[ad_1]
همه ما آزاد دوست داریم ، درست است؟ اما معمولاً صید وجود دارد. الآن نه. ابزاری که من برای ایجاد و مدیریت کمپین های بازاریابی آنلاین ضروری می دانم ، MailChimp است.
برای کسانی از شما که e-zine ، یک خبرنامه ، ایمیل گروهی یا پیشنهادهای ویژه ویژه ایمیل را ارسال می کنید ، MailChimp یک مدیر کمپین بازاریابی وب است. مدیریت گروه ها و کمپین های ایمیل با Microsoft Outlook یا نامه وب (Yahoo Mail ، GMail و غیره) می تواند به سرعت خسته کننده باشد زیرا این کاری نیست که برای انجام آن طراحی شده است. در حالی که برای ارسال ایمیل طراحی شده بود ، و من آن را خیلی خوب اضافه کردم ، MailChimp به طور خاص برای مدیریت فعالیت های ایمیل طراحی شده است.
یکی از کاستی های جدی در استفاده از Outlook ، GMail و غیره عدم امکان ارسال ایمیل به گیرندگان فردی به طور مستقیم و بدون دریافت گیرنده های دیگر در گیرنده هاست. مطمئناً ، ما ممکن است فرضیه BCC را بدانیم ، زیرا یک ایمیل برای یک گیرنده ، معمولاً خود ، سپس BCC یا BLIND Carbon Copy ، به هر کس دیگری ارسال می کند.
بله ، این روش اولیه کار می کند ، اما شما به راحتی نمی توانید ایمیل را سفارشی کنید. آیا این درست نیست که ما عاشق دیدن هستیم و انتظار داریم که نام خود را در نامه آغازین پیام خوش آمدید؟ ما حتی ممکن است درباره تصور اولیه خود از نامه در مورد این تبریک ، قضاوت کنیم ، مانند:
- جاناتان عزیز ،
- سلام آقای وارنر
- جاناتان ،
با استفاده از روش BCC ذکر شده در بالا ، اگرچه گیرندگان نمی توانند ببینند چه کسی پیام را دریافت می کند ، شما نمی توانید به راحتی تبریک های فردی را مدیریت کنید ، بنابراین بیشتر فرستندگان از یک تبریک عمومی استفاده می کنند ، مانند:
- سلام،
- همگی خوش آمدید،
- خواننده عزیز ،
- یا…؟ از چه چیزی استفاده کردید؟
خیلی ذرت از طرف دیگر ، MailChimp به شما امکان می دهد تا به صورت گروهی یا آدرس ارسال کنید گویی تنها دریافت کننده است و پیام تبریک و کل پیام را سفارشی می کند.
دومین نقص جدی در استفاده از Outlook ، GMail و غیره ، عدم امکان پیگیری تعداد گیرندگانی است که خبرنامه شما را باز کرده اند. شما به هر شغلی رفته اید که یک کمپین بازاریابی عالی ایجاد می کند ، پس چرا بیشترین سود را نمی کنید؟ از داشبورد MailChimp در اینترنت می توانید تعداد باز شده ، بدون باز شدن ، تعداد کلیک بر روی محتوا و غیره را مشاهده کنید. این فقط نوک کوه یخ است ، اما می بینید که این داده چقدر قدرتمند و مفید یک کمپین بازاریابی الکترونیکی الکترونیکی یا یک خبرنامه است.
نقطه ضعف سوم این است که لیست های ایمیل سنتی به گیرندگان امکان لغو اشتراک را نمی دهد ، خوب ، هیچ ایمیلی وجود ندارد که از شما بخواهد آن را حذف کنید. MailChimp پیوندی را برای عضویت در پاورقی پیام فراهم می کند. می دانم ، شما ممکن است فکر کنید ، “من نمی خواهم که اشتراک آنها آسان شود” ، اما من گیرنده هایی را ترجیح می دهم که ارزش خود را در خبرنامه لغو اشتراک پیدا کنند و نه حذف پیامی که شما برای ایجاد آن بسیار تلاش کرده اید. من همچنین ترجیح می دهم به جای حذف فعال ، تعداد واقعی مشترک مشترکان فعال داشته باشم.
از این مقایسه ، امیدوارم بتوانید دریابید که چرا Millchemp مورد استفاده قرار گرفته و برای بازاریابی الکترونیکی و مدیریت خبرنامه توصیه شده است. اگر کمتر از 2000 گیرنده دارید و کمتر از 12000 ایمیل در هر ماه ارسال می کنید ، بدون داشتن شکار نیز واجد شرایط برای حساب رایگان آنها هستید.
[ad_2]