3 نکته برای داستان سرایی در شبکه های اجتماعی

[ad_1]

چگونه برای کسب و کار خود روابط بهتری ایجاد کنیم

تاریخ قبل از تلویزیون اینترنت و رسانه های اجتماعی است اما آنها بخش بزرگی از دنیای تجارت مدرن هستند. رسانه های اجتماعی بخش بزرگی از استراتژی بازاریابی شما هستند – یا باید باشند – صرف نظر از اینکه در چه شرکتی هستید.

گزارش در رسانه های اجتماعی می تواند آگاهی از برند را افزایش دهد و به شما کمک کند فالوورهای جدیدی به دست آورید. اما سروصدا زیاد است.

اگر توجه را جلب نکنید پیام شما در دریایی از پیام های رقیب دیگر گم می شود.

هنگامی که سعی می کنیم با دنبال کنندگان مشتریان و مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کنیم و ارتباط برقرار کنیم مهم است که به یاد داشته باشیم که با کسی صحبت نمی کنیم یا فقط محصولات یا خدماتی را ارائه نمی دهیم.

آن را به عنوان زمانی برای صحبت در مورد نام تجاری خود شروع گفتگو در مورد اینکه چه کسی هستید و چه چیزی ارائه می دهید در نظر بگیرید.

در اینجا 3 نکته وجود دارد که به شما کمک می کند داستان ها را در استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی خود بگنجانید:

نکته 1: انسان باشید

مردم ابتدا با مردم ارتباط خواهند داشت نه با برندها. آنچه در جهان اتفاق می افتد آنچه در حال یادگیری هستید و آنچه شما را هیجان زده می کند با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید. پیام برند خود ماموریت خود و آنچه را که برای آن ایستاده اید تقویت کنید.

مخاطبان باهوش هستند و می توانند تشخیص دهند که چه زمانی یک برند در متن آنها قابل اعتماد نیست. اخیراً سؤالی از مخاطبان eVision پرسیدیم و بر اساس پاسخ هایی که دریافت کردیم این یک راه سرگرم کننده و واقعی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فالوورها در حین تبلیغ کسب وکارمان است.

یعنی فقط آنچه را که می خواهید دنیا بداند به اشتراک بگذارید! هنگامی که چیزی را بیرون گذاشتید همه آن را می بینند – و تصویر می کنند و به اشتراک می گذارند – بنابراین آنچه را که فکر می کنید خوب و مناسب است انجام دهید.

نکته 2: یک مقدار ایجاد کنید

خلقت شما باید هدفی داشته باشد که نیازی به رهبری یا فروش نداشته باشد. به راه هایی برای اطلاع رسانی سرگرم کردن یا برانگیختن مخاطب خود فکر کنید.

در پلتفرم هایی مانند فیس بوک لینکدین توییتر و اینستاگرام محتوای منحصر به فرد و جالبی مانند پست های وبلاگ مقالات اینفوگرافیک ها ویدیوها یا کتاب های الکترونیکی را به مردم ارائه دهید.

ارسال منابع یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه و دنبال کنندگان است. دعوت از جامعه شما برای اینکه بخشی از برند شما باشد راهی عالی برای جلب مشارکت آنها با منابع شماست.

به عنوان مثال اگر یک حساب کاربری دارید که تلاش می کند حضور و تعامل اینترنتی خود را افزایش دهد می توانید از فالوورهای خود بخواهید که بزرگترین دلایلی را که برای استخدام شخص دیگری برای انجام مالیات های خود دارند به اشتراک بگذارند.

از آنها بخواهید که پاسخ های خود را با کمک # مالیاتی یا #آرامش بدون مالیات یا چیز دیگری هوشمندانه و کوتاه هشتگ کنند.

اگر طرفداران زیادی ندارید باید با به اشتراک گذاری محتوای مرتبط با صنعت خود ارتباط با مردم و یافتن کاربران مرتبط فالوورهای بیشتری به دست آورید.

در اینجا نمونه ای از برندی است که این کار را به خوبی انجام داده است: Lululemon در کمپین #justmymat خود. این کار با یک زن در حال انجام یوگا در پلتفرم های مختلف در یک ویدیوی مارک اینستاگرام آغاز شد. در نتیجه هزاران فالوور با استفاده از هشتگ کمپین عکس ها و ویدیوهای خود را در حال انجام یوگا در سراسر جهان آپلود کردند.

نکته 3: نشان دهید نگو

گفتن داستان برندتان لزوماً به معنای نوشتن یک سری کپی نیست. عکس ها و ویدیوها می توانند راهی عالی برای به تصویر کشیدن اهمیت برند شما باشند. برخی از پلتفرم ها بر روی تصاویر تمرکز می کنند (مثلاً پینترست و اینستاگرام).

یا کسانی که تغییراتی برای سهولت اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی با دسترسی بیشتر به عکس ها فیلم ها و آلبوم ها ایجاد نکرده اند.

اگر مطمئن نیستید که از کجا می توانید تصاویر را دریافت کنید در مورد برنامه های طراحی و وب سایت ها تحقیق کنید که به شما امکان می دهد از تصاویر یا مدل ها و پس زمینه خود برای ایجاد پست های جالب برای پلتفرم های اجتماعی مختلف استفاده کنید.

راه های زیادی وجود دارد که می توانید داستانی را تعریف کنید که نشان دهنده برند شما شرکت شما و شما باشد! شما مجبور نیستید به تنهایی با دنیای فیس بوک اینستاگرام لینکدین و توییتر روبرو شوید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا