مزایای اصلی بازاریابی وابسته

[ad_1]

بازار | بازاریابی

از آنجا که من تصمیم گرفتم از 5 سال پیش در غواصی شرکت کنم و به عنوان بازاریاب آنلاین برای خودم کار کنم ، راه اندازی کمیسیون بهترین کاری بود که من در آن شرکت کردم و اکنون بخشی از برنامه روزانه من است.

بدون شک این موضوعی است که همه علاقه مند به راه اندازی یک تجارت آنلاین یا کسانی که در حال حاضر یک کسب و کار آنلاین دارند باید تحقق و رسیدگی کنند.

اگر مردد هستید یا دانش کمی در مورد بازاریابی کمیسیون ندارید ، امیدوارم اطلاعات زیر را مفید بیابید و هرگونه شک و تردید در مورد مزایای اصلی بازاریابی کمیسیون را روشن کنید.

1. اساس کمیسیون

برای بازاریاب وابسته خود ، این یک مزیت بزرگ است زیرا هر بار که کسی اقدام به خرید می کند ، برده کمیسیون مشخصی از سود دریافت می کند.

برای یک تاجر وابسته ، این یک مزیت است زیرا فقط هنگام فروش به بازاریاب پرداخت می کند ، بنابراین هیچ هزینه ای در هزینه بازاریابی تلف نمی شود.

2. مخاطب عظیمی

برای بازاریاب وابسته – آنها پس از ایجاد لیست های مختلف بازاریابی یا وب سایت ، می توانند از پایگاه عظیم مخاطبان خود استفاده کنند و اطمینان حاصل کنند که ترافیکی که برای بازرگان ارسال می کنند واجد شرایط هستند و فروش انجام می شود ، این باعث می شود شرکت وابسته بیش از پول باشد.

برای بازرگان وابسته – آنها به یک مجموعه مخاطبان گسترده تر از گذشته دسترسی پیدا می کنند ، این باعث ایجاد علاقه بیشتر به محصولات آنها می شود و این منجر به فروش بیشتر و همه اینها می شود بدون سرمایه گذاری بیشتر در وقت یا پول.

3. سهولت

برای بازاریاب وابسته هنگامی که آنها سایت ها و پیوندهای اضافی خود را از طریق بازرگان راه اندازی می کنند ، مدیریت آن بسیار آسان می شود و شرکت های تابعه آنها اغلب درآمد حاصل از فروش را بدون انجام کاری برای ماه ها ادامه می دهند.

برای بازرگان وابسته – آنها برای ارتقاء خدمات / محصولات خود مجبور نیستند برای نوشتن محتوا یا ایجاد تصاویر گران قیمت ، وقت و پول سرمایه گذاری کنند. در عوض ، شرکت های وابسته بخشی از برنامه خود را ارائه می دهند و تمام نیازهای تجاری این است که شرکت های وابسته زیادی داشته باشیم که همه برای تبلیغ محصولات / خدمات خود تلاش می کنند و در انتظار جریان فروش هستند.

4. هزینه ثابت

برای بازاریاب شرکت های وابسته – بر اساس آخرین نکته ، شریک زندگی می تواند با وجود انجام کارهای زیادی در جهت تبلیغ آن ، سالها از فروش یک محصول یا خدمات برای سالها کمیسیون دریافت کند. شما باید در ابتدا سرمایه گذاری کنید ، اما درآمد خدمات معمولی در بازار را برای این سرویس / محصول دارید.

برای تاجر وابسته – آنها تمام هزینه ها را تعیین کرده اند ، بنابراین فرصتی برای سودآوری زیاد از فروش بدون هزینه زیاد در بازاریابی بسیار محتمل است. آنها مجبور نیستند برای هر فروش خود مبلغ زیادی را بپردازند تا روابط تجاری ارزشمند باشند ، زیرا آنها تمایل دارند که بر اساس کمیت بهتر کار کنند بنابراین همه از مبلغ مشخصی راضی هستند.

5. مارک را ببینید

برای دنبال کردن با همکاری با یک گروه از مارک ها ، شهرت خوبی کسب کرده اید و خواهید یافت که اگر در گذشته بتوانید موفقیت خود را با دیگران ثابت کنید ، کار بیشتری می کنید.

برای بازرگان وابسته – آنها یک پیشنهاد نام تجاری رایگان را به صورت مداوم دریافت می کنند که اصلاً چیز بدی نیست. اگر بسیاری از شرکت های وابسته برای تبلیغ برند خود دارید ، به زودی شاهد افزایش رتبه موتورهای جستجو و فروش آنلاین خواهید بود. Amazon.com یک نمونه عالی از مکانهایی است که در گذشته کار کرده است.

6. تجربه برون سپاری

برای بازاریاب وابسته خود – آنها برای بهبود و کار در روش های بازاریابی آنلاین خود ، تجربه مداوم کسب می کنند و فقط زمان خود را سرمایه گذاری می کنند نه پول.

برای بازاریاب سهامداران – آنها قادر خواهند بود با سرمایه گذاری زیادی از همه شرکت های وابسته که در زمینه بازاریابی موتور جستجو (SEM) و SEO (SEO) متخصص هستند استفاده کنند ، اما از این رو آنها هنوز هم می توانند به صدر رتبه های گوگل برسند.

7. شفافیت

برای بازاریاب وابسته خود – از طریق برنامه های مختلف وابسته ، می توانید دقیقاً ببینید که چه زمانی فروش انجام می شود و پرداخت به صورت خودکار انجام می شود ، بنابراین نیازی نیست که در مورد تعقیب بازرگانان برای پرداخت حقوق نگران باشید.

برای بازرگانان وابسته – آنها می توانند بازده سرمایه گذاری خود را به راحتی مشاهده و مدیریت کنند و نیازی به نگرانی در مورد پیگیری منشاء هر فروش ندارند.

8. بازار اینترنتی

برای بازاریاب وابسته خود – تعداد بی پایان برنامه های وابسته در آنجا وجود دارد و تقاضا برای خرید آنلاین کاهش نمی یابد ، بنابراین پتانسیل سود شرکت های وابسته بسیار زیاد است. شما می توانید با کسب و کار وابسته خود به هر تعداد بازار دسترسی داشته باشید ، خواه جواهرات ، بهداشت ، بیمه حیوانات خانگی یا مواد غذایی را انتخاب کنید.

استفاده کنید دم بلند طرفدار برای یافتن کلمات کلیدی با دم بلند و هدفمند با رقابت کم ، اطمینان از حداکثر فروش به شرکای خود.

برای بازرگانان وابسته – همانطور که قبلاً ذکر شد ، سفارش آنلاین به زودی محو نخواهد شد ، بنابراین بازرگانان می توانند به گسترش دامنه محصولات ادامه دهند تا طیف وسیعی از بازارهای آنلاین را برآورده کنند با دانستن اینکه تعدادی از شرکت های وابسته در دست هستند تا بتوانند به سرعت و با هزینه کم تبلیغ کنند.

9. کار از خانه (هدف قرار دادن بازاریاب)

اگر در دنیای بازاریابی کمیسیون موفق شوید ، ایجاد یک درآمد منفعل طولانی مدت از آن کاملاً ممکن است و یک امتیاز بزرگ برای آن این است که می توانید از خانه ارزان کار کنید و رئیس خود باشید. برای ثبت نام در برنامه های وابسته نیازی به پرداخت هزینه ندارید و بسیاری از آنها از راحتی در خانه خود می توانید انتخاب کنید.

10. غلبه بر سنت ها (هدف قرار دادن بازرگانان وابسته)

استفاده از شرکت های وابسته برای ارتقاء محصولات و خدمات خود اطمینان حاصل می کند که در مقایسه با آنچه با روش های گران قیمت بازاریابی سنتی دریافت خواهید کرد ، در معرض دید بیشتری قرار خواهید گرفت. یکی از مقرون به صرفه ترین روش های بازاریابی که تاکنون ساخته شده است و همچنین بسیار موفق است ، داشتن تعدادی از شرکت های تابعه است که فقط آنچه را که می فروشید و هنگام ساخت فروش می پردازید ، تبلیغ می کند.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا