استراتژی های بازاریابی اینترنتی 101

[ad_1]

دو راه اصلی برای تبلیغ آنلاین وجود دارد یکی از برنامه های تبلیغاتی پرداخت شده و دیگری استفاده از سیستم عامل های تبلیغاتی رایگان. هدف این است که برای به دست آوردن بازخورد و بازخورد از مشتریان بالقوه علاقه مند ترافیک اینترنتی هدفمند برای نمایش ارسال شود.

تبلیغات پرداخت شده

تبلیغات پرداخت شده می تواند به اشکال مختلف ارائه شود اما رایج ترین آنها عبارتند از: بازاریابی موتور جستجو (SEM) با استفاده از PPC (پرداخت هر کلیک) نمایش تبلیغات شبکه های خرید و تبلیغات ویدیویی با Google AdWords Bing Ads و Yahoo Yahoo Ads فقط به عنوان مثال. فقط چند مورد ایده PPC یک ایده ساده است تبلیغ کنندگان فقط وقتی کلیک می کنند که تبلیغات پرداخت شده توسط آنها کلیک شود و منجر به صفحات وب یا صفحه های پیشنهادی شود از طریق شبکه هزینه می کنند. بسته به صنعت بازار طاقچه و شبکه های تبلیغاتی قیمت PPC می تواند در هر بار کلیک بر روی یک تبلیغ در حال اجرا از 50 سنت تا 60.00 دلار یا بیشتر متغیر باشد.

در بیمه عمومی وام و وام و وام و خدمات حقوقی از بالاترین CPC است. گرانترین شبکه تبلیغاتی آشکارا Google.com با برنامه AdWords است. اگر به درستی از آن استفاده شود یک دستگاه پول ساز قدرتمند است. همچنین اگر این سکو را به درستی نفهمید ممکن است باعث لکنت شما شود. تا زمانی که بودجه و دانش لازم برای انجام این کار را داشته باشید واقعاً می توانید در تبدیل کلی و بازگشت سرمایه خود (بازگشت سرمایه گذاری) تفاوت ایجاد کنید.

روش های تبلیغاتی مشهور دیگری با استفاده از رسانه های اجتماعی و برنامه های تبلیغاتی پس انداز آنها با استفاده از فن آوری های پرداخت برای هر کلیک (PPC) وجود دارد. شبکه هایی مانند: فیس بوک یک برنامه تبلیغاتی با ارزش و قدرتمند به نام تبلیغات فیس بوک با گزینه ای برای استفاده از تبلیغات اینستاگرام نیز دارد زیرا این شبکه را نیز در اختیار دارد. همچنین می توانید ترافیک پرداخت شده را با تبلیغات توییتر تبلیغات LinkedIn و تبلیغات YouTube (AdWords) خریداری کنید. علاوه بر این برای سایر رسانه های اجتماعی مانند اسنپ چت و پینترست سیستم های تبلیغاتی پرداختی نیز وجود دارد که در حال بدست آوردن هستند.

مزیت استفاده از تبلیغات پولی ورود سریع است. ترافیک پرداخت شده تقریباً بلافاصله پس از اتمام فعالیت های تبلیغاتی شما و تأیید رسمی آن توسط شبکه. ضرر این است که شما برای جمع آوری بینش از داده های مهم آزمایش و تنظیم آن به یک بودجه بازاریابی مناسب نیاز دارید تا نتایج رضایت بخش را کسب کنید.

تبلیغات رایگان

ابتدا بیایید در مورد ترافیک آزاد چیزی ساده و بیابیم و صفحه وب را در صفحه نتایج موتور جستجو که با عنوان SERP نیز شناخته می شود بیابیم. Google و سایر موتورهای جستجو صفحات وب را قرار می دهند نه وب سایت ها. می توانید یک صفحه وب از وب سایت خود داشته باشید که در صفحه اول Google برای یک کلمه کلیدی خاص ظاهر می شود در حالی که سایر صفحات از همان وب سایت نمی توانند در صفحات نتایج جستجو برای همان جستجوی کلمه کلیدی پیدا شوند.

گوگل و سایر موتورهای جستجو نتایج صفحه اول خود را بر اساس الگوریتم (معادله ریاضی) که دارای رتبه های بسیاری است در اولویت قرار می دهند. شش عامل مهم طبقه بندی به شرح زیر است:

1- بهینه سازی صفحه سازگاری صفحه وب با موتورهای جستجو و همچنین سازگار با انسان (برچسب های متا انتخاب کلمه کلیدی لینک سازی و غیره)

2- مطالب مرتبط عالی

3- پیوندهای برگشتی (پیوندهای مرتبط با سایر وب سایتهای دارای قدرت بالا که به صفحات وب شما اشاره می کنند)

4- طراحی صفحه وب UX (حرکت آسان برای یک تجربه کاربری خوب)

5- سرعت بارگذاری صفحه (مدت زمان بارگیری صفحه وب)

6- طراحی پاسخگو (هر صفحه باید با دستگاه های تلفن همراه سازگار باشد)

بنابراین وظیفه مدیر وب تهیه این است که هر صفحه از سایت را با استفاده از بهترین روشها برای استانداردهای صنعت موتور جستجو آماده کند. در عوض موتورهای جستجو بهترین امکان ممکن را برای کاربرانی که در جستجوی یک موضوع خاص هستند فراهم می کند. Google همیشه در تلاش است تا بهترین تجربه کاربری را ارائه دهد و سطح بسیار بالایی را برای مدیران وب تعیین می کند تا هر بار که کاربر پس از جستجوی موتور جستجو به یک صفحه وب برسد فاکتور Wow را ارائه دهد.

چگونه دوباره پیوند ایجاد کنیم؟

همانطور که در بالا ذکر شد هنگامی که یک وب سایت خارجی به وب سایت شما پیوند می خورد بک لینک ایجاد می شود. راههای زیادی برای ایجاد مجدد لینک ها و دریافت ترافیک اینترنت رایگان وجود دارد. متداول ترین روش ارسال مقاله در رسانه های اجتماعی با پیوند به وب سایت خود برای دریافت برخی پست های اشتراکی است. ارسال مقالات محتوا به فهرستهای معروف مقاله همچنین شما را به سمت برخی بازدید کنندگان وب سایت خوب برای صفحات پول شما سوق می دهد. از بین بسیاری از فهرست های خوب مقاله در صدر لیست EzineArticles.com قرار دارد که به دلیل حضور طولانی در آنلاین به نتایج جستجوی ارگانیک SEO در رتبه بندی با لینک دهنده های قوی کمک می کند. این راهنمای همچنین یک سایت مرجع برای Google و سایر موتورهای جستجو است.

روش محبوب دیگر ایجاد فیلم های جالب و ارسال آنها به یوتیوب و سایر سایتهای ویدیویی مشهور است. راه دیگر برای دریافت رایگان ترافیک وب سایت با کیفیت بالا و رایگان استفاده از ارسال های دایرکتوری است. پست های وبلاگ مهمان نیز بسیار محبوب هستند زیرا نویسنده اجازه ارسال مقاله در یک سایت محبوب وبلاگ را می دهد و به این ترتیب یک بک لینک قوی ایجاد می کند. ارسال تالار گفتمان نیز راه آشنایی برای ایجاد بک لینک های قوی تا زمانی که موضوع به صفحه وب مربوط به آن نزدیک باشد مرتبط است.

اتصال مجدد به نتایج جستجوی ارگانیک باید به آرامی انجام شود اما مطمئناً ایجاد شده است. موتورهای جستجو اکنون بسیار هوشمند هستند و می توانند پیوندهای ناخواسته را در یک مایل کشف کنند. همیشه ایده های خوبی است که هنگام ایجاد مجدد لینک ها از روش های کلاه سفید (اخلاقی) استفاده کنید تا از مجازات شدن موتورهای جستجو جلوگیری کنید.

در خاتمه همیشه ایده خوبی است که از کانال های بازاریابی متعددی برای ارسال پیام بازاریابی خود استفاده کنید. اگر بودجه شما اجازه می دهد تا حرکت خود را حفظ کند از هر دو روش تولید ترافیک آنلاین استفاده کنید و در صورت تخصیص ترافیک رایگان و پولی ایجاد کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا