با استفاده از SEM به بالای نتایج جستجو بروید

[ad_1]

نحوه ایجاد استراتژی قدرتمند تجارت الکترونیک SEM

به نظر می رسد که SEO در هنگام بازاریابی بیشترین توجه را به خود جلب کند ، اما ما نمی توانیم SEM را فراموش کنیم! اکنون … SEM چیست؟

اول ، بیایید اصول را مرور کنیم: SEO به معنای SEO است. این تلاشی بدون هزینه است که با هدف بهبود وب سایت و محتوای شما با کلمات و عباراتی ممکن است افراد در موتور جستجو تایپ کنند.

به عنوان مثال ، اگر سایت تجارت الکترونیکی شما مکمل های کانادا را می فروشد ، می توانید از ترکیبی از کلمات و عبارات از جمله استفاده کنید:

• فروشگاه آنلاین مکمل کانادا

لرزش پروتئین برای ورزشکاران

• پروبیوتیک برای زنان کانادا

• عصاره چغندر

با ایجاد اعتماد به نفس Google با ارائه محتوای اصلی با کیفیت بالا ، امیدواریم که شما به طور طبیعی رتبه های بالاتری را برای کلمات کلیدی انتخاب شده خود شروع کنید.

گوگل از الگوریتمی برای تعیین وب سایت یا صفحه ای استفاده می کند که می تواند به بهترین وجه پاسخگوی درخواست کاربر باشد (عوامل دیگری نیز وجود دارد ، از جمله اینکه سرعت سایت شما چقدر سریع است و مدت زمان ماندن افراد در صفحه در مقابل گزاف گویی خود پس از چند ثانیه).

اگر به طور صحیح SEO را انجام دهید ، از ترافیک بدون پرداخت یا ارگانیک به شما پاداش می یابد ، به این معنی که افراد کلمات کلیدی شما را در موتور جستجو تایپ می کنند و وب سایت یا صفحه وب خود را در نتیجه مشاهده می کنند.

عالی! با این حال ، SEO زمان می برد.

اگر کلمات کلیدی کاملاً رقابتی و پر ترافیک را هدف قرار می دهید ، ممکن است هرگز به رتبه اول مطلوب گوگل نرسید.

اینجاست که تجارت الکترونیک به SEM می آید.

SEM چیست؟

SEM مخفف بازاریابی موتور جستجو است ، همچنین به عنوان جستجوی پرداخت شناخته می شود. بیشترین استفاده از ابزار جستجوی پرداخت شده ، Google Advertising است ، بنابراین من به این موضوع می پردازم

با SEM برای فروشگاه آنلاین خود ، شما به سرعت راه خود را در صدر نتایج جستجو پیگیری می کنید.

فرآیند استفاده از تبلیغات جستجوی پرداخت شده (همچنین به عنوان PPC خوانده می شود ، به معنای پرداخت هر کلیک) به عنوان بخشی از استراتژی تجارت الکترونیکی SEM شما شامل موارد زیر است:

• هدفگذاری جغرافیایی

کمپین های تبلیغاتی ایجاد کنید که آن گروه را هدف قرار دهند

• یک کپی تبلیغاتی مربوطه بنویسید که مخاطب مورد نظر شما را به خود جذب کند و آنها را مجبور به کلیک بر روی تبلیغ کند

• نظارت مداوم بر روی کلیک ، برداشت و تبدیل

شما می توانید هزینه کلمات کلیدی مورد نظر خود را برای هر کلیک (CPC) در تبلیغات Google مشاهده کنید.

هزینه بازاریابی ایمیل شما بستگی به میزان محبوبیت این کلمه کلیدی دارد و می خواهید تبلیغ شما در نتایج پولی ظاهر شود.

به عنوان مثال ، هدف قرار دادن یک کلمه کلیدی مانند “کفش پاشنه بلند قرمز” برای فروشگاه کفش تجارت الکترونیکی برای شما کمتر از “کفش زنان” هزینه خواهد کرد.

هنگام استفاده از SEM برای فروشگاه آنلاین خود ، می توانید برای هر کمپین و برای هر کلمه کلیدی در هر روز بودجه تعیین کنید تا در این صورت هیچ گونه تعجب نکنید.

Google Ads به شما امکان می دهد مخاطبان مورد نظر خود را از منطقه زمانی تا اولویت زبان هدف قرار دهید.

می توانید آگهی خود را در مواقع مشخص نشان دهید ، کلمات کلیدی را انتخاب کنید که نمی خواهید تبلیغ شما در آن ظاهر شود ، پیشنهادات مربوط به هر کلمه کلیدی و موارد دیگر را تعیین کنید.

موفقیت استراتژی فروشگاه اینترنتی SEM به عوامل مختلفی بستگی دارد ، نه فقط به مبلغی که می خواهید برای هر کلیک پرداخت کنید.

همانطور که در بالا اشاره کردم ، ایجاد یک نسخه تبلیغاتی جذاب که بازدید کنندگان را برای کلیک بر روی تبلیغ شما و نظارت بر نتایج جلب می کند ، بخش بزرگی از روند است.

اگر هنگام ورود یک بازدید کننده ، محتوای صریح یا تماس قانع کننده ای در وب سایت خود ندارید ، خیلی دور نیستید.

علاوه بر این ، اگر دائماً کمپین ها را تنظیم نمی کنید و داده ها را تحلیل نمی کنید ، بودجه بازاریابی اینترنتی خود را با کلیک های غیرقابل اعتبار تلف می کنید.

بسته آنلاین SEM فروشگاه آنلاین شما به طور خاص برای محصول یا خدمات شما طراحی شده تا بهترین نتایج ممکن را کسب کند. درباره آنچه ارائه می دهیم اطلاعات بیشتری کسب کنید.

آیا شما یک شغل مبتنی بر خدمات هستید؟ وبلاگ من را در مورد SEO Vs SEM بخوانید: شرکتهای سرویس گرا باید روی چه چیزی تمرکز کنند؟

این یک نبرد بین SEO و SEM نیست

بازاریابی موتورهای جستجو بازی نیست یا نیست. سئو هنوز هم هنگام تمرکز روی استراتژی تجارت الکترونیک SEM و برعکس ، مهم است.

یک کارآیی موثر SEO / SEO به معنای کاهش هزینه و دید بیشتر در Google است. اگر وقت خود را صرف SEO نکنید و بارگیری وب سایت شما برای همیشه طول می کشد ، در تجارت الکترونیک SEM هدر می دهید.

افراد روی تبلیغ شما کلیک می کنند اما متعهد نیستند که منتظر بارگذاری وب سایت به آرامی باشید. اگر افراد روی تبلیغ شما کلیک کنند و سایت شما را سریع ترک کنند ، Google امتیاز کیفیت شما را پایین می آورد و CPC شما را افزایش می دهد.

SEO یک استراتژی بلند مدت است که می تواند به شما در افزایش سود و فروش شما کمک کند. استفاده از بازاریابی موتورهای جستجو می تواند به شما در رسیدن سریع نتایج کمک کند ، اما به یاد داشته باشید که هزینه آن بازدیدها را پرداخت می کنید. اگر می توانید در جستجوهای بیشتر به صورت طبیعی ظاهر شوید ، می توانید تلاشهای بازاریابی موتور جستجو خود را کاهش داده یا بر کلمات کلیدی جدید پرداخت شده برای تقویت سایر زمینه های شغلی خود متمرکز شوید.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا