آنچه صاحب مشاغل باید درباره بازاریابی دیجیتال بداند

[ad_1]

دیجیتال

بازاریابی دیجیتال / بازاریابی اینترنتی / بازاریابی اینترنتی یکی از اصطلاحات پرکاربرد در صنعت امروزی است. با این حال ، متأسفانه ، این فقط مجموعه ای از اصطلاحات برای اکثر افرادی است که آن را می شنوند و از آن برای بیان عقیده خود استفاده می کنند. بازاریابی دیجیتالی دقیقاً چیست و چه بخشی از آن برای تاجر امروزی ضروری است؟ ما در اینجا هستیم تا آن را برای شما با ساده ترین کلمات ممکن بشکنیم.

بازاریابی اینترنتی صرفاً بازاریابی محصول یا خدمات شما بر روی سیستم عاملهای دیجیتال است تا بتواند به مصرف کنندگان وفادار خود بپیوندد و همچنین سرعت دسترسی شما را به مخاطبان هدف بالقوه جدید شما افزایش دهد.

این هست. این بازاریابی اینترنتی است. سؤالات دیگری وجود دارد که برای حل سردرگمی شما نیاز به توجه دارند. پسندیدن:

آیا بازاریابی دیجیتال همان بازاریابی رسانه های اجتماعی است؟

پاسخ بله است. دیجیتال مارکتینگ / اینترنت مفهومی گسترده تر در مقایسه با بازاریابی رسانه های اجتماعی است به این معنا که تمام سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به صورت دیجیتالی در دسترس هستند ، یعنی آنلاین. با این وجود ، بسترهای دیگری غیر از بازاریابی رسانه های اجتماعی در معرض بازاریابی دیجیتال قرار دارند.

مفاهیم و سیستم عاملهای بازاریابی دیجیتال چیست؟

موتورهای جستجوی مورد استفاده برای جستجوی سوالات و الزامات خود ، یک بستر بزرگ بازاریابی آنلاین هستند. این مفهوم “بازاریابی موتور جستجو” یا SEM نامیده می شود.

بازاریابی موتور جستجو بازاریابی محصول شما به موتورهای جستجوگر مانند گوگل و بینگ توسط یاهو است. این بستر برای شرکت های فعال در زمینه B2B از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مفهوم دیگری که تحت عنوان مجموعه بازاریابی دیجیتال قرار می گیرد ، SEO یا SEO است. بهینه سازی موتور جستجو روشی برای توسعه محتوای وب سایت شما به روشی است که به الگوریتم موتور جستجو اجازه می دهد تا وب سایت شما را خزیده و آزمایش کند. این راهی برای کسب رتبه های بالاتر در نتایج جستجو در موتور جستجو است. به ما کمک کنید تا دست بهتری در SEM داشته باشیم.

جستجوگرها یک ضرورت اساسی برای هر صاحب وب سایت است زیرا به شما کمک می کند تا بین سایت های سایت هایی که امروز می بینیم تمایز قائل شوید.

بازاریابی رسانه های اجتماعی مفهومی است که از کمپین هایی تشکیل شده است که برای بازاریابی محصول یا خدمات شما در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند Facebook ، Twitter ، YouTube ، LinkedIn و غیره طراحی شده است. SMM هنگام تولید محصولاتی که تراشه B2C دارند ، ابزاری عالی است.

در بازاریابی اینترنتی مفهومی جالب به نام Remarketing وجود دارد که ما را قادر می سازد چندین بار به پایگاه مصرف کننده بالقوه برسیم. این می تواند مشاهده شود که مصرف کننده شما را در سیستم عامل ها و وب سایت های مختلف دنبال می کند و نسخه تبلیغاتی را که به آنها اختصاص داده شده است نشان می دهد تا آنها را به بازدید از وب سایت شما یادآوری کند.

این امر همچنین به ما امکان می دهد تا روی فاكتور دیگری به نام ارزش دائمی مصرف كننده كار كنیم كه در آن بتوانیم دسترسی خود را به مشتریان موجود افزایش دهیم و بازده سرمایه گذاری این مصرف كنندگان را از طریق شیوه های مختلفی از جمله بازاریابی ایمیل ، بازاریابی ، تبلیغات تبلیغاتی پولی ، فیدهای RSS و غیره بهبود بخشیم.

با این حال ، برای یک تجربه عالی در زمینه بازاریابی دیجیتال / اینترنت ، یک کمپین باید با استفاده از تمام سیستم عامل های ذکر شده در بالا ایجاد شود.

بازاریابی دیجیتال با بازاریابی سنتی چگونه تفاوت دارد؟

بازاریابی دیجیتال از لحاظ دستیابی و نتایج بهتر مقرون به صرفه تر است.

بازاریابی آنلاین به شما این امکان را می دهد تا مخاطبان خاص را بر اساس جمعیت شناسی ، علائق و دستگاه ها هدف قرار دهید.

بازاریابی آنلاین داده های واقعی را در اختیار ما قرار می دهد که می تواند از نظر آماری مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد. به عنوان مثال ، اگر احتکار محصول شما در حال احتراق است ، شما نمی دانید که چگونه بسیاری از افراد احتکار و خواندن مطالب را دیده اند و به دلیل همین احتکار در حال حاضر مشتری هستند. با این حال ، در بازاریابی دیجیتال ، فرض کنید که ما یک کمپین را برای همان محصول اجرا می کنیم ، می توانیم داده های تولید شده توسط سیستم عامل های مختلف بازاریابی را تجزیه و تحلیل کنیم که می تواند تعداد افرادی را که محصول را مشاهده کرده اند ، به ما نشان دهد ، تعداد افرادی که قبلاً مصرف کننده شده اند و مصرف کنندگان در هر کدام از سیستم عامل های مورد استفاده قرار گرفتند. این به ما این امکان را می دهد تا در برنامه های خود با اشکالاتی پیدا کنیم و با آنها کار کنیم تا آنها را به فعالیت بیشتری هدایت کند.

اما پس از آن ، آیا بازاریابی سنتی باید کاملاً متوقف شود؟

البته که نه! در حقیقت ، بازاریابی سنتی همراه با بازاریابی دیجیتال می تواند نتایج بهتری از صرفاً بازاریابی سنتی یا دیجیتال به دست آورد.

با این حال ، یک چیزی که مردم در مورد بازاریابی دیجیتال اشتباه می کنند این است که می توان آن را به صورت رایگان انجام داد. تا حدودی درست است با این حال ، برای به دست آوردن بهترین نتیجه ، بازاریابی دیجیتال نیاز به بودجه جداگانه دارد. وجوهی باید اختصاص یابد تا بتوانید از تمام فرصتهایی که بازاریابی دیجیتال به تجارت شما و آینده شکوهمند آن ارائه می دهد ، استفاده کنید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا