انواع بازاریابی اینترنتی

[ad_1]

بهینه سازی موتور جستجو

شاید این نوع اولیه بازاریابی اینترنتی باشد. این فرایند می تواند بسیار طولانی باشد زیرا شامل جمع آوری مطالب منحصر به فرد و ایجاد لینک های با کیفیت بالا به وب سایت شما و همچنین ساختار مناسب وب سایت و همچنین معرفی فرکانس متعادل برای کلمات کلیدی است.

نکته جالب در مورد SEO این است که کلیه کلیک هایی که شما دریافت می کنید رایگان است و باعث می شود تلاشهای SEO بسیار با ارزش باشد.

بازاریابی ایمیلی

یک روش عالی برای ارتباط با مشتریان و همچنین مشتریان بالقوه.

شرکت های خرده فروشی با بازاریابی ایمیل زندگی می کنند و می میرند زیرا این کارآمدترین راه برای ارسال پیام یا تبلیغ مشتریان است. اگر یک شرکت کوچک هستید که به دنبال یک روش ساده و آسان برای مدیریت خبرنامه ها و تبلیغات ایمیل هستید ، MailChimp را پیشنهاد می کنیم. از طرف دیگر ، اگر به دنبال یک پلتفرم جامع بازاریابی ایمیل هستید ، HubSpot یکی از بهترین سیستم عامل های بازاریابی ایمیل موجود است.

با تحقیق و بازاریابی پرداخت کنید

Google AdWords و به دنبال آن تبلیغات یاهو / بینگ ، بهترین بستر برای بازاریابی با هر کلیک است. این سیستم عاملها به شما امکان می دهند تبلیغات متن را برای سایت خود در هر کلید واژه مورد نظر خود نمایش دهید ، تا زمانی که به محتوای سایت شما مربوط باشد.

بودجه ماهانه را می توان تنظیم کرد و عملکرد آن را اندازه گیری کرد ، برای کسانی که در رابطه با بازاریابی PPC جدی هستند ما به آنها توصیه می کنیم مشورت کنند آژانس مدیریت PPC، از آنجا که آنها دارای دانش و تجربه برای موفقیت در این کمپین های اغلب پرداخت برای هر کلیک برای هزینه خدمات مدیریتی مقرون به صرفه هستند.

ارائه بازاریابی

این کار از طریق Google AdWords قابل انجام است. این نوع بازاریابی آنلاین به شما امکان می دهد تا تصویر و متن خود را نشان دهید رسانه های غنیو تبلیغات ویدیویی در وب سایتهای مرتبط با آنچه می فروشید. روش های مختلفی برای هدف قرار دادن مخاطبان شما وجود دارد:

  • هدفمند کردن متن
  • هدف گذاری موضوعی
  • هدف قرار دادن دسته علاقه
  • دستیابی به موقعیت مکانی دستی

بازاریابی

در غیر این صورت ، ارسال به عنوان روشی مؤثر برای نمایش تبلیغات شما به افرادی که از وب سایت شما بازدید کرده اند ، اما روش خاصی را انجام نداده است ، شناخته شده است. این روش ممکن است شامل بارگیری یک پرونده ، شرکت در یک فرم ، خرید یک محصول و غیره باشد. بازاریابی مجدد با نمایش تبلیغات جذاب در سایت های دیگر ، امکان برقراری مجدد با مخاطبان را به شما می دهد.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

در بین انواع بازاریابی اینترنتی ، رسانه های اجتماعی در مرحله اول وقتی می بینند که مشتریان و سایتهای وفاداری مانند فیس بوک ، توییتر ، Google+ و LinkedIn ایجاد کنند. این موقعیت بسیار خوبی را برای شما فراهم می کند تا با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید. مخاطب وفادار شما سفیر وب سایت شما خواهد شد و به گسترش آگاهی مثبت از برند کمک می کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا