اشکال بازاریابی اینترنتی

[ad_1]

بازاریابی اینترنتی اشکال مختلفی وجود دارد و بازاریابان اینترنتی مختلف به سبکی که دوست دارند بستگی دارند. فرم های زیر در بازاریابی آنلاین در زیر ذکر شده است:

محصولات اطلاعات بازاریابی

بازاریابی وابسته (AP)

رونق بازاریابی

بازاریابی ویروسی

مجوز یا بازاریابی ایمیل

بازاریابی ویدیویی

بازاریابی موتور جستجو

بازاریابی وبلاگ نویسی

بازاریابی محصولات اطلاعاتی:

این نوعی بازاریابی اینترنتی است که در آن کالای شخصی با نحوه اجرای محصور شده و به بازار گرسنه فروخته می شود. بسیاری از زمینه های زندگی وجود دارد که به راه حل نیاز دارند. بنابراین می توان در مورد چگونگی حل یک مشکل خاص مربوط به وضعیت تقاضای بالا نوشت. محصول اطلاعاتی می تواند در قالب کتاب های الکترونیکی گزارش های رایگان و غیره باشد.

بازاریابی وابسته:

این شکل دیگری از بازاریابی اینترنتی است که در آن افراد محصولات دیگران را برای کمیسیون تبلیغ می کنند. زیبایی این شکل از بازاریابی اینترنتی این است که به سرمایه اولیه کم یا زیاد نیاز ندارد. برنامه های وابسته بسیاری در اینترنت وجود دارد که می توان آنها را برای کمیسیون تبلیغ کرد. همچنین می توان بیشترین تعداد ممکن برنامه های وابسته ارائه شده را ارتقاء داد کمیسیون خوب و محصول تقاضای بازار گرسنه را برآورده می کند. لازم به ذکر است که دارندگان محصولات نرخ کمیسیون های مختلفی را پرداخت می کنند. به عنوان مثال یک شرکت تابعه 200 دلار کمیسیون می پردازد.

بازاریابی بوم (بازاریابی مقاله):

این نوعی بازاریابی اینترنتی است که در آن مقاله ای در مورد یک مکان خاص نقش اساسی دارد. بازاریابی بوم نیز به دلیل اینکه به آن بازاریابی مقاله ای گفته می شود. برای جذب فروش نیاز به نوشتن مقاله به صورت مداوم است. مقاله نویسی یک طاقچه است که در آن بسیاری از نویسندگان می توانند معدن طلای خود را کشف کنند. نویسندگان ارواح و نویسندگان مستقل می توانند با داشتن نوشتن درآمد پایدار داشته باشند. بسیاری از افراد به جستجوی مطالب مرتبط می پردازند و نویسندگان خوب همیشه در هر لحظه تن پول جمع می کنند.

بازاریابی ویروسی:

بازاریابی ویروسی یکی از موثرترین بازاریابی اینترنتی است. این نوعی سیستم بازاریابی است که مانند ویروس از یک شخص به افراد دیگر گسترش می یابد. یعنی شخص محصولی را خریداری می کند و در مورد آن به دوستانش می گوید و دوستانش به دوستان خود می گویند. جهت بازاریابی در قالب الگوی نمایی مانند 1248163264128256512 و غیره حرکت خواهد کرد. با این حال بازاریابی ویروسی به بازاریابی مؤثر تغییر یافته است زیرا: بسیاری از افراد کلمه ویروسی را که با ویروس های رایانه همراه است دوست ندارند.

بازاریابی مجوز یا بازاریابی ایمیل:

مجوز یا بازاریابی ایمیل پس از شکایت بسیاری از کاربران اینترنت در مورد اسپم هایی که ایمیل های اسپم را به آدرس های ایمیل خود ارسال می کنند ایجاد شده است. بنابراین توسعه دهندگان نرم افزار نامه الکترونیکی ایده اشتراك مضاعف ورود به سیستم را ارائه داده اند كه در آن گیرندگان باید قبل از آن اشتراك خود را به اشتراک بگذارند و تأیید كنند هرگونه پیشنهاد برای آنها ارسال می شود. توصیف شده است که ارسال نامه غیرمجاز به هر کسی بدون رضایت آنها غیرقانونی است.

بازاریابی ویدیویی:

این مهمترین شکل بازاریابی اینترنتی است. بسیاری از مشتریان بالقوه وجود دارند که می خواهند ببینند چه چیزی را می خواهند بخرند چه کسانی را که می خواهند بفروشند و چگونه می توان این محصول را به راحتی و بدون پرسیدن بسیاری از سؤالها به کار برد. بنابراین بازاریابی ویدیویی ایجاد شد. بسیاری از بازاریابان الکترونیکی از این نوع بازاریابی آنلاین برای نشان دادن وضعیت محصولات خود استفاده می کنند. به همین ترتیب فروش زیادی نیز ثبت شد زیرا بسیاری از مشتریان بالقوه قبل از خرید واقعی آنچه را برای آنها پرداخت می کردند می دیدند. بسیاری از آهنگ ها و بازی های ویدیویی از طریق این روش بازاریابی خریداری شده اند.

بازاریابی موتور جستجو:

این شکل از بازاریابی اینترنتی توسط اکثر شرکت های موتور جستجو انجام می شود. بسیاری از این شرکت ها به دنبال محتوای رتبه بندی خوب و مناسب هستند که باید از کلمات کلیدی غنی باشند. این کلمات کلیدی اغلب برای بهینه سازی وب سایت ها استفاده می شوند و به همان اندازه رقابتی هستند. تبلیغ کنندگان برای رونق فروش دیوانه وار روی این کلمات کلیدی پیشنهاد می دهند. این کار از طریق PPC (پرداخت به ازای هر کلیک) هزینه برای هر کلیک (کلیک به ازای هر هزینه) هزینه خرید (هزینه برای هر عمل) و غیره انجام می شود. کلمات کلیدی مانند پول پول آنلاین کسب درآمد اینترنتی پول آنلاین قاچاقچیان قاچاقچیان وب مشاغل مستقر در خانه بازاریابی اینترنتی و موسیقی در بازار اینترنت بسیار رقابتی هستند.

بازاریابی وبلاگ:

این نوعی بازاریابی اینترنتی است که در آن وبلاگ نقش اساسی دارد. این شکل از بازاریابی مستلزم طراحی وبلاگ است و حدوداً 10-15 مقاله بلافاصله منتشر می شود به طوری که ترافیک به این وبلاگ هدایت می شود. یک مورد در وبلاگها این است که اغلب برای ایجاد ترافیک بیشتر استفاده می شود. بنابراین هنگامی که ترافیک هدفمند به وبلاگ هدایت می شود فروش بیشتری تمایل به کسب امتیاز دارد. تحت بازاریابی وبلاگ نویسی سیستمی به نام وجود دارد فناوری بازاریابی آثار باستانی. این فناوری از روشهای زیر برای هدایت ترافیک به یک وبلاگ خاص استفاده می کند.

انتشار مطبوعات

گزارش های رایگان

پادکست (محتوای صوتی)

فیلم های

بازنویسی وبلاگ

تبلیغات (از طریق استفاده از رسانه هایی مانند رادیو تلویزیون و غیره)

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا