چگونه اینترنت بر رسانه های سنتی تأثیر می گذارد

[ad_1]

نشر سنتی صلح در صلح

این نشانی است که هنگام فرود در صفحه وب که به عنوان یادبود ساخته شده است و از شما بخاطر گرامیداشت خراب شدن رسانه های سنتی استقبال می کند. این عنوان با عکسی از مردی همراه است که به نظر می رسد در پریشانی است و شاید به تازگی شغل خود را از دست داده است. اگر این یک تصویر تاریک نیست به خواندن 548 عنوان که همه با همان لحن آواز می خوانند بروید:

  • Bad Times: NYT می گوید درآمد ماه گذشته 13.9٪ کاهش یافته است

    – Forbes.com

  • مجله مردان آرنا بعد از 22 سال چاپ را متوقف کرد

    – Guardian.co.uk

  • ناشر جهانی در انگلستان برای کاهش 100 شغل

    – Guardian.co.uk

حتی وب سایتی به نام Newspaper Death Watch وجود دارد که کلیه ناشران و روزنامه های بسته شده را ثبت می کند. همه چیز درست است؟

جادوی کشنده

بیایید نگاهی گذرا به رسانه های سنتی بیندیشیم و اینکه اینترنت چگونه یک طلسم کشنده را فرو می برد.

با بازگشت به دوران قدیم ما 500 سال است که صحبت می کنیم. گوتنبرگ با اختراع چاپخانه صنعت چاپ را انقلابی کرد. این بدان معنی است که کتاب مقدس می تواند در کسری از زمانی که به آن عادت کرده اید تولید شود. این همچنین به معنای کپی بیشتر در زمان کوتاه تر است و کلام خدا در مدت زمان کوتاه تر به دست بیشتری رسیده است. روزنامه ها و ناشران مجله هنوز از مطبوعات امروز استفاده می کنند (باشه ممنون کاپیتان واضح).

بعداً اندکی پس از ظهور برق جهان با برخی از پیشرفت های رسانه ای دیگر یعنی رادیو و چند سال بعد تلویزیون برکت پیدا کرد. بازاریابان و آژانسهای تبلیغاتی همگی به این نتیجه رسیده اند که آنها کمپین های بازاریابی یکپارچه را با بودجه های نجومی اختراع کرده اند. آه روز های خوب قدیمی. خوب به وحشت بسیاری از این آژانسها چشم انداز رسانه در حال تغییر است.

ها WWW را وارد کنید

در ابتدا این وب سایت به عنوان روشی خوب برای پخش بروشور شرکت شما به صورت آنلاین دیده می شد و مهمتر از همه دوره فاجعه بار بمب های نقطه ای باعث ایجاد سوء ظن هایی شد که اینترنت را به عنوان یک رسانه و یک کانال تجاری بد توصیف می کرد.

خوشبختانه اینترنت از آن زمان بالغ شده است. اکنون در کشورهایی که پهنای باند به سطح بالایی از نفوذ خانواده رسیده است وب به رسانه مورد علاقه مصرف کننده تبدیل شده است.

چرا؟ زیرا افراد می توانند در آسایش خانه خود تحقیقاتی انجام دهند به صورت آنلاین خرید کنند فیلم تماشا کنند و با دوستان خود ارتباط برقرار کنند. مردم می توانند رسانه ای را که می خواهند مصرف کنند انتخاب کنند و به خصوص با اتصال تلفن همراه کجا و چه زمانی را نیز انتخاب کنند. بازاریابان دیگر نمی توانند پیام های تبلیغاتی را که مردم نیز در معرض آن قرار دارند دیکته کنند.

رسانه های اجتماعی سیاه جدید

سپس پدیده رسانه های اجتماعی وجود دارد. این چشم انداز رسانه ها را برای همیشه تغییر داد. رسانه های اجتماعی به مصرف کنندگان این امکان را داده اند تا از راه هایی که چند دهه پیش غیرقابل تصور بودند با دوستان خانواده همکاران و همسالان خود ارتباط برقرار کنند.

فناوری باعث شده تا مصرف کننده بتواند مصرف کننده شود. مصرف کنندگان مشتریانی هستند که محتوائی مانند فیلم عکس و وبلاگ تولید می کنند که می توانند بلافاصله در میان میلیون ها نفر از طریق سیستم عامل های رسانه های اجتماعی توزیع و به اشتراک گذاشته شوند. این همچنین به عنوان محتوای تولید شده توسط کاربر یا UCG شناخته می شود.

در زیر برخی از اطلاعات جالب درباره شیوع رسانه های سنتی در مقابل اینترنت و رسانه های اجتماعی آورده شده است.

سالهای رسیدن به مخاطبان بازار 50 میلیون:

  • رادیو – 38 ساله است
  • تلویزیون – 13 ساله است
  • اینترنت – 4 سال
  • آی پاد – 3 سال
  • فیس بوک – دو سال

بنابراین چگونه اینترنت بر رسانه های سنتی تأثیر می گذارد؟

اینترنت نیاز رسانه های سنتی را کاهش داده است زیرا این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم می کند تا به جوامع اجتماعی در محله های خود در سراسر کشورها و بین المللی بپیوندند. این امکان را به آنها داد که در اوقات فراغت 24/7 با دوستان صحبت کنند.

با توجه به همه آنچه گفته شد از بین رفتن رسانه های سنتی تا حد زیادی می توان به عوامل زیر نسبت داد:

  1. کاهش در خوانندگان: توزیع اخبار و اطلاعات رایگان در اینترنت باعث کاهش تعداد خوانندگان نشریات سنتی شده است.
  2. کم درآمد: کم بودن تعداد خوانندگان به این معنی است که تبلیغ کنندگان پول خود را در جای دیگر خرج می کنند و در نتیجه کاهش درآمد تبلیغات خواهد بود.
  3. به روزرسانی در زمان واقعی: رسانه های سنتی نمی توانند با محتوای تولید شده توسط کاربر که فوراً بروزرسانی می شود و فوراً در دسترس برای جهان است رقابت کنند.
  4. ظهور سایتهای UGC: مردم از آزادی نامحدود برای اظهار نظر در زمان واقعی در مورد محتوا برخوردار هستند در حالی که رسانه های سنتی ثابت هستند و یک ابزار ارتباطی یک طرفه است.
  5. کانال های صوتی / تصویری آنلاین: افراد می توانند وقتی بخواهند آن را تماشا کنند و به آن گوش دهند و بدون هیچ گونه آگهی ای که تجربه آنها را مختل کند انتخاب کنند.

به سادگی. اینترنت انقلابی را در نحوه انجام کار امروز متحول کرده است. این روش در تجارت ما در راه برقراری ارتباط و دیوارهای رسانه های سنتی را متلاشی کرد.

یک نمونه اخیر تصمیم یونیلور انگلیس است آتش لاو آژانس تبلیغاتی آنها به مدت 15 سال به نفع جمعیت کلاغ – این بدان معناست که آنها در سرتاسر جهان زمین بازی خلاقانه این برند را برای آژانس ها و اساساً هر کسی که می تواند به یک ایده فکر کند انداخته اند. این کار البته بصورت آنلاین انجام می شود.

مدتی است که رسانه های سنتی دور هم خواهند بود اما اینترنت در زندگی روزمره ما یکپارچه تر شده است.

بهش فکر کن. شما می توانید مدتی بدون Mail & Guardian یا MensHealth Mag انجام دهید شاید بدون داشتن آن بتوانید با خوشحالی زندگی کنید؟ اما شما جرات می کنید ADSL را قطع کنید …

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا