نحوه ایجاد دانش خود در بازاریابی دیجیتال با دوره های آنلاین ، مراحل آسان برای دنبال کردن

[ad_1]

دیجیتال

سرانجام راهی برای تبدیل دانش خود در مورد بازاریابی سنتی به مهارتهای بازاریابی دیجیتال پیدا کردم.

اگر بدانید چقدر راحت و سرگرم کننده است ، تعجب خواهید کرد.

من می خواهم شما را از طریق تجربه شخصی خودم بگیرم ، این طولانی نخواهد بود ، نگران نباشید.

من دو سال پیش ، پس از پایان تحصیلاتم در بازاریابی ، از ایتالیا آمدم.

من می خواستم فرصت های شغلی بیشتری در انگلستان پیدا کنم ، زیرا در اینجا فکر می کنم هر مشاغل دارای بازاریابی است و از آنجا که شما بدون دانستن زبان انگلیسی نمی توانید بازاریابی انجام دهید.

حتی با این وجود ، با مدرک تحصیلی خود می توانستم در بازاریابی شغلی بیابم.

اگرچه مصاحبه های شغلی زیادی با شرکت ها و آژانس های مختلف انجام دادم ، اما نقش مناسب را برای من پیدا نکردم.

من می دانم که شرکت های مهارتی که هم اکنون می خواهند با مهارتهایی که در طی دوره آموختن می آموزند متفاوت است ، زیرا همه شرکت ها دارای گرایش دیجیتالی هستند.

سپس تصمیم گرفتم راهی برای یادگیری نحوه ورود به قسمت دیجیتال پیدا کنم.

من با شما می توانم چگونه دانش خود را از سنتی به دیجیتال و تمام اطلاعاتی که از تجربه شخصی من به شما می دهم با شما درمیان بگذارم ، بنابراین قبلاً آزمایش شده است.

بنابراین به من راهنمایی سریع می دهم که چگونه می توانید آموزش بازاریابی سنتی خود را در دیجیتال من پوشش دهید.

وقتی کارمان تمام شد ، شما دقیقاً می دانید که چگونه به دنبال پیشرفت واقعی در حرفه خود باشید. آماده؟ شروع کنیم.

مرحله 1

یک دوره را در Google جستجو کنید که به شما امکان می دهد دانش نظری و عملی را بیاموزید.

با جستجوی گوگل با استفاده از کلمات کلیدی مناسب ، دوره های زیادی را پیدا خواهید کرد ، برای مثال می توانید “دوره بازاریابی دیجیتال به علاوه آموزش” یا “دوره فارغ التحصیل بازاریابی دیجیتال” را جستجو کنید.

وقتی فکر می کنید دوره را برای شما مناسب پیدا کرده است ، برخی بررسی ها را بخوانید تا مطمئن شوید که شما انتخاب صحیحی را انجام داده اید ، می توانید با خدمات مشتری خود تماس بگیرید تا به آنها بگویید که چگونه دوره برگزار می شود.

وقتی دوره ای را پیدا می کنید که نیازهای شما را برآورده کند ، می توانید مهارت های سنتی خود را به مهارت های دیجیتال تبدیل کنید.

بر اساس تجربه خودم ، دوره بازاریابی دیجیتال “آموزش آزبورن” را پیدا کردم و دقیقاً همان چیزی بود که به دنبال آن بودم ، یک دوره سازمان یافته در دو بخش ، یک بخش کلاس مستقیم و یک دوره آموزشی با یک آژانس بازاریابی دیجیتال.

گام 2

با شروع دوره ، متوجه تفاوت بین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی سنتی خواهید شد ، و پایه و اساس بازاریابی دیجیتال و ابزارهای اصلی برای تبدیل شدن به یک بازاریاب دیجیتال را کاوش می کنید.

با توجه به تجربه من بعد از ثبت نام در دوره ، من به صورت مستقیم دروس آنلاین را با یک مدرس خصوصی شروع کردم که مرا از مبانی بازاریابی گرفته تا بازاریابی موتور جستجو و ابزار بازاریابی دیجیتال برای تبلیغ یک شرکت و استراتژی بازاریابی برای ایجاد یک کسب و کار راهنمایی کرد.

شما یاد گرفتید که چگونه از ابزارهایی مانند Google AdWords ، Google AdSense و Facebook Ads و نحوه ایجاد و ارسال پیام های ایمیل بازاریابی استفاده کنید.

با دانستن این ابزارها ، اکنون می توانید جسورانه وارد دنیای بازاریابی دیجیتال شوید ، و هر چه بیشتر تمرین کنید و درک بهتری از نحوه کنار آمدن با سناریوهای مختلفی که ممکن است با آنها روبرو شوید ، داشته باشید.

مرحله 3

شما تقریباً تمام شد!

اکنون که سرانجام نحوه استفاده از ابزارهای اصلی بازاریابی دیجیتال را فهمیدید ، آماده استفاده از آنها هستید.

چگونه شروع می کنید؟

معمولاً برای استفاده از این ابزارها ، باید یک صفحه تجاری ، وب سایت یا صفحه فیس بوک مورد نظر برای تبلیغ داشته باشید.

ساده ترین راه برای شروع کار ، اگر شغلی برای تبلیغ آن ندارید ، ایجاد صفحه فیس بوک و تلاش برای ایجاد آگاهی از آن است.

فیسبوک برای تبلیغ صفحه ، مشاغل یا وب سایت خود ، بستری را به نام “مدیر تبلیغات فیس بوک” ارائه می دهد ، بسیار ساده و سرگرم کننده است.

اگر دوره بازاریابی دیجیتال را انتخاب می کنید که به شما امکان می دهد یک برنامه کارآموزی یا تجربه کاری را انجام دهید ، می توانید تمرین کنید و شما را به سمت مسئولیت ها راهنمایی کنید.

با بازگشت به تجربه شخصی ، پس از بخش تئوریکی ، یک برنامه کارآموزی را انجام دادم که شامل یک دوره 3 ماهه تجربه دستی بود که شامل انجام کارهایی بود که بازاریاب دیجیتال به صورت روزانه انجام می داد.

وظایفی مانند مدیریت وبلاگ ، توسعه و مدیریت کمپین های بازاریابی دیجیتال برای افزایش آگاهی از برند ، پیگیری نرخ تبدیل و بهبود وب سایت ، استراتژی های طراحی برای جذب ترافیک به وب سایت یک شرکت ، استفاده از فناوری هایی از جمله جستجوی پرداخت شده ، SEO و PPC.

بعد از انجام همه این کارها ، مهارت هایی پیدا کردم که به عنوان بازاریاب دیجیتال به دنبال کار شوم!

این مسیر من برای تبدیل دانش من از بازاریابی سنتی به مهارت های دیجیتال است.

آیا آماده برای تبدیل هستید؟ دیگر وقت خود را هدر ندهید ، دوره ای را پیدا کنید که برای شما مفید باشد و یادگیری چیزهای مفید برای حرفه خود را شروع کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا