برخی از مزایا و معایب ClickBank

[ad_1]

اینترنت تغییرات زیادی در دنیای تجارت ایجاد کرده است. در حال حاضر ، در صورت وجود رایانه و اینترنت در خانه ، همه می توانند درآمد خوبی کسب کنند. بسیاری از مشاغل آنلاین به صورت آنلاین وجود دارد و یکی از این راه های آسان برای کسب درآمد بازاریابی کمیسیون است. اگر یک بازاریاب وابسته هستید ، با “ClickBank” آشنا خواهید شد. با این حال ، اگر تازه وارد بازاریابی اینترنتی هستید ، پس حتما باید در مورد ClickBank ، جوانب مثبت و منفی آن بدانید.

Click Bank چیست؟

Click Bank یک فروشگاه آنلاین است که بسیاری از محصولات از جمله کتاب های الکترونیکی ، فیلم ها ، برنامه ها و غیره ارائه می شود. کلیه محصولات موجود در ClickBank دیجیتالی است ، بنابراین مشتریان می توانند پس از خرید ، از محصول لذت ببرند.

مزایای:

* بسیاری از برنامه های وابسته را در اینترنت پیدا خواهید کرد. برای اینکه در این برنامه ها بازاریابی شرکت های وابسته شوید ، باید با پرداخت هزینه ثبت نام در سایت ثبت نام کنید. ClickBank هیچ هزینه ثبت نامی را پرداخت نمی کند و می توانید به صورت رایگان به یک بازاریاب وابسته تبدیل شوید.

* ضرر اصلی اکثر برنامه های وابسته ، سیستم پرداخت است. اکثر برنامه های ارجاع نمی توانند به موقع به شرکت های وابسته خود بپردازند. اما ClickBank برای پرداخت اعضای خود بسیار سریع است. پرداخت ها ماهانه دو بار در قالب چک صادر می شود.

* مفهوم اصلی برنامه وابستگی ، انتخاب محصولی مناسب است که می دانید و کدام یک را دوست دارید. با این حال ، بیشتر برنامه های وابسته فقط محصولات محدودی را ارائه می دهند که ممکن است برای هر بازاریاب وابسته مناسب نباشد. ClickBank تنها شرکتی است که میزبان طیف گسترده ای از محصولات است که در آن می توانید انتخاب خود را آسان کنید.

* بازاریابی وابسته یک برنامه آنلاین است که مورد حمایت افرادی که می خواهند درآمد اضافی کسب کنند ، است. بنابراین ، هر شرکت وابسته انتظار کمیسیون بالایی را دارد. ClickBank کمیسیون عالی برای محصولاتی که می فروشد از 10٪ تا 75٪ می پردازد.

* تنها بازاریابی وابسته ای که به راحتی امکان پذیر است ، ClickBank است. از روند ثبت نام گرفته تا پرداخت همه چیز به صورت حرفه ای و آسان. حتی یک شرکت وابسته جدید نیز می تواند به راحتی روش ClickBank را درک کند.

کاستی:

در برنامه شریک ClickBank نیز نقص هایی وجود دارد. از آنجا که این سایت به شما امکان می دهد به صورت رایگان ثبت نام کنید ، هرکسی می تواند در این سایت ثبت نام کند تا محصولات خود را بفروشد. ممکن است مدتی محصول اشتباه را پیدا کنید. بنابراین ، شما باید هنگام خرید و تبلیغ یک محصول با ClickBank بسیار مراقب باشید.

وابسته ClickBank برنامه مناسبی برای کسب درآمد است. با این حال ، شما نیاز به مدتی دارید تا کل فرایند موفقیت کسب و کار را یاد بگیرید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا