بررسی جی کوباسک – آیا او واقعاً یک متخصص فروش مستقیم و بازاریابی آنلاین است؟

[ad_1]

جی کوباسک به عنوان مالک مشترک Carbon Copy Pro زیر مجموعه شرکت Wealth Masters International و وابسته سابق شرکت Liberty League International دارای سابقه ای چشمگیر در تجارت است. این بررسی به کار و تأثیر جی بر فروش مستقیم و بازاریابی آنلاین خواهد پرداخت. با این حال او در بسیاری از شرکت های دیگر به عنوان تولید کننده مستقل فیلم شش صاحب شرکت سخنران و مربی حرفه ای توسعه دهنده و سرمایه گذار بین المللی املاک و مستغلات ورزشهای شدید سابقه گسترده ای دارد. همچنین قابل توجه کمکهای خیرخواهانه وی به نام دارنده در آفریقا بنیاد Toasting Timbo انستیتوی کودکان برای اوتیسم ارتش نجات اردوگاه بسکتبال تریسی مک گرادی دیابت کوه سینایی و بنیاد ملی سرطان پستان است. این بررسی به خوانندگان کمک می کند تا تعیین کنند که آیا جی مردی معتبر و با کیفیت برای پیوستن به مشاغل است.

تاریخ همجنسگرا به عنوان یک منشی میداس تا حدودی شروع می شود. اگرچه او از سالهای نوجوانی از روحیه کارآفرینی برخوردار بود اما موفقیت وی تنها در طی پنج سال گذشته حاصل شد. طبق نتیجه گیری از یک پست وبلاگ که در مارس 2009 انجام داد جی در اوایل دهه 30 میلادی است. اولین کار او در نوجوانی شامل حمایت از یک مزرعه خانوادگی 5 میلیون دلاری در کانادا و صحبت در کنفرانس های کشاورزی پایدار بود. اگرچه وی در سه سال اول در کارهای خانه با یک شکست کامل روبرو شد اما جی یک بار در لیگ بین الملل – بدون درگاهی برای فرار درگیر شد. او بیشترین کارت اعتباری خود را به دست آورد و سناریو این بود: با او دوید یا بمیرد. در طی چند هفته او سرمایه گذاری اولیه خود را از دو بزرگسال بهبود یافته بود و پس از 90 روز کار خود را ترک کرده بود. شش ماه بعد او ماهانه 20 تا 30 هزار دلار درآمد کسب می کرد. او هنگامی که شروع به تغییر فلسفه تجارت خود کرد به دیگران کمک کرد تا به همان موفقیتی که داشتند در دهمین ماه خود 100000 دلار در ماه شکست. LLI با شروع از سال 2000 سریعترین شرکت فروش مستقیم در دهه گسترش یافت. جی به بزرگترین تولید کننده شرکت تبدیل شده است. با این حال جی و بسیاری دیگر از تولیدکنندگان بزرگ سرانجام رفتند. این به احتمال زیاد نتیجه تبلیغات منفی از شهرت شرکت تغییر یافته به دلیل طرح دعوی دادستان عمومی بوده است. یک روز جی و شریک دیرینه اش آرون پارکینسون ایده های کسب و کار را به اشتراک گذاشتند. سه ماه بعد آنها آنچه را که اکنون Carbon Copy Pro نامیده می شود تأسیس کردند.

مشهورترین و نمادین تجاری جی تکامل سیستم بازاریابی Carbon Copy Pro است. این سیستم در حال ترویج ثروتمندان کوباسک بین المللی است. کافی است بگوییم که Carbon Copy Pro در 160 کشور و 20 میلیون دلار ارزش خالص حضور دارد. این شرکت با دستیابی به تعداد زیادی از اعضا در هر ماه به 20 تا 50 هزار دلار موفقیت بالایی را در اولین موفقیت کسب کرد. اصل این سیستم این است که با از بین بردن بسیاری از مهارت های قبلی منحنی یادگیری بازاریابان آنلاین را کاهش می دهد. به عنوان یک محصول جمع و جور برای تکمیل Carbon Copy Pro جی بی بی (Business-in-a-Box) به عنوان یک ابزار راه اندازی در سال 2008 برای تراز کردن زمینه بازی برای بازاریابان آنلاین ساخته شد.

جی در تعدادی از مقاله های روزنامه ها از جمله ارتباط با مشاغل خانگی در آگوست 2008 Equestrio New York Observer HoBO و Forbes ظاهر شده است. او علاقه قلبی هر شخص را در دل دارد و گرچه من به هیچ وجه شخصاً با جی کوپاسک بی ارتباط نیستم اما اکیداً توصیه می کنم اصولی را که او آموزش می دهد پیروی کنید و حداقل در جستجوی و درک فرصتهای شغلی او باشم. تاریخ جی از صداقت وی به عنوان یک تاجر محترم سخن می گوید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا