بررسی جی کوباسک – آیا او واقعاً یک متخصص فروش مستقیم و بازاریابی آنلاین است؟

[ad_1]

فروش

جی کوباسک به عنوان مالک مشترک Carbon Copy Pro ، زیر مجموعه شرکت Wealth Masters International و وابسته سابق شرکت Liberty League International دارای سابقه ای چشمگیر در تجارت است. این بررسی به کار و تأثیر جی بر فروش مستقیم و بازاریابی آنلاین خواهد پرداخت. با این حال ، او در بسیاری از شرکت های دیگر به عنوان تولید کننده مستقل فیلم ، شش صاحب شرکت ، سخنران و مربی حرفه ای ، توسعه دهنده و سرمایه گذار بین المللی املاک و مستغلات ورزشهای شدید ، سابقه گسترده ای دارد. همچنین قابل توجه کمکهای خیرخواهانه وی به نام دارنده در آفریقا ، بنیاد Toasting Timbo ، انستیتوی کودکان برای اوتیسم ، ارتش نجات ، اردوگاه بسکتبال تریسی مک گرادی ، دیابت کوه سینایی و بنیاد ملی سرطان پستان است. این بررسی به خوانندگان کمک می کند تا تعیین کنند که آیا جی مردی معتبر و با کیفیت برای پیوستن به مشاغل است.

تاریخ همجنسگرا به عنوان یک منشی میداس تا حدودی شروع می شود. اگرچه او از سالهای نوجوانی از روحیه کارآفرینی برخوردار بود ، اما موفقیت وی تنها در طی پنج سال گذشته حاصل شد. طبق نتیجه گیری از یک پست وبلاگ که در مارس 2009 انجام داد ، جی در اوایل دهه 30 میلادی است. اولین کار او در نوجوانی شامل حمایت از یک مزرعه خانوادگی 5 میلیون دلاری در کانادا و صحبت در کنفرانس های کشاورزی پایدار بود. اگرچه وی در سه سال اول در کارهای خانه با یک شکست کامل روبرو شد ، اما جی یک بار در لیگ بین الملل – بدون درگاهی برای فرار درگیر شد. او بیشترین کارت اعتباری خود را به دست آورد و سناریو این بود: “با او دوید یا بمیرد”. در طی چند هفته ، او سرمایه گذاری اولیه خود را از دو بزرگسال بهبود یافته بود و پس از 90 روز کار خود را ترک کرده بود. شش ماه بعد ، او ماهانه 20 تا 30 هزار دلار درآمد کسب می کرد. او هنگامی که شروع به تغییر فلسفه تجارت خود کرد ، به دیگران کمک کرد تا به همان موفقیتی که داشتند ، در دهمین ماه خود 100000 دلار در ماه شکست. LLI با شروع از سال 2000 ، سریعترین شرکت فروش مستقیم در دهه گسترش یافت. جی به بزرگترین تولید کننده شرکت تبدیل شده است. با این حال ، جی و بسیاری دیگر از تولیدکنندگان بزرگ سرانجام رفتند. این به احتمال زیاد نتیجه تبلیغات منفی از شهرت شرکت تغییر یافته به دلیل طرح دعوی دادستان عمومی بوده است. یک روز ، جی و شریک دیرینه اش آرون پارکینسون ایده های کسب و کار را به اشتراک گذاشتند. سه ماه بعد ، آنها آنچه را که اکنون Carbon Copy Pro نامیده می شود ، تأسیس کردند.

مشهورترین و نمادین تجاری جی تکامل سیستم بازاریابی Carbon Copy Pro است. این سیستم در حال ترویج ثروتمندان کوباسک بین المللی است. کافی است بگوییم که Carbon Copy Pro در 160 کشور و 20 میلیون دلار ارزش خالص حضور دارد. این شرکت با دستیابی به تعداد زیادی از اعضا در هر ماه به 20 تا 50 هزار دلار ، موفقیت بالایی را در اولین موفقیت کسب کرد. اصل این سیستم این است که با از بین بردن بسیاری از مهارت های قبلی ، منحنی یادگیری بازاریابان آنلاین را کاهش می دهد. به عنوان یک محصول جمع و جور برای تکمیل Carbon Copy Pro ، جی بی بی (Business-in-a-Box) به عنوان یک ابزار راه اندازی در سال 2008 برای تراز کردن زمینه بازی برای بازاریابان آنلاین ساخته شد.

جی در تعدادی از مقاله های روزنامه ها ، از جمله ارتباط با مشاغل خانگی در آگوست 2008 ، Equestrio ، New York Observer ، HoBO و Forbes ظاهر شده است. او علاقه قلبی هر شخص را در دل دارد و گرچه من به هیچ وجه شخصاً با جی کوپاسک بی ارتباط نیستم ، اما اکیداً توصیه می کنم اصولی را که او آموزش می دهد پیروی کنید و حداقل در جستجوی و درک فرصتهای شغلی او باشم. تاریخ جی از صداقت وی به عنوان یک تاجر محترم سخن می گوید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا