آیا آکادمی تجاری کمبریج برای شما مناسب است؟

[ad_1]

آیا آکادمی کمبریج تجارت یک کلاهبرداری است؟ تله های زیادی برای آنهایی که حاضر به اینترنت نیستند وجود دارد اما آکادمی تجارت کمبریج (CBA) قطعاً یکی از آنها نیست. CBA توسط کوین پوتس تأسیس شد که قبل از شروع کار خود به عنوان بازاریاب آنلاین و وزیر دین برای کلیسای جامعه کمبریج.

در واقع ، کوین پس از اینکه در سال 2008 فعالیت خود را آغاز کرد ، پس از تصمیم به ترک کلیسا ، تازه وارد دنیای بازاریابی اینترنتی شد. اگرچه او برای یک دوره نسبتاً کوتاه آنلاین بود ، اما به نتایج بسیار خوبی دست یافت که باعث شد بقیه جهان نشسته و از خواب بیدار شوند. او از دستمزد کشیش فروتن گذشته تا مدیرعامل یک شرکت چند میلیون پوندی است که مدام در حال رشد است. او اکنون یک میلیون پوند در خانه خود بدون وام مسکن دارد که یک استودیوی فیلم با کلاس جهانی در باغ اوست و از آزادی و استقلال که پول در بانک به ارمغان می آورد لذت می برد.

بنابراین چرا کسی فکر می کند CBA کلاهبرداری است؟ با تعداد طرح های درآمدزایی که می توانید بصورت آنلاین (عمدتا کلاهبرداری) پیدا کنید ، جای تعجب نیست که حتی برنامه های خوب (که بین آنها چند و خیلی فاصله نیست) با همان برس قابل لمس است. همچنین یک یا دو مشتری ناراضی وجود دارد که دقیقاً آنچه را که انتظار داشتند را نتوانسته اند ، اما به دلیل توجه کوین به جزئیات و سطح مراقبت از آنها بسیار نادر هستند.

CBA با برنامه های ثروتمند و برنامه های راهنمایی ای که می توانید بصورت آنلاین پیدا کنید متفاوت است. راهنما در دسرهایی است که می گویند ، در این صورت راهنما در صفحات صفحه های صدور گواهینامه درخشان و صفحات قرار می گیرد که می توانید در وب سایت CBA پیدا کنید. این مدرکها نه تنها از هزاران دانشجو راضی که کوین در طی دو سال گذشته به آنها کمک کرده است بلکه از برخی از بزرگترین و معتبرترین اسامی در دنیای بازاریابی آنلاین حاصل می شود. افرادی مانند تیم لاو ، نیک جیمز ، کریس فارل و راسل برونسون بیش از اینکه از توصیفات و فیلم ها برای حمایت از کوین و محصولاتش استفاده کنند خوشحال بودند.

محصولاتی که کوین تولید می کند مانند خانه شتاب دهنده و دوره تحصیل کامل خانه ، در رده دوم قرار ندارند و فقط در دسترس اعضای CBA است. 13 محصول نوآورانه و جالب دیگر وجود دارد که فقط در دسترس اعضای CBA است که به هزاران دانش آموز کمک کرده است تا رویاهای خود را برای موفقیت آنلاین به دست آورند. حتی اگر عضو آکادمی تجارت کمبریج نباشید ، ده ها فیلم وجود دارد که می توانید مباحثی مانند نسل ترافیک و بهینه سازی Google را تماشا کنید که صدها دلار در هر جای دیگر پرداخت می کنید.

فقط در مدت کوتاهی ، CBA و کوین پوتز به هزاران نفر از اقصی نقاط جهان کمک کردند تا یک زندگی آنلاین سودآور و موفق داشته باشند. با پرداخت هزینه اندک ، می توانید به اطلاعاتی دسترسی پیدا کنید که تفاوت در رویاهای موفقیت شما را بصورت آنلاین ایجاد کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا