BerryEn – بررسی شرکت

[ad_1]

بررسی

در این بررسی Berry.En ، اطلاعات مهمی در مورد شرکت ، محصولات ، خط مشی بازاریابی اینترنتی و شبکه های اجتماعی پیدا خواهید کرد. همچنین چطور جذب می کنید و مشتری می گیرید و آیا آموزش و پشتیبانی بازاریابی وجود دارد؟ اینها موارد مهمی است که باید قبل از ورود به هر شرکت MLM یا شروع به کار ، از آنها بخواهید.

یک شرکت

Berry.En در ژانویه سال 2010 تاسیس شد و در آلمان واقع شده است.

Berry.En در حال حاضر در آلمان ، هلند ، دانمارک و اتریش است.

وب سایت شرکت به زبان آلمانی است و به لطف گوگل می توان آن را به انگلیسی ترجمه کرد.

برنامه جبران خسارت

در حال حاضر ، طرح جبران خسارت در وب سایت شرکت منتشر نشده است.

محصولات

خط تولید فعلی شامل یک نوشیدنی مغذی و 4 نوشیدنی غذایی مبتنی بر ژل است.

مواد مورد استفاده با دقت انتخاب می شوند تا بیشترین فایده را برای بدن فراهم کنند و فقط از مواد طبیعی با بالاترین کیفیت استفاده می کنند.

به عنوان مثال ، EN نوشیدنی غذایی جدید با 100٪ انرژی طبیعی ، 80٪ آب پریمیوم ، بسیاری از آنتی اکسیدان ها ، ویتامین ها و پلاتینوز است

محصولات را به چه کسی می فروشید؟

شما می توانید محصولات خود را بصورت آنلاین از فروشگاه وب خود بفروشید ، به مشتریان تجاری و خصوصی بفروشید و همچنین تیم فروش خود را ایجاد کنید.

به نظر می رسد در مورد چگونگی جذب افراد استخدام نامی وجود ندارد ، بنابراین فکر می کنم شما دوستان ، بستگان و همکاران خود را تعقیب می کنید.

هزینه های شروع

به نظر می رسد هزینه ثبت نام وجود ندارد ، اما به نظر می رسد مبلغ 15 دلار برای ماه قبل از حساب شریک فروش پرداخت شده است.

آموزش و پشتیبانی

آموزش ها و رویدادها بطور مرتب توسط رهبران تیم و همچنین پری ارائه می شود ، که منبع مهمی از اطلاعات جدید است که ممکن است به ایجاد یک تجارت موفق کمک کند.

یک آکادمی آموزشی آموزش فروشندگان Berry.En وجود دارد که در وب سایت شرکت ذکر شده است.

آیا شرکت اجازه بازاریابی اینترنتی می دهد؟

اگر می خواهید از آرم های شرکت استفاده کنید ، باید اجازه کتبی را از Berry.En بگیرید.

شبکه های اجتماعی

پیوندهایی به فیس بوک و توییتر در وب سایت شرکت وجود دارد. یکپارچه سازی آسان پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر و بسیاری دیگر ، و همچنین ارتباط مستقیم با ایمیل از طریق صفحات محصول شخصی ، موجب استقبال بالایی از مشتریان و شرکای کانال خواهد شد و دوباره تأیید کننده نوآوری جوانان آلمان است. یک شرکت.

بررسی من

در یک بررسی از همه چیز که Berry.En ارائه کرده است ، به نظر می رسد آنها یک شرکت خوب هستند. به خاطر داشته باشید که این یک شرکت کاملاً جدید است. هزینه راه اندازی وجود ندارد اما هزینه 15 دلار در ماه ذکر شده است.

برای موفقیت و رشد مستمر در این مشاغل ، باید به استخدام دیگران ، فروش محصولات و گروه خود بیاموزید که همین کار را انجام دهند. اگر این چیزی است که شما در پری به دنبال آن هستید ، ممکن است این فرصت برای شما مناسب باشد.

با این حال ، به نظر می رسد آنها مانند آموزش بیشتر حق رای دادن ، هیچ آموزش بازاریابی ندارند. دلیل عدم موفقیت 95٪ از بازاریابان شبکه به این دلیل است که افراد آموزش دیده وجود ندارند که به افراد آموزش دیده آموزش نمی دهند. بدون آموزش و راهنمایی مناسب ، اکثر مردم شکست خواهند خورد ، بنابراین اگر می خواهید به Berry.En بپیوندید و در 5 درصد برتر باشید باید یک مربی را جستجو کنید و در برنامه توسعه رهبری شرکت کنید.

اگر آماده نیستید که به دنبال یک مربی باشید و در برنامه توسعه رهبری شرکت کنید ، پیشنهاد می کنم در جستجوی یک شرکت بازاریابی شبکه ای باشید که آموزش بازاریابی را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد محصولات خود را بصورت آنلاین به بازار عرضه کنید. در غیر این صورت ، ممکن است شما علاقه مند به جستجوی یک محصول و شرکتی در اینترنت باشید تا مهارت های کسب درآمد آنلاین را به عنوان یک جایگزین بیاموزید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا