین تر از کارت ویزیت دارند. نکته اصلی این است که تجارت بدون اتصال به اینترنت قوی تر است.

اعتماد به نفس

این ممکن است اولین ویژگی بازاریابی آفلاین باشد. اعتماد به نفس یک عامل مهم در هر مشاغل است ، مهم نیست که چگونه آن را تبلیغ کنید. بسیاری از افراد احساس راحتی بیشتری نسبت به خرید محصولات از تبلیغات آفلاین می کنند. دلیل این امر این است که شما قادر خواهید بود تا افراد یا شرکت هایی را که می خواهید خریداری کنید ببینید و قبل از خرید کمی با آنها آشنا شوید. اغلب اوقات ، بسیاری از تبلیغات آنلاین و وب سایت ها جنبه اعتماد یکسانی ندارند. تداوم وب سایت های کلاهبرداری بی پایان به صورت آنلاین ، این مشکل را بدتر می کند. بنابراین ، مطمئناً اعتماد در بازاریابی سنتی نسبت به اینترنت بیشتر برقرار است.

مضرات بازاریابی سنتی

هزینه و هزینه

بازاریابی در رسانه های چاپی یا پخش مستقیم مانند تبلیغات تلویزیونی و رادیویی به هیچ وجه ارزان نیست. هر چه منطقه جغرافیایی شما می خواهید در آغوش بگیرید بزرگتر باشد و شرکتی که آن را تبلیغ می کند معروف تر باشد ، پول بیشتری نیز صرف خواهید کرد. چیزی که باعث وحشتناک تر می شود این است که اگر آگهی را در آن قرار ندهید و آن را به اندازه کافی تبلیغ کنید ، می توانید خود را در سمت بد نسبت هزینه / پاداش و در واقع از دست دادن پول بیابید.

نکته: همیشه بهتر است از روشهای بازاریابی که در بودجه شماست استفاده کنید و با شروع به دست آوردن فروش بیشتر برای تجارت خود ، از روشهای گرانتر استفاده کنید. بنابراین ، اگر علاوه بر تبلیغات تلویزیونی و رادیویی ، نمی توانید هزینه های سنگین رسانه های چاپی را بپردازید ، همین حالا به روش های رایگان و کم هزینه مانند پرواز و گفتار کلامی پایبند باشید.

دسترسی

محدودیت زمانی احتمالاً بزرگترین اشکال در بازاریابی سنتی است. وب سایت های آنلاین 24/7 فعالیت می کنند ، در حالی که بسیاری از مشاغل آفلاین معمولاً بین 6 تا 12 ساعت در روز و فقط 5 روز در هفته فعالیت می کنند. اگر می خواهید ریاضیات را انجام دهید و تفاوت بین این دو را محاسبه کنید ، یک پاسخ تقریبی از دو روز کامل و یک روز 12-18 ساعت اضافی دریافت خواهید کرد که معادل حدود 4 1/2 روز کل وب سایت های هفتگی اینترنت است. این زمان زیادی است که می تواند برای به دست آوردن سرب بیشتر و تولید بیشتر فروش استفاده شود.

علاوه بر این که وقت کمتری برای بازاریابی یک تجارت آفلاین دارید ، با مسئله ای روبرو می شوید که مشتریان می توانند در صورت تمایل با شما تماس بگیرند. اکثر مشاغل آفلاین ایمیل را ارائه نمی دهند ، به این معنی که مشتریان باید منتظر بمانند تا روز کاری دیگر که شما باز هستید یا مجبور شوید نامه صوتی را بر روی تلفن خود بگذارید و منتظر تماس مجدد آنها باشید. برای بسیاری از افراد ، این می تواند بسیار ناراحت کننده باشد.

نکته: اگرچه شما نمی توانید در مورد اینترنت 24/7 کاری انجام دهید ، اما باید تمام تلاش خود را بکنید تا در حد امکان در دسترس باشد حتی در شب. به همین دلیل تهیه ایمیل و شماره تلفن در اطلاعات تماس خود بسیار مهم است تا بتوانید فوراً یا صبح روز بعد به مشتریان خود برگردید.

پرسنل

بیشتر شرکت های آفلاین برای حفظ آنها به نوعی نیروی کار نیاز دارند در حالی که اینترنت ابزار و پشتیبانی کافی را برای افراد فراهم می کند تا مشاغل خود را بصورت آنلاین نگه دارند. به ذکر استرس و مسئولیت اضافی نظارت بر حضور کارکنان و عملکرد کلی آن نیست. هرچه منطقه جمعیتی شما سعی در پوشش آن داشته باشید ، نیاز افراد بیشتر می شود. این بدان معنی است که پول بیشتری از درآمد کسب و کار شما و به جیب کارمندان شما می رسد.

نکته: اگر می خواهید افراد بیشتری محصول یا خدمات شما را در یک منطقه بزرگتر خریداری کنند ، به پرسنل بیشتری برای حفظ شغل خود نیاز خواهید داشت. بهتر است قبل از شروع توزیع گسترده ، بیشتر روی شناسایی و فروش تمرکز کنیم.

آخرین افکار

همانطور که مشاهده می کنید ، روش های بازاریابی آفلاین بسیاری وجود دارد که می توانید از آنها برای موفقیت موفقیت در کسب و کار آنلاین خود استفاده کنید. علاوه بر این مزایا و معایب بازاریابی سنتی به طور کلی ، مشخص است که چرا بازاریابی آفلاین باید در تجارت شما ادغام شود.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا