دستیابی به نتایج استراتژی های بازاریابی اینترنتی بسیار آسان است

[ad_1]

ما در مورد سه روش ساده اما بسیار مؤثر برای افزایش استراتژی بازاریابی آنلاین شما صحبت خواهیم کرد. این به هیچ ترتیب خاصی نخواهد بود به این معنی که همه آنها به اندازه یکدیگر مهم هستند. اگر این استراتژی های قدرتمند را پیاده سازی کنید ممکن است آنها تأثیر عمیقی بر رشد تجارت آنلاین شما داشته باشند.

الف – شماره یک ضبط ایمیل. بیشتر افرادی که به یک وب سایت مراجعه می کنند (ظاهراً حدود 99٪) بدون هیچ کاری انجام می دهند یعنی خرید تماس گرفتن یا حتی ثبت نام در یک خبرنامه. و هنگامی که آنها را ترک کنید شما فرصت خود را برای خرید در آینده در آینده از دست داده اید این بدان معنی است که فقط حدود 1٪ به سرب یا مشتری بالقوه تبدیل می شوند. اینها آمار کلی در کل اینترنت است تا سایت شما در واقع بهتر از این عمل کند.

برای بالا بردن این نرخ تبدیل به 20٪ یک هدیه رایگان ارائه دهید و یک تماس روشن برای اقدام در صفحه اصلی خود اضافه کنید. برای بهترین عملکرد یک ویدیو ارسال کنید تا در انتهای صفحه اصلی خود برای پیشنهاد رایگان ثبت نام کنید. شما باید یک فرم ضبط سرب تنظیم کرده و نام و ایمیل آنها را برای پیشنهاد بخواهید. کمک مالی رایگان می تواند گزارش یا یک سری آموزش ویدیویی باشد. فقط مطمئن باشید که محتوا بازار هدف را جذب می کند. اگر آنها ثبت نام کنند شما اکنون آنها را از یک بازدید کننده به یک چشم انداز منتقل کرده اید و می توانید از طریق ایمیل با آنها گفتگو کنید.

علاوه بر همه موارد فوق نیاز به تنظیم دنباله ایمیل پاسخ دهنده خودکار با استفاده از پیام های ایمیل از پیش نوشته شده است که در دوره های از پیش تعریف شده ارسال می شوند فراهم می کند ارزش بیشتری را در طول زمان فراهم می کند. این ایمیل ها را کوتاه کوتاه و چت نگه دارید. اینها انواع ایمیلهایی هستند که ما از دوستان و دانشکده های خود برای دریافت آنها عادت کرده ایم تا احساس آشنایی بیشتری داشته باشند و کمتر مانند یک پیشنهاد فروش باشند. برای ایجاد اعتماد به نفس معمولاً 7 نقطه لمسی طول می کشد بنابراین سریعاً پرش نکنید و از آنها بخواهید سریعاً بفروشید. بعد از گفتن 10 ایمیل با ارزش می توانید برای یک محصول یا خدمات تخفیف حساس به زمان ارائه دهید. این کار را فقط هنگامی انجام دهید که احساس می کنید ارزش زیادی از شما کسب کرده اند و اعتماد به نفس آنها را می سازند.

ب – شماره دوم است نوشتن نسخه های مؤثر. نوشتن نسخه موثر احتمالاً مهمترین استراتژی بازاریابی آنلاین است. این تکنیک های نوشتن باید برای کپی وب سایت متن های ویدیویی مقالات وبلاگ ایمیل و بازاریابی مستقیم پست الکترونیکی شما استفاده شود. در مورد سرب یا مشتری معمولی خود فکر کنید و بنویسید که انگار تازه با این شخص صحبت می کنید. این ایده را به عنوان ایده در مورد قهوه رفتار کنید زیرا این باعث می شود تا خواننده یا بیننده بیشتر درگیر شود.

کپی و اصطلاحات چت را رایگان نگه دارید. بیننده همیشه فکر می کند آنچه در آن است بنابراین به آنها بگویید. به جای استفاده از کلمه ما ما بارها از کلمه شما استفاده می کنیم. به عنوان مثال آیا به دنبال ارائه دهنده نرم افزاری هستید که بتوانید به آن اعتماد کنید؟ در این مثال آخر ما مشکلی را ارائه می دهیم که شخص به عنوان خط مقدم رنج می برد. سپس می توانید با مشخص کردن نقطه درد جزئیات را توضیح دهید به دلایلی که در گذشته این مشکل را پیدا کرده اند.

این کمک می کند تا آنها را به عنوان درک شما را بشناسند. سپس می توانید تصمیم محصول یا خدمات خود را تهیه کنید. پشتیبان گیری از ویژگی های دارای مزایا. یک وب سایت عالی به دنبال یک مزیت است. اگر این سایت بیننده ها را به مشتریان بالقوه و سپس به مشتریان تبدیل کند و همین امر باعث می شود پول بیشتری کسب کنید این سود نهایی است.

ج – شماره سه فیلم های سایت. آیا می دانید که YouTube میلیاردها بازدید روزانه دارد و در حال حاضر دومین وب سایت پر بازدید بعد از Google.com است؟ بیش از 80٪ از مردم ویدئویی را در یک وب سایت مشاهده می کنند در مقایسه با حدود 20٪ همان مطالب را در آن صفحه می خوانند. تحقیقات اضافی نشان می دهد که 64٪ بیشتر افراد احتمالاً بعد از تماشای یک فیلم آنلاین خرید می کنند. این آمار فوق العاده ای است که نشان می دهد مشتریان بالقوه شما عاشق این فیلم هستند! بنابراین هر آنچه را که می خواهند به آنها بدهید! فقط با افزودن یک فیلم به هر صفحه وب سایت می توانید اثربخشی آن را افزایش دهید.

بازاریابی اینترنتی آنقدر پیچیده نیست مادامی که شما با دنبال کردن یک استراتژی پایدار به سمت هدف نهایی خود برای تبدیل بازدید کنندگان وب سایت به خریداران تمرکز خود را ادامه دهید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا